Hop til indhold
Guest TheFirstOne

Advarsel, Boyesgade Viborg

Recommended Posts

Guest TheFirstOne

Halløj alle mand.

Bare lige en lille advarsel her fra, admin må slette den hvis gadenavn er for meget...

Men jeg var en tur forbi Viborg i går, og tjekkede annoncelight for piger i området, og der var en enkelt køn brunette der fangede mit øje, så jeg ringede og hørte om hun var ledig, det var hun, så jeg svingede ind forbi, Jeg havde måske nok en forventning om at det ikke var pigen på billedet, men det der mødte mig i døren var så langt fra at jeg var lige ved at hidse mig op, da hun åbnede op..

Hun var gået fra at være en flot slank brunette, til en lille tyk sorthåret trunte med et par læber der havde fået så meget byggeskum at hun lignede noget der havde været i et voldsomt trafikuheld.

Konfronteret med at det ikke var hende på billederne, blev jeg spurgt om hvem det så var?.....    "øhhh det ved jeg fandme ikke, men det er i hvert tilfælde ikke dig" fik jeg forklaret hende, hvorefter hun blev endnu mere mopset end hun var i forvejen, og fik sagt at det ikke var hendes skyld! øøøøhhh igen.

Der lagde så endnu en trunte på sofaen i stuen og kiggede ned i sin telefon imens, også en sorthåret pige. jeg vil lige umiddelbart skyde begge to til at være Rumænere.

Der gik så ikke lang tid fra at jeg var gået igen, til annoncen var slettet så I får intet link, Men der er jo sjovt nok et par andre der ligner den meget.

Så skulle i få fat i en trunte i Viborg, som driver sin forretning på Boyesgade, så lad være med at bruge mere tid på dem, med mindre man altså tænder på små tykke rumænere med en stor skummel pimp i baglokalet.

Redigeret af TheFirstOne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cześć chłopaki: X

Byłem wcześniej pod tym adresem i to not wina tego miejsca, wszystkie wynajmujące dziewczyny.

Nie przekreślaj ich, ponieważ inne dziewczyny, które zaczynają pracę w tym miejscu ze swoimi zdjęciami, cierpią i są ładne, ale na początku zostały skrzyżowane, ponieważ adres, pod którym się znaleźli, został wcześniej opisany.

Redigeret af Viki Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Viki Aalborg skrev, for 25 minutter siden:

Byłem wcześniej pod tym adresem i to not wina tego miejsca, wszystkie wynajmujące dziewczyny.

Nie przekreślaj ich, ponieważ inne dziewczyny, które zaczynają pracę w tym miejscu ze swoimi zdjęciami, cierpią i są ładne, ale na początku zostały skrzyżowane, ponieważ adres, pod którym się znaleźli, został wcześniej opisany.

Hvad sprog er det??? fatter ikke en dyt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er romænsk og hun skriver:

Jeg er glad for din anmeldelse af mig og jeg håber du en dag vil kigge forbi igen, så vi kan kan have en fræk hyrdetime sammen igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
2cool skrev, for 4 minutter siden:

Det er romænsk og hun skriver:

Jeg er glad for din anmeldelse af mig og jeg håber du en dag vil kigge forbi igen, så vi kan kan have en fræk hyrdetime sammen igen.

Svarer det ikke til at oversætte "Fuck Off" til,: Bliv endelig.....:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det, Viki skriver på polsk, oversat af google:

Nie przekreślaj ich, ponieważ inne dziewczyny, które zaczynają pracę w tym miejscu ze swoimi zdjęciami, cierpią i są ładne, ale na początku zostały skrzyżowane, ponieważ adres, pod którym się znaleźli, został wcześniej opisany.

Hej fyre: X

Jeg har været på denne adresse før, og det er ikke dette steds skyld, alle lejepiger.

Kryds dem ikke ud, fordi andre piger, der begynder at arbejde på dette sted med deres fotos, lider og er smukke, men i begyndelsen blev de krydset, fordi adressen hvor de befandt sig tidligere var beskrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 31 minutter siden:

Jest rumuński i pisze:

Cieszę się z twojej recenzji o mnie i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze raz spojrzysz w przeszłość, abyśmy mogli znów spędzić razem bezczelny czas pasterza.

Yes so probably a Romanian born in Poland, a good joke:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...