Hop til indhold
Guest ViborgMand

EUFORIA i Viborg

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://annoncelight.dk/showad/285926

 

Var lidt loren ved det, men det var den eneste jeg rigtigt kunne få kontakt til i dag. Så jeg valgte at lave en aftale med hende.

Det er et gammelt hus med flere lejligheder i Viborg. Lejligheden tror jeg der er flere piger i.

Nå men mødte op lettere nervøs for om det var endnu en af de oplevelser hvor dte bare gjaldt om at pigen kunne få skrabt penge til sig og så var det den anden vej lidt lige meget.

Pigen åbnede og hun er lidt kraftig og nok omkring 30. Men hun virkede faktisk meget sød. Vi aftalte 30 minutter med analt til 1000 kr. 

Jeg lagde mig og hun begyndte at sutte, det var hun SATEME god til. Hold da op jeg nød det. Skal da lige love for at hun fik min pik helt klar!! Blev faktisk næsten skuffet da hun spurgte om jeg ville kneppe hende i røven. Men det ville jeg da, så klappede hun i hænderne og sagde YESS meget hjerteligt :-) Jeg har ikke den store erfaring med anal, de gange jeg har prøvet har jeg haft svært ved at få den ind, men her gled den bare ind :-) Jeg tog hende et stykke tid bagfra analt. Fik hende så ned på ryggen og kneppede hende skiftesvis i fisse og røv og hvis hun bare lod som om hun nød det, så gjorde hun det dæleme godt. Vi kyssede og kneppede sådan et stykke tid og så kom jeg. Bagefter snakkede vi lidt og hun virkede såå sød og var meget grinende og smilende.

Vil sige at det er den sødeste "prof" pige jeg nogensinde har mødt. Hun var kraftig men dejlig blød at røre ved og virkede til at nyde det

Stedet var nok OK. Men man kunne godt se at det kun var indrettet til det her.

Sexen var sgu godt, specielt det orale. Kunne sgu godt finde på at tage en halv time oral en dag og bare ligge og nyde det, det ville være wellness så det basker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Jyskpik skrev, den 16.12.2019 at 22:19:

Tak for en god anmeldelse er det hende der er på billederne,

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 15.12.2019 at 14:23:

og så var det den anden vej lidt lige meget.

Tak for en god anmeldelse. Forstår dog ikke lige den sætning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Booblover skrev, for 4 timer siden:

Læser det sådan her:

"det den anden vej" = "kvaliteten af ydelsen"

Rigtigt, men ja der mangler vist et tegn :-) 

 

Hun sagde iøvrigt hun ville være der julen over

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 23 timer siden:

Rigtigt, men ja der mangler vist et tegn :-) 

 

Hun sagde iøvrigt hun ville være der julen over

Mærkeligt, for hun har indtil flere annoncer i Aalborg i øjeblikket ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
kingdane68 skrev, for 5 timer siden:

Mærkeligt, for hun har indtil flere annoncer i Aalborg i øjeblikket ??

ja det er en forstad til Viborg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlena skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/289710

Dit link er forældet. En anden pige.Ægte Euforia er nu i Middelfart.

ViborgMand skrev, den 15.12.2019 at 14:23:

https://annoncelight.dk/showad/285926

 

To było trochę głupie, ale to był jedyny, z którym naprawdę mogłem się dzisiaj skontaktować. Zdecydowałem się na spotkanie z nią.

Jest to stary dom z kilkoma mieszkaniami w Viborg. Myślę, że w mieszkaniu jest więcej dziewczyn.

Cóż, ale trochę się zdenerwowałem, czy to było kolejne z tych doświadczeń, w których liczyło się tylko to, że dziewczyna mogła zdobyć zesłane pieniądze, a potem było na odwrót.

Dziewczyna otworzyła się i jest trochę silna i prawdopodobnie około 30. Ale w rzeczywistości wydawała się bardzo słodka. Umówiliśmy się z analem na 30 minut dla 1000 DKK. 

Położyłem się, a ona zaczęła ssać, była w tym SATEME dobra. Poczekaj, podobało mi się. Muszę tylko obiecać, że przygotowała mojego fiuta !! Byłem prawie rozczarowany, gdy spytała, czy nie przelecę jej w dupę. Ale zrobiłem to, a potem klasnęła w dłonie i powiedziała TAK bardzo serdecznie :-) , że nie mam wielkiego doświadczenia z analem. Czasy, które próbowałem, miałam trudności z dostaniem się do środka, ale tutaj to się wślizgnęło :-) , wziąłem ją jakiś czas z tyłu odbytu. Położyłem ją na plecach i przeleciałem na przemian w cipkę i tyłek, a jeśli tylko udawała, że jej się to podobało, to zrobiła to dobrze. Całowaliśmy się i pieprzyliśmy przez jakiś czas, a potem przyszedłem. Potem rozmawialiśmy przez chwilę, a ona wydawała się taka słodka i bardzo się śmiała i uśmiechała.

Powiem, że to najsłodsza dziewczyna „prof”, jaką kiedykolwiek spotkałem. Była potężna, ale urocza, miękka w dotyku i sprawiała wrażenie przyjemnej

To miejsce było prawdopodobnie OK. Ale widać było, że został zaprojektowany tylko do tego.

Seks był taki dobry, zwłaszcza w ustach. Mogłoby to bardzo dobrze zająć pół godziny dziennie i po prostu położyć się i cieszyć się nim, byłoby wellness, więc się wygrzewa:-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...