Rap 5 Skrevet 16. December, 2019 Hej Jeg har gået og tænkt over hvordan det kan være at der er så mange thai klinikker i Vejle. De ligger nærmest på hvert gadehjørne. Er der een mutter/pimp bag dem alle, eller hvordan er de organiseret? Jeg er bare nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DEN GODE 11 Skrevet 17. December, 2019 hej. det er vist en ude fra som styre og regere det meste i vejle hvad angår thai klinikkerne jeg ved hvem men skal ikke op her da det så nok går ud over nogle af pigerne som har klinikkerne. kommer ikke mere på de thai steder mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 17. December, 2019 Rap skrev, for 20 timer siden: Hej Jeg har gået og tænkt over hvordan det kan være at der er så mange thai klinikker i Vejle. De ligger nærmest på hvert gadehjørne. Er der een mutter/pimp bag dem alle, eller hvordan er de organiseret? Jeg er bare nysgerrig. Antallet af klinikker er ganske sikkert tilpasset efterspørgslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2019 Statham skrev, for 1 minut siden: Antallet af klinikker er ganske sikkert tilpasset efterspørgslen. Ja og efterspørgslen kan reguleres ved at koncentrere de mest attraktive piger i et givent område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 17. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Ja og efterspørgslen kan reguleres ved at koncentrere de mest attraktive piger i et givent område Jep. Helt enig. Der er vi oftest godt kørende i Vejle. Hvilket også trækker kunder udefra Silkeborg er Bilernes By Vejle er Mini Pattaya osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2019 Statham skrev, for 38 minutter siden: Der er vi oftest godt kørende i Vejle Ja sådan kan man udtrykke det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg