Hop til indhold

Recommended Posts

Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torben Olsen skrev, for 30 minutter siden:

Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben 

Øh Ikke plads nok til missionærstillingen, men plads til en "vovsestilling" ?  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Øh Ikke plads nok til missionærstillingen, men plads til en "vovsestilling" ?  :) 

Nu ved vi jo ikke i hvilken vægtklasse Hr. Olsen og frøken Ello befinder sig i ! Det kunne være forklaringen. Og hvis den unge ? dame oveni købet er i 8. måned så er det vel fuldt forståligt .

Der er altid mindst 3 sider af en historie . 

Redigeret af powerpoint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torben Olsen skrev, for 2 timer siden:

Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben 

Hvor pudsigt, at du kalder hende Ello i Middelfart. Ifølge annoncen kalder hun sig jenwork1234.

https://annoncelight.dk/showad/284998

Men hendes annonce begynder med ordet ello, som nok skulle have været Hello :D:D:D   Men du har ret, hvis det er hende på billederne, så er hun en flot dame.

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...