Hop til indhold
Pite

Fru Rie for mange år siden

Recommended Posts

Sidder på denne blæsende og regnfulde december dag og tænker tilbage på en lignede dag for år tilbage. For at få tiden til, at gå  sad jeg og surfede rundt på nettet og faldt over en annonce, hvor der blev tilbudt dominans mv. af en moden Lady, et sted ude på landet mellem Horsens og Give.

Tog kontakt via det opgivende telefonnummer, hvor en meget behagelig stemme svarede, vi kom hurtig på bølgelængde og aftalen blev, at jeg skulle møde frem 2 timer senere. Kørte hjemmefra i det sidste dagslys og ankom til stedet da, det var blevet helt mørkt, det var en trelænget gård, med to lave mure ud mod vejen, indkørslen var flankeret af to juletræer med lys, selve gårdspladsen henlå i mere eller mindre mørke, ud over den svage lampe der lyste ved hoveddøren til stuehuset.

I det jeg sætter foden på den øverste trappesten, bliver døren lukket op og jeg bliver budt velkommen, af husets Frue, en velholdt moden kvinde, klædt i en hvid silkeskjorte, stamme læderbukser og lange støvler.

Så snart jeg var inde i den store hall, måtte jeg ned på knæ og hilse på Fruens støvler, hvorefter jeg blev vist ind i et stort badeværelse, hvor der langs den ene væg stod nogle garderobeskabe hver med deres lille hængelås.

Fik besked på, at lægge tøjet og andre ejendele ind i skabet, når jeg var færdig med badet, skulle jeg låse skabet og tage nøglen med ud i hallen, hvor jeg skulle lægge mig i slave stilling på et tæppe foran en stol og afvente.

Kunne høre at der bevægede sig nogle rundt om i huset og lade mærke til, at der var to forskellige lyde af stiletter, med et blev en dør åbnet og der blev råbt ”se ned i gulvet, slave”, taktfast nærmede lyden af stiletter sig, med et kom der en spids støvlesnude ind i mit synsfelt, støvlen blev vippet lidt op og der blev sagt, ”slave vis mig, hvordan slaven vil slikke en pik”, jeg slikkede støvlen det bedste jeg havde lært, tog den dybt ind i munden, lod min tunge kredse om den ”den tunge skal vi nok få fornøjelse af lød det, mens jeg fik monteret et bredt halsbånd.

Blev efterfølgende vis ind i et stort rum,, domineret af en stor sort himmelseng, med et bur under midt på gulvet, rundt på væggene var der forskellige SM relateret ting, i det ene hjørne, var der en slavebuk nåede jeg at se inden, jeg fik besked på, at hænge min nøgle på en krog under et skilt hvor der stor ”slavens nøgle”. Da det var i orden, tog Fruen mig hårdt i armen og førte mig over til et kors, som jeg blev stillet med ryggen op af og fik manchetter på hænder og ankler, som efterfølgende blev gjort fast på korset.

Blev nøje undersøgt på hele kroppen, særligt nosser og pik blev studeret, inden opbindingen. Blev vendt rundt på korset og ryggen og særligt mit slavehul blev undersøgt af kyndige finger, det hele sluttede med, at jeg fik presset en plug op i røven.

Fruen kaldte og jeg fornemmede at der kom en kvinde mere ind i lokalet, Fruen anviste hende en plads og sagde ”nu skal du se en slaverøv får pisk” det startede ganske blidt med en opvarmning, men efterhånden blev der fundet andre piske frem og mine baller blev mere og mere varme, kunne høre den andens kvindes vejrtrækning blive mere og mere hed, hun var tydeligvis stærkt ophedet.

Det ringede på døren og kvinden gik ud for, at lukke op, da hun kom ind igen havde Fruen allerede trukket en lille vogn ud af buret under sengen, som jeg blev lagt ned på og spændt fast på, så jeg næsten ikke kunne bevæge mig, blev som det sidste gagget og får besked på, at forholde mig i absolut ro, inden jeg bliver skubbet ind i buret og forhængene hele vejen rundt blev trukket for, så jeg lå i total mørke.

Kort efter kom kvinden og en mand ind kunne jeg høre på deres samtale, de stod lidt og kælede inden de kravlede op på sengen og begyndte, at hygge, hun gav ham åbenbart et blowjob, med han var ikke tilfreds, brokkede sig og sagde, at nu ville han kneppe hende, inden han blev helt slap. De møffede lidt rundt lige over mit hoved, og der gik ikke lang til inden han gav et hulk og var færdig, hun fik ham lempet ud og fik ham fortalt, at han ikke behøvede at komme en anden gang. Hvilket han bekræftede at han helle ikke ville.

Snart efter var hun tilbage i rummet, kunne kende hende på hendes gang, hun rettede lidt på sengen, inden hun træk mig ud og fjernede gaggen, hun satte sig over mit ansigt og råbte ”slik” jeg skød tungen op i hende, mens jeg sugede på hendes skamlæber, hun begyndte ret hurtig, at sidde uroligt, det sejlede med safter og hun gav et lille hvin fra sig da hun kom og sank ned over mit ansigt.

Havde været så optaget, at jeg slet ikke havde hørt, at Fruen var kommet, opdagede det først da hun satte et gummi på min pik og gled ned over den, hun blev ved til lige før jeg kom, så rejste hun sig og sagde, ”den skal vi havde mere fornøjelse af”.

Blev løsnet og ført over til slave bukken og spændt godt fast, så var det kvinden der lige skulle havde lov til, at prøve pisken, så den røde farve lige blev genopfrisket.

Imens havde Fruen, taget en strapon på og gav kvinden besked på, at gøre den godt våd, mens hun træk pluggen ud af min røv, snart efter mærkede jeg et par hænder der tog om mine hofter, og Fruen gav kvinden ordre på, at styre gummipikken på plads kunne mærke, at den gled op og Fruen begyndte, at kneppe min slavefisse, selv om jeg fik flere analorgasmer forsatte hun, til jeg nærmeste ikke kunne hænge sammen længere.

Blev løsnet og fik besked på, at lægge mig på knæ foran sengen, Fruen satte sig på sengen og gav kvinden ordre på, at slikke min slave pik, kan sige, jeg havde ikke noget at udsætte på hendes evner, da jeg var lige ved, sagde Fruen, ”lad slaven komme på mine støvler” kvinden gik over til, at bruge hånden og styrede så alt sperm ramte Fruens støvler, mens jeg slikkede Fruens støvler rene, piskede kvinden mine baller.

Eneste gang jeg mødte Fru Rie der, så hende et par gange i Herning på Silkeborgvej, med der var slet ikke de samme muligheder.

Sådan kan man komme til, at tænke på så meget på en grå regnvejrsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 6 timer siden:

Kan det være Lady Gitte du besøgte?

Hej

Nej, ikke hvis du mener Lady Gitte

Lady Rie var nok 12-15 år ældre end jeg, så mit gæt er hun er over 70 år idag.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Pite skrev, den 27.12.2019 at 20:06:

Hej

Nej, ikke hvis du mener Lady Gitte

Lady Rie var nok 12-15 år ældre end jeg, så mit gæt er hun er over 70 år idag.

 

 

 

Så ikke længere aktiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aktivnydende skrev, den 30.12.2019 at 05:39:

Hejsa

Jeg mindes ligeledes, men jeg synes da, det frække foregik ude i et rum i staldbygningerne. Er der ikke andre, der kan mindes noget lignende???

Kan godt ske du har ret, det var en trelænget bygning, men har kun set den i mørke, for 20 år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg Køter skrev, 1 time siden:

Var Rie også i Aarhus.

Jeg kom en del gange hos Madame Rie i privat lejlighed i Aarhus for 20 år siden

Nej, det er overhovedet ikke den samme............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg Køter skrev, for 1 time siden:

Var Rie også i Aarhus.

Jeg kom en del gange hos Madame Rie i privat lejlighed i Aarhus for 20 år siden

Jeg har en enkel gang mødt Lady Rie en klæder under et helt alm. parcelhus i Viby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg Køter skrev, for 20 timer siden:

Det er helt rigtigt. Det var i Viby i et alm ældre hus.

Det jeg næsten bedst husker derfra, var at Lady Rie fik øje på en gul/rød lagetøjsspand i sandkassen, den blev jeg sendt ud efter, hvorefter den blev bundet op under mine nosser og fyldt den til kanten med vand. Skulle så gå rundt i kælderen, mens hun holdt øje med hvor meget jeg spildte, blev lovet 3 slag med pisken for hvergang der løb noget over, og gik jeg ikke hurtig nok, blev pisken brugt til, at sætte tempoet op ;) Så det endte med lange nosser og en råd røv....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
madame-anni skrev, den 1.1.2020 at 12:47:

Rie er stadig lejlighedsvisende fremme i KBH. Adressen kan jeg desværre ikke huske.

Kan du komme det nærmere? Hvor annoncerer hun, når hun er aktiv? Hun lyder spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas skrev, den 15.12.2020 at 23:30:

Kan du komme det nærmere? Hvor annoncerer hun, når hun er aktiv? Hun lyder spændende

Synes også Fru Rie lyder spændende - er der slet ingen som ved om hun stadigt er til at komme i kontakt med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nylonmester skrev, for 4 timer siden:

Synes også Fru Rie lyder spændende - er der slet ingen som ved om hun stadigt er til at komme i kontakt med?

Har ikke set noget der tyder på, at hun er aktivt de sidste mange år.

Jeg er 61 i dag og vil tror hun var 15 år ældre end jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...