Hop til indhold

Alessia - citygirls

Featured Replies

Skrevet

Kom i tanker om Alessia's store ægte bryster og havde forfærdelig svært ved at sidde stille inden jeg kunne komme afsted. Tog mig et bad. Fineste slips og laksko. Fyr og flamme i bilen mod havnen. Snigeren ned ad trappen. Kommer til at vente men hvilken venten, når man kan høre Alessias klimaks i det fjerne. Det må jeg sige - lyden af en kvinde, der bliver kneppet op i det røde felt, får mig helt op at ringe af forventning.

Så bliver det min tur. Fucking elsker at fiske store bryster frem i det fri og lege med dem, så med Alessia er der obligatorisk tid med hele ansigtet i barmen og hænderne i heaven. Brysterne bliver olieret ind og kneppet inden missen bliver slikket til Alessia siger søde lyde. Love it!!! 

Sidst bliver hun kommanderet på alle fire, får et klask i den bare, og så får den gas i doggy imens bryster og baller flyver omkring. 

Ja tak! Sådan en tur vil jeg gerne have igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.