Hop til indhold
Guest Katfisk

Alessia - citygirls

Recommended Posts

Guest Katfisk

Kom i tanker om Alessia's store ægte bryster og havde forfærdelig svært ved at sidde stille inden jeg kunne komme afsted. Tog mig et bad. Fineste slips og laksko. Fyr og flamme i bilen mod havnen. Snigeren ned ad trappen. Kommer til at vente men hvilken venten, når man kan høre Alessias klimaks i det fjerne. Det må jeg sige - lyden af en kvinde, der bliver kneppet op i det røde felt, får mig helt op at ringe af forventning.

Så bliver det min tur. Fucking elsker at fiske store bryster frem i det fri og lege med dem, så med Alessia er der obligatorisk tid med hele ansigtet i barmen og hænderne i heaven. Brysterne bliver olieret ind og kneppet inden missen bliver slikket til Alessia siger søde lyde. Love it!!! 

Sidst bliver hun kommanderet på alle fire, får et klask i den bare, og så får den gas i doggy imens bryster og baller flyver omkring. 

Ja tak! Sådan en tur vil jeg gerne have igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...