Hop til indhold

Josefine - med søster. Vojens i dag

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/281818

Hun ser sød og dejlig ud. Tilsyneladende dansk. Og på en kendt adresse lidt uden for byen. Men kender nogen hende? Synes ikke jeg kan finde noget om hende her. Og hvad med søsteren? Desværre er jeg selv alt for langt fra Vojens i dag. 

Skrevet

Søstern er Sandra Sommer, hun er omtalt her på siderne, og jeg kan kun anbefale hende.

Har besøgt hende adskillige gange, hun er superlækker.

Josefine kender jeg ikke, men planlægger en tur til hende, men kun hende.

Stedet er virkelig godt, diskret med dejlige lokaler.

Skrevet

Sandra Sommer er absolut et besøg værd. Josefine får god omtale i kommentartråden på Vojens Dreams hjemmeside, - kender hende ikke. Men hvis der er nogen der aflægger besøg er Sandra altid et godt valg. Glæder mig til at se en anmeldelse af disse 2 smukke kvinder sammen.

Skrevet
  • Author
Token skrev, for 5 timer siden:

Josefine får god omtale i kommentartråden på Vojens Dreams hjemmeside

Hvor længe har hun været i gamet? Sandra har jo været på adskillige år så vidt jeg ved. Hende har jeg dog aldrig besøgt og kommer nok heller ikke til det. Da hun skriver at hun er tatoveret, hvilket jeg ikke er til 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.