Hop til indhold
Ungasiat

Impulsivt besøg hos Alessia

Recommended Posts

Jeg har her til aften endnu en gang været på et impulsivt besøg, og denne gang blev valget på Alessia. Alessia kommer fra Ungarn og taler fint engelsk. Lokationen er mindre diskret, men hun er hurtig til at lukke op. Jeg havde min skepsis omkring billedernes autencitet  - og min mavefornemmelse blev retfærdiggjort. Du møder ikke pigen på billederne, men til gengæld vil du blive positiv overrasket. Jeg blev mødt af en storsmilende og dejlig Alessia i sort bodystocking i døren - En rigtig naboens datter type med et kønt ansigt :P. I min optik er hun væsentlig pænere end "hendes billederne", hvilket også var årsagen til, at jeg opfordrede hende til at bruge egne billeder, og evt. et avis selfie. Aldersmæssigt passer det meget godt, og hendes krop er super sprød - naturlig fra top til tå med nogle dejlige ungpige-bryster og en rund og fyldig popo, som man rigtig kan tage fat på. Alessia sutter godt og er velduftende. Derudover så er hun også dejlig stram, og hun blev hurtig naturlig våd. 

Under hele besøget var Alessia sød og meget imødekommende, og ingen berøringsangst på nogen måder. Jeg var ude efter ca. 20 minutters tid på trods af der annonceres med halvtime til 500 kr.. Men taget i betragning af at jeg fik øko blow og tungekys med i købet, så er det virkelig god valuta for pengene. 

 

Hvis I vil fange Alessia, så skal I skynde jer, for hun tager hjem på tirsdag :)

 

Ungasiat

 

 

 

 

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...