Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Beauty Kate

Gfe: 10 af 10

Bj uden : 10 af 10

sex med: 9 af 10

stedet: 10 af 10

venlighed og imødekommenhed : 10 af 10

kommunikation sms og angivelse af adressen : 10 af 10

Skrevet

Hvor er det godt kære @Gentleman52, at du ikke er mere traumatiseret over det fejlslagne besøg hos Mia i går. Op på hesten, og så ellers derudaf mod solnedgangen. Men det er jo ikke sådan umiddelbart til at se, hvem det præcist er du har besøgt. Det er sandsynligvis et rigtigt godt bud @Lombardo er kommet med. Lidt mere tekst ville ikke skade dit review :)

Redigeret af fynbomanden

Skrevet

Man skal være en afstumpet primat for ikke at få en god oplevelse med Kate.

Men så lykkedes det dog alligevel den gode @Gentleman52 at komme inden døre hos en af de store uden at han følte behov for at svine endnu en engel til.

Det kan man så glæde sig over på hans vegne, men jeg for mit vedkommende er herudover ikke det mindste imponeret, hverken over anmeldelsen som sådan eller det efter navnet angivne gentleman-format.

Cob

Redigeret af cobham

Skrevet

Kate er virkelig god til hendes fag. Jeg har kneppet hende i alle huller. Hun er fantastisk! Hun er også god til at CIM :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.