Hop til indhold
Guest Expo

Lucy Black

Recommended Posts

Guest Expo

Expo blev lokket af jeres tidl. anbefalinger af Lucy Black. :PTak skal i have et rent 10 tal.:D

Lucy Gold

Tid booket med Lucy og skøn dialog optil mødet. Lucy tog imod i det ønskede outfit.. Waaaauuww 100% som pict.<3. Lucy, Lucy - Gold.. <3Hvor er hun skøn.. Dejlig nærværende, opmærksom og en skøn dialog. Vi kom rundt i diverse aktiviteter - og Lucy sikrede faktisk at jeg slog min rekord..:-P Skøn pige - ved godt at Lucy er anmeldt tidligere i mange meter - men efter vores møde kan jeg simpelthen ikke lade vær.. :x Dialogen imellem aktiviteterne var så naturlig - skønt at føle det hele så naturligt.. Smoothie, chokolade, hygge, sport i en fin lejlighed - og med en topklasse service - Lucy Gold - vi ses skønne <3 og til jer andre - hold nu op hun er skøn..:arrow:

Thanks Lucy - see you..Lucy Gold..

Kh. Expo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Expo  dejligt at du har besøgt <3 @lucyblack <3 og selv er yderst tilfreds med dette. Fedt navn iøvrigt at du kalder hende Lucy Gold, en anden broder kaldte hende en diamant ;)  Lucy gyémänt

Hun er en ener og kan slet ikke få hende ud af mine tanker, jeg render rundt og sparer op til et nyt møde med hende forhåbentlig sidst i den kommende uge.

Jeg har fået af vide fra en anden pige herinde at det ikke er så pænt at omtale dem med karakterer fx. fra 1-10, så har bevidst undladt det, men da jeg jo er glad for formel 1 så idag vil jeg sgu have lov til at gøre en lille undtagelse og sige at hun minder mest om en Ferrari eller Mercedes i TOP klassen af feltet, altså en kvinde helt øverst oppe af skalaen :D

Og,,, guys denne gang vil jeg IKKE skrive et længere skriv, men blot konstatere at hun gør folk glade, hun er very easy going / helt nede på jorden, ja  hun ER en ener ganske enkelt

 

K. H.  Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Expo
Hunting for beaver skrev, for 55 minutter siden:

Hej @Expo  dejligt at du har besøgt <3 @lucyblack <3 og selv er yderst tilfreds med dette. Fedt navn iøvrigt at du kalder hende Lucy Gold, en anden broder kaldte hende en diamant ;)  Lucy gyémänt

Hun er en ener og kan slet ikke få hende ud af mine tanker, jeg render rundt og sparer op til et nyt møde med hende forhåbentlig sidst i den kommende uge.

@Hunting for beaver forstår sku godt at du skal retur.:D Det blide der bliver overtaget af det rigtig frække - det formår Lucy Gold. At se Lucy glide rundt på kroppen som den søde, blide pige og kort tid efter fange hendes øjne, når de ændrer karakter til en trænet - HUNTER og det hele ændrer karakter.. :P Enormt frækt og unikt at opleve på denne måde.

Havde det som en lille dreng i slikbutikken - jeg kunne simpelthen ikke få nok, havde lyst til at "spise Lucy" selv efter flere kanonskud. Er stadigvæk høj - og har sikret at der er finanser på plads, til at være sammen med Lucy Gold..<3 Ser du @lucyblack før mig  - må du hilse hende fra Expo.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expo skrev, for 1 minut siden:

@Hunting for beaver forstår sku godt at du skal retur.:D Det blide der bliver overtaget af det rigtig frække - det formår Lucy Gold. At se Lucy glide rundt på kroppen som den søde, blide pige og kort tid efter fange hendes øjne, når de ændrer karakter til en trænet - HUNTER og det hele ændrer karakter.. :P Enormt frækt og unikt at opleve på denne måde.

Havde det som en lille dreng i slikbutikken - jeg kunne simpelthen ikke få nok, havde lyst til at "spise Lucy" selv efter flere kanonskud. Er stadigvæk høj - og har sikret at der er finanser på plads, til at være sammen med Lucy Gold..<3 Ser du @lucyblack før mig  - må du hilse hende fra Expo.. ;)

ja tak det håber jeg at gøre , og skal nok hilse fra dig

kært barn har mange navne @lucyblack Lucy diamant, Lucy Gold næste navn som lige kommer til mig efter din sidste beskrivelse må være Lucy Wild,, eller Lucifer som hun måske har taget fra hendes nick name Lucy / Black =  Lucifer,, at der er en lille djævel gemt i hende ved ikke kun gætterier

knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt @Expo at du har besøgt hende.. Og jeg kan KUN gi dig ret i alt det du skriver om hende.. :)

Og så må jeg lige tilføje et kælenavn mere... Lucy blue dick... :lol: @frenchlover1 der er kommet med det efter min anmeldelse a hende.. :lol: :lol:

For helved @lucyblack du gør alle os mænd herinde rundforvirret.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...