Hop til indhold
Mr1time

Thai massage i Budapest

Recommended Posts

Når man går rundt i indre by, er der vildt mange steder med thai massage. Havde bestemt mig for en lille omgang mens konen ventede på værelset. Når man spørger ind til ekstra, siger de fleste nej, så til sidst valgte jeg bare en, så kunne jeg da nøjes med massage. På hovedgaden Váci Utca 23, tilbød de 50 % i rabat, så 1 time ville koste kr.9000 HUF, den valgte jeg. Ned i kælder som var fyldt med båse med skydedøre, og man kunne høre at pigerne var igang med massagen.

efter 10 min ventetid kom en sød pige ind og bad mig om at lægge mig på maven, hun trak underbukser af mig og gik igang med massagen, som var ok. Da hun bad mig om at vende mig om, kom spørgsmål så alligevel. Vil du have et handjob for 15000 HUF, det sagde jeg nej til, og så var prisen 10000 HUF. Jeg kunne garanteret have fået det billigere, men takkede ja. Handjob var der såmænd ikke noget i vejen med, men hun havde alt sit tøj på, og jeg måtte ikke røre bryster, kun på røven uden på bukser.

var det pengene værd, næ det syntes jeg ikke, men kostede jo kun ca. kr.500.- ialt, og så kan jeg sige at det har jeg prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Når man går rundt i indre by, er der vildt mange steder med thai massage. Havde bestemt mig for en lille omgang mens konen ventede på værelset. Når man spørger ind til ekstra, siger de fleste nej, så til sidst valgte jeg bare en, så kunne jeg da nøjes med massage. På hovedgaden Váci Utca 23, tilbød de 50 % i rabat, så 1 time ville koste kr.9000 HUF, den valgte jeg. Ned i kælder som var fyldt med båse med skydedøre, og man kunne høre at pigerne var igang med massagen.

efter 10 min ventetid kom en sød pige ind og bad mig om at lægge mig på maven, hun trak underbukser af mig og gik igang med massagen, som var ok. Da hun bad mig om at vende mig om, kom spørgsmål så alligevel. Vil du have et handjob for 15000 HUF, det sagde jeg nej til, og så var prisen 10000 HUF. Jeg kunne garanteret have fået det billigere, men takkede ja. Handjob var der såmænd ikke noget i vejen med, men hun havde alt sit tøj på, og jeg måtte ikke røre bryster, kun på røven uden på bukser.

var det pengene værd, næ det syntes jeg ikke, men kostede jo kun ca. kr.500.- ialt, og så kan jeg sige at det har jeg prøvet.

Var det piger fra Thailand - eller lokale piger, der gav erotisk massage?

I Polen er det som regel polske piger, omend man godt kan finde thai-piger også, men det lykkedes mig aldrig at komme indenfor nogen af de steder jeg fandt, så tør ikke sige noget om prisniveau eller behandligen.

Men jeg gav kun ca. kr. 350,-  med blowjob hos en sød slank ung polsk pige:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke afspore din anmeldelse, men thaimassage i Budapest er lidt som at tage til Bourgogne for at lede efter en grøn Tuborg :-) 

Den der klinik i Váci u. har ligget der i årevis, ligeså mange af de andre i området, men tror ikke de har mange tilfredse kunder. Modsat de lokale ungarske klinikker er Thai præget af scam (som her, 9kHUF for en time, som lige pludselig blev til 20k).

Budapest er (eller var i hvert fald tidligere) "Massage City" i Europa, inklusive helt officielle klinikker med reklamer på hotellerne osv., hvor rimelig smækre ungarske prinsesser giver eks. slippery massage (body to body med olie/nuru), eller almindelig relaxing oliemassage, nøgne og med masser af gensidig berøring og afsluttende HJ eller BJ for stort set samme pris. De har pålidelige bookingsystemer osv., så det er helt udramatisk for turister.

Det er helt officielt. Købesex i Ungarn er fuldt lovligt (modsat eks. Rumænien), men ikke alfonseri (lige som Danmark). Teknisk set er der en skarp grænse mellem at udbyde massage i klinikker med HJ, BJ osv. og egentlig penetration - det sidste ville være ulovligt (alfonseri). Én af mine gamle favoritklinikker blev massivt raidet af politi og lukket (få dage efter mit sidste besøg !) fordi der var bevis på FS.   

Den mest kendte i Budapest er nok Massage666, med to klinikker tæt på Váci u. Den hed oprindeligt Massage Island, og har været der med utallige skønheder i 10-12 år nu (udbuddet er ikke helt som tidligere dog). Prisen er i den høje ende, men stadig under 500 kr. for en time (60 min = 1 cum,, 90 = 2 cum).

Går man ind i underskoven, på eks. Rosszlanyok (https://rosszlanyok.hu/masszazs), finder man massage i lejligheder i byen, nogle gange billigere og med mere på hylderne. Det kræver så lidt planlægning. Men her kan der være guld at finde, hvis man vil nyde en gang massage med 1-2 piger, uden at skulle gøre arbejdet selv, og uden at blive flået.

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igår på en anden adr. Regi posta utca 11, hvor jeg bestilte 45 min for huf 7000, massagen var fin og hård, blev givet af en sød ung thai. Da tiden var gået, gik hun ud, og ind kom mama, som var rigtig køn. Hun fortsatte massagen som selvfølgelig endte i om jeg ville have handjob. Aftalte huf 9000 og hun brugte så ca.30 min på meget hård massage og handjob. 

Så 75 min for lige under kr.400.- det var en god oplevelse. Stedet hed vist orkide eller sådan noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 16.12.2019 at 08:27:

Når man går rundt i indre by, er der vildt mange steder med thai massage. Havde bestemt mig for en lille omgang mens konen ventede på værelset. Når man spørger ind til ekstra, siger de fleste nej, så til sidst valgte jeg bare en, så kunne jeg da nøjes med massage. På hovedgaden Váci Utca 23, tilbød de 50 % i rabat, så 1 time ville koste kr.9000 HUF, den valgte jeg. Ned i kælder som var fyldt med båse med skydedøre, og man kunne høre at pigerne var igang med massagen.

efter 10 min ventetid kom en sød pige ind og bad mig om at lægge mig på maven, hun trak underbukser af mig og gik igang med massagen, som var ok. Da hun bad mig om at vende mig om, kom spørgsmål så alligevel. Vil du have et handjob for 15000 HUF, det sagde jeg nej til, og så var prisen 10000 HUF. Jeg kunne garanteret have fået det billigere, men takkede ja. Handjob var der såmænd ikke noget i vejen med, men hun havde alt sit tøj på, og jeg måtte ikke røre bryster, kun på røven uden på bukser.

var det pengene værd, næ det syntes jeg ikke, men kostede jo kun ca. kr.500.- ialt, og så kan jeg sige at det har jeg prøvet.

Jeg er lige kommet hjem fra Budapest... Sikke en fantastisk by. Du har ret der ligger mange Thai massage. 

Første dag prøvede jeg Spirit thai massage Vaci uta 39. havde bestilt 2 timer for at se hvad muligheder det gav. Min massør hed Jan (hun er pige) Det er et lækkert sted varmt og rent. Hun startede stille og roligt. Jeg slappede af og bare nød hendes berøringer. Vi kom ind på hvordan massage foregår i dk, men hun sagde at i deres butik var HJ ikke muligt. Det var helt ok med mig.

Efter massage i ca 1 1/2 time ændre hun sin massage til pirring med fokus på det intime.. Jo det var muligt med ekstra. Jeg havde ikke så mange kontanter, men fik et godt økoblov til 15.000 huf.

Nu havde jeg fået blod på tanden så dag nr. 2 besøgte jeg en massage lid længere ned af vejen kan ikke husk navnet, men den ligger lige over en restaurant. Pigen lignede ikke en thai, det var hun heller ikke. Hun var fra Vietnam. Hun var dårlig til engelsk og endnu dårligere til massage hvilket jeg kraftigt gav udtryk for. Så kommer der en butte thai pige ind og overtager. Hun var god. Lige pludselig siger hun til mig om jeg vil have ekstra. Hun ville give blow til 12.000 uden noget. Jeg sagde ja tak. Hold nu op hun kunne sit kram jeg kom så engel sang og jeg måtte bide i hende for ikke at skrige højt af velvære.

I morgen kommer flere oplevelser

PS Det viste sig for øvrigt det er nemt at lokke pigerne til at besøge ens hotel hvis hotel er tæt på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...