Hop til indhold

Recommended Posts

morfar1 skrev, for 3 timer siden:

se min anmeldelse under thaipiger, Blue Elephant

Hej Morfar -har læst den med stor interesse, synes dog du kun omtaler din tid med Lilly ret begrænset - jeg savner en mere detaljeret beskrivelse -  var der kys? suttede i hinandens? var der sorte kys, kom hun? sådan i den retning - men jeg besøger hende selv i morgen - så lander der nok et review fra min hånd, hvis ikke den ryster for meget :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ 1955: Jamen det var ret begrænset, jeg kom for at blive pulet og det blev jeg. Jeg hjalp lidt med hånd for at få Lillys erektion i stand, men det var det. Lilly kom ikke, det var kun mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar1 skrev, for 5 timer siden:

@ 1955: Jamen det var ret begrænset, jeg kom for at blive pulet og det blev jeg. Jeg hjalp lidt med hånd for at få Lillys erektion i stand, men det var det. Lilly kom ikke, det var kun mig.

Se min anmeldelse 

morfar1 skrev, for 5 timer siden:

@ 1955: Jamen det var ret begrænset, jeg kom for at blive pulet og det blev jeg. Jeg hjalp lidt med hånd for at få Lillys erektion i stand, men det var det. Lilly kom ikke, det var kun mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...