Torben Olsen 2 Skrevet 16. December, 2019 Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. December, 2019 Torben Olsen skrev, for 30 minutter siden: Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben Øh Ikke plads nok til missionærstillingen, men plads til en "vovsestilling" ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 16. December, 2019 (edited) TheVoice skrev, 1 time siden: Øh Ikke plads nok til missionærstillingen, men plads til en "vovsestilling" ? Nu ved vi jo ikke i hvilken vægtklasse Hr. Olsen og frøken Ello befinder sig i ! Det kunne være forklaringen. Og hvis den unge ? dame oveni købet er i 8. måned så er det vel fuldt forståligt . Der er altid mindst 3 sider af en historie . Redigeret 16. December, 2019 af powerpoint 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 16. December, 2019 Torben Olsen skrev, for 2 timer siden: Hej , alle sammen . Jeg var på besøg hos Ello som hun kalder sig i Middelfart . Jeg skrev til hinde hvad jeg ville have og svaret var ( bare kom jeg gør alt ) . Så jeg sage at jeg gerne ville tage hende anal og det var ok . Jeg ankom til addressen I Middelfart . Må da lige sige at hun er em flot dame . Jeg har aldrig prøver noget så kedeligt som hende , hun kunne ikke sutte , så var det missoner stilling , hvor der ikke var plads nok og jeg måtte tigge hende om at tage hende bag fra , men det anal som jeg bestilte fik jeg aldrig . Så mit råd til jer alle bliv væk , det er ikke pengene vær ...Mvh Torben Hvor pudsigt, at du kalder hende Ello i Middelfart. Ifølge annoncen kalder hun sig jenwork1234. https://annoncelight.dk/showad/284998 Men hendes annonce begynder med ordet ello, som nok skulle have været Hello Men du har ret, hvis det er hende på billederne, så er hun en flot dame. Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg