Carl72 156 Skrevet 14. December, 2019 Hej brødre Nu hvor både Adriana og Sindy ikke er her, ved I så hvem der tilbyder et godt deepthroat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 14. December, 2019 Baleri - så bliver det ikke meget dybere! Mvh Dok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 156 Skrevet 14. December, 2019 Dokteren skrev, for 15 minutter siden: Baleri - så bliver det ikke meget dybere! Mvh Dok Tak for svar. Jeg har længe kendt til Baleri. Men hun er desværre ikke lige min type. Kender du andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 15. December, 2019 Desværre, nej. Personlige favoritter er ikke i landet aktuelt. Sweet Zara har fået positiv omtale af hendes deepthroat, men jeg har ikke været forbi. Happy hunting! Dokteren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larsebro Skrevet 15. December, 2019 (edited) Sweet Zara kan ikke rigtigt deepthroate. Jeg er 19 cm og det var på ingen måde deepthroat. Baleri eller heller ikke min type, så jeg er også interesseret i noget andet. Tror mørke Adriana er alternativet. Redigeret 15. December, 2019 af Larsebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 16. December, 2019 Tjaaa.. Som andre har skrevet, så vil jeg klart anbefale @lucyblack.. Og det er med tåre så maskaren løber.. Men lad hende selv styre det.. Det er SÅ MEGET BEDRE så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg