Hop til indhold
Rockford

P-club Flensborg

Recommended Posts

Har for lang tid siden været på stedet nogle gange og syntes dengang at det var et rimeligt alternativ til en tur længere sydpå.

Efter at have kigget på hjemmesiden og skrevet til dem uden svar havde jeg egenligt afskrevet dem. Kunne heller ikke rigtigt finde svar på prispolitik i nyere tid.

Da jeg så alligevel var i nærheden og ikke havde brugt alle euro på grænsehandel og havde lidt tid i overskud tog jeg på besøg.

Blev lukket ind af bardamen og fik forklaret mulighederne.

Første mulighed var at sætte sig tilrette i sofaen udenfor barlokalet. Så ville de tilstedeværende kvinder komme forbi og præsentere sig, jeg skulle så huske navnet på hende jeg gerne ville hygge med.

Anden mulighed, som jeg valgte, var at blive lidt længere og komme ind i baren og sondere videre derfra. Der er "gratis" entre, men der skal betales 25 euro for drikkevarer som et minimums beløb.

Da jeg havde valgt at blive lidt forventede jeg, som på de andre klubber jeg har besøgt sydpå, at få en badekåbe og skab tildelt, men jeg blev sendt ind bag forhænget til baren. De fleste af mændende til stede var almindelig på klædt så det lignede mere en almindelig bar end jeg lige forventede, men fint nok at kunne komme ind og sidde i normalt tøj.

Jeg fik parkeret mig i baren og fik lidt at drikke og kiggede rundt. Der var omkring 8 kvinder på arbejde. De lignede meget godt dem der er på hjemmesiden, så nydeligt udvalg i forhold til klubbens størrelse.

Inden der var gået længe kom der en over og hilste på. Den høje musik gjorde det ikke nemmere at forstå hinanden, men hun fandt ud af at det nok var en god ide at vise mig rundt, mens hun forklarede hvordan resten af klubben fungerer.

Der er sauna og udendørsspa til fri afbenyttelse. Hvis man gerne vil i bad og skifte til badekåbe så får man nøgle til et skab hvor ens tøj kan låses inde. Det chokerede mig så at der skulle betales et depositum på 50 euro for nøglen, men de må jo have problemer med folk der ikke afleverer den. Pengene blev refunderet da jeg afleverende inden jeg kørte hjem, men havde været rart at vide for likviditetens skyld.

Efter rundvisning aftalte jeg en tur på værelset med hende. Hun er ikke vist på hjemmesiden da hun ikke har været der så længe.

Jeg betalte depositum og aftalte med hende at hun skulle skifte til noget frækt tøj hun havde imens jeg gik i bad.

Vi mødtes i baren og gik ovenpå hvor vi lige opsummerede priser for sex.

Quiky 60 euro hurtigt knald. 80 euro for en halv time. Valgte den halve time og har glemt hvad en time kostede. Udover tiden er der mulighed for tilvalg. De koster kr 25 euro pr stk. Jeg valgte kys og slik, så vi samlet kom på 130 euro for en halv time.

Hun var flot og fræk. Kyssede og kælede, var lækker at slikke. Sex i forskellige stillinger. Så alt i alt en god sex oplevelse. Prisen lidt til den høje side men fik noget for pengene,

Et langt skriv hvor det meste var om klubben, men synes der har været så mange efterlysninger om priserne at jeg ville give det lidt fylde.

Kommer jeg så igen ?

Det kunne godt ske, men så ville det være som et direkte besøg. Høj musik og bar stemning er ikke lige min smag, så ville aldrig blive der længere tid og komme til sex med flere. Fordelen ved at komme der er at problemet med falske foto ikke er der. Man ser hvem man laver aftaler med.

Som en dag med lidt afstresning og sex med flere forskellige så ville jeg køre til Harmony eller Atmos i Hamborg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beskrivelsen, @Rockstone. Deres annonce på www.fair-girls.com har været lidt mangelfuld den sidste tid, men jeg kan forstå på dit og andres indlæg, at der stadig er godt gang i stedet. Det lyder som om, at det med sauna og spabad er blevet til en absolut biting?

Jeg havde egentlig drømt om sauna og spabad med dejlige damer omkring, men jeg gætter på, at pigerne er der, hvor de hurtige kunder er, altså i baren. Korrekt? Og at man vil føle sig temmelig fjollet ved at begive sig ind i baren iført badekåbe og sandaler?

Har et spørgsmål vedr saunaklubber, som jeg ikke har fået besvaret trods læsning af utallige tråde om emnet her på site: hvor gør man af sine penge, når man bevæger sig rundt i badekåbe? Pigerne forventer vel kontant afregning på værelset, og man betaler vel også kontant i baren? Lommen på badekåben?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 1 time siden:

hvor gør man af sine penge, når man bevæger sig rundt i badekåbe? Pigerne forventer vel kontant afregning på værelset, og man betaler vel også kontant i baren? Lommen på badekåben?

Man opbevarer sine værdigenstande i omklædningsskabet - og pigerne følger med derud, hvor afregningen foregår - men du kan også opbevare din portemonnai i din badekåbe - det anbefales bare ikke da man jo under afvaskningen hænger sin badekåbe ved side af andre - og så kan det jo ske at nogen kommer til at tage en forkert badekåbe. Løsningen med omklædningsskabene med simple postkasselåse er heller ikke den bedste og mange steder har de derfor også små værdiskabe i nærheden af baren eller udfor receptionen + som regel kameraovervågningen, da det evt. ikke bare er andre gæster, der kan være langfingrede.

Rockford skrev, for 2 timer siden:

ind bag forhænget til baren. De fleste af mændende til stede var almindelig på klædt så det lignede mere en almindelig bar end jeg lige forventede, men fint nok at kunne komme ind og sidde i normalt tøj.

Det er en lidt uheldig politik på P-club, da det er min opfattelse at det ofte skaber problemer med folk, der drikker sig fulde + evt. medbringer stoffer, våben, fører sig frem og evt. generer pigerne + skaber en generel dårlig stemning og utryghed - men det bliver nok tilladt i et forsøg på at tiltrække flere kunder på bekostning af at frastøde endnu flere.

 

Rockford skrev, for 2 timer siden:

Den høje musik gjorde det ikke nemmere at forstå hinanden

Ja, man synes det må ødelægge forretningen for pigerne, da de mænd, der normalt besøger sådanne steder ikke kommer for at høre høj musik - men jeg har oplevet i både P-club og Fantasy i Hamburg m.fl. at ud på aftenen ankommer der en del yngre mænd af anden etnisk herkomst, der kun kommer for at drikke, ryge og føre sig frem - om de også går med pigerne har jeg endnu ikke bemærket, da jeg altid forlader stederne, når musikken bliver for høj, lokalerne for tilrøgede og jeg ikke bryder mig om alle de fulde folk, der forsøger at føre sig frem og evt. generer pigerne.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke selv til hverken sauna eller spabad, men begge dele var i brug, så dog ikke nogen af de dejlige damer der.

Har set et par gange på klubberne i Hamborg at der har været damer i saunaen, men det har været undtagelser. Så ja, damerne passer deres arbejde i opholdsrum og baren. Men i de større klubber er der mulighed for at slappe af og sidde og se damerne vimse rundt på jagt efter den næste mand. 

Pengene låser jeg inde i skabet. Betaling for sex ordnes bagefter, hvor hun går med til skabet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville normalt ikke betegne p-club som en del af FKK segmentet... Det er mere et Bordel med egen bar. Et dyrt bordel. Samme beløb havde givet en time med en pige inde i flensborg. Med de fleste ydelser incl.

Det er en af årsagerne til at de ikke er så besøgte som de gerne ville være. De er for dyre i forhold til det øvrige udvalg i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockford skrev, den 15.12.2019 at 14:17:

så dog ikke nogen af de dejlige damer der.

På P-club plejer de nu nok at dukke op, når du først sætter dig ind i saunaen - ihvertfald hvis de har tid og der ikke er så mange andre kunder i klubben - eller de fryser lidt pga. de sparer lidt på varmen eller ikke rigtig kan varme stedet op om vinteren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...