Hop til indhold

Falsk på annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor skulle den dog være "fake"?

Ganske vist tilbyder hun sex uden gummi mod en merpris, men det gjorde blandt andre Dirty Dice jo også og til nogenlunde samme priser...

Og Dirty Dice var for real lige som andre danske piger i branchen, der pt. tilbyder sex uden gummi.

Herunder den på Eroguide meget omtalte Slangerup-pige ;)

Skrevet

Med mindre hun har stjålet billederne, så er hun bestemt ikke fake.

Det første billede er rimeligt let at finde på nettet, og beskrivelsen, hun giver af sig selv, er helt i overensstemmelse med billedet og de oplysninger, der følger med.

Telefonerede med hende i anden anledning, og da antydede hun svagt, at der var noget under opsejling, så jeg tror på annoncen, indtil andet er bevist.

Og ja, hvis man er til små faste piger af (delvis) asiatisk herkomst med det skønneste ansigt og smukke, smukke øjne, så er hun da det ultimative, der simpelthen må prøves.

Skrevet

Jeg har lige sendt hende en sms omkring forholdet, hvor jeg opfordrer hende til at tage affære, både hvis det er hende, og hvis det ikke er.

Skrevet

Jeg er skam ægte nok. Jeg har bedt klinikken om at fjerne billedet fra min annonce. Men tak fordi, at I lægger mærke til det. De glemte at spørge, hvilke billeder de måtte bruge af mig... :)

Skrevet

Jeg er skam ægte nok. Jeg har bedt klinikken om at fjerne billedet fra min annonce. Men tak fordi, at I lægger mærke til det. De glemte at spørge, hvilke billeder de måtte bruge af mig... :)

Har skrevet dig en PM

Skrevet

Annoncelight og klinik?????

Skrevet

Annoncelight og klinik?????

Ja, jeg skal debutere hos dem. De reklamerer for mig på annoncelight, så jeg kan få nogle på besøg her i weekenden :)

Skrevet

Ja, jeg skal debutere hos dem. De reklamerer for mig på annoncelight, så jeg kan få nogle på besøg her i weekenden :)

Nåhh såen. Hvilken kllinik?

Skrevet

Nåhh såen. Hvilken kllinik?

De kalder sig Århuspigerne... Du må vente til i morgen med adresse og telefonnummer. Hold øje med min annonce derinde ;)

Skrevet

De kalder sig Århuspigerne... Du må vente til i morgen med adresse og telefonnummer. Hold øje med min annonce derinde ;)

Tja Laura. Mig får du ikle besøg af når du tilbyder sex uden kondom. Jeg vil ikke slikke eller røre hvor en anden just har afleveret. Forstår ikke du gør det.

Skrevet

Det er totalt ligegyldigt om du har vasket dig. Er du smittet med klamydia, gonore, hiv eller andet hjælper sæbe sgu ikke. Tror du ikke du skulle snakke med din læge før du begynder på det her?

Har du overvejet konsekvenserne?

Skrevet

Det er totalt ligegyldigt om du har vasket dig. Er du smittet med klamydia, gonore, hiv eller andet hjælper sæbe sgu ikke. Tror du ikke du skulle snakke med din læge før du begynder på det her?

Har du overvejet konsekvenserne?

Skrevet

For god ordens skyld skal jeg lige minde om, at loftshøjden herinde garanterer, at man som udbyder kan tilbyde de ydelser, man føler for, helt ligesom man som kunde kan til- og fravælge i det tilbudte.

Moralske kvababbelser, hvis sådanne er til stede, kan man passende udveksle via PM og ellers i gensidig respekt udvise tolerance overfor andres valg med hensyn til sikkerhed og for øvrigt alt andet!

I positiv ånd. :)

Skrevet

For god ordens skyld skal jeg lige minde om, at loftshøjden herinde garanterer, at man som udbyder kan tilbyde de ydelser, man føler for, helt ligesom man som kunde kan til- og fravælge i det tilbudte.

Moralske kvababbelser, hvis sådanne er til stede, kan man passende udveksle via PM og ellers i gensidig respekt udvise tolerance overfor andres valg med hensyn til sikkerhed og for øvrigt alt andet!

I positiv ånd. :)

Ja, mange tak.

Skrevet

OK organizer. Det er ikke moralsk forkvabbelse, men blot et råd til en pige der åbenbart ikke kender faren ved det hun gør. i rest my case

Skrevet

Man kan jo bare vælge at få sikker sex hos hende, hvis man besøger hende. Det vil jeg da gøre, hvis jeg besøger hende. Nå nok om det, vi har jo ælvet nok om det i andre debatter, og alt det moralisering over andres liv er trættende, jeg har fået en PM fra hende som siger at hun har gjort op med risikoen, og det er så hendes valg og hendes liv. Jeg respekterer at det er hendes liv selvom jeg synes at hun løber en stor risiko i min optik, men igen, det er hendes liv og valg.

Hun ser sku da godt ud. Hun er da noget af en sild. For nu ligesom at blive ved det oprindelige emne.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.