Signor Cuoco 1881 Skrevet 1. Juli, 2022 Milfdreng2 skrev, den 15.12.2019 at 17:54: bogfører i hvor mange GP’ere i har været sammen med? Nej, jeg har været sammen med mindst 50 i sidste par år, og kommer konstant tilbage til de 4-5 bedste piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 2. Juli, 2022 Jeg skriver næsten altid en anmeldelse her på siden, og har links til dem på min profil. Det er vel også en måde at huske de gode stunder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3351 Skrevet 2. Juli, 2022 Husker dem der var gode oplevelser, resten glemmer jeg hurtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 2. Juli, 2022 Jeg fører ikke regnskab længere. I starten huskede jeg dem alle og skrev flittigt anmeldelser, først på Venuslogen senere her. Hvis jeg laver et hurtigt overslag vil jeg tro at jeg ligger omkring 200 - 250 forskellige. I starten besøgte jeg kun dejlighederne en gang, senere begyndte jeg at genbesøge nogle, der gav gode oplevelser. De første år blev det til et enkelt besøg om måneden (sådan ca.), så blev der smidt lidt FKK-besøg ind, hvor jeg typisk hyggede mig med 3 - 5 piger, der har også været nogle gangbangs. I de seneste år har min ægteskabelige situation samt min økonomi gjort, at jeg kan have flere besøg. Det bliver som regel til besøg hos mine favoritter, men alligevel er eventyrlysten der, så ukendte skønheder kan også blive besøgt. Da jeg har været i gang med denne hobby i +20 år, havner jeg på de 200 - 250. Nogle oplevelser har været forrygende, nogle lidt lala og nogle få direkte dårlige. Enkelte gange har jeg spekuleret, om det nu også var helt frivilligt, at jeg fik lov at knalde, derfor er jeg mere forsigtig med udenlandske piger nu end i starten. Jeg vil sige, at den allerstørste del af mine besøg har virket som en reel forretning for kvinden, måske 98-99%. Enkelte virker oprigtigt glade for at se mig (igen), sikkert fordi der er penge i det (for dem), men måske også fordi de synes, at jeg er en ganske sympatisk gammel gut, der respekterer deres karrierevalg. Det håber jeg da. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 2. Juli, 2022 Jeg har forsøgt at huske tilbage og kan ikke huske hvornår jeg startede at besøge kvinder på denne måde. Da jeg var soldat i Karup var der en prostitueret i byen, men jeg besøgte hende aldrig, da jeg kom hjem, startede jag, så det er ca. 40 år jeg har brugt denne luksus. Det var naturligvis en anden pris dengang, men jeg vil tro jeg har brugt mellem ½ og 1 million Men det tænker jeg ikke på, kun de gode og sjove oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg