Hop til indhold
Trucker

Blondineq666 i Randers

Recommended Posts

Jeg er glad for at høre, at Wolfen0204 har haft en god oplevelse med hende. Jeg havde kontaktet hende i mandags (10.2.), og vi aftalte 1/2 times aktivitet til et fastsat klokkeslet, men ca. 1 time før det aftalte, fik jeg så en SMS, hvor jeg blev bedt om at rykke aftalen , hvilket jeg ikke kunne. Så på den baggrund tænkte jeg ikke, at hun ville være synderlig seriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kajakmand skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er glad for at høre, at Wolfen0204 har haft en god oplevelse med hende. Jeg havde kontaktet hende i mandags (10.2.), og vi aftalte 1/2 times aktivitet til et fastsat klokkeslet, men ca. 1 time før det aftalte, fik jeg så en SMS, hvor jeg blev bedt om at rykke aftalen , hvilket jeg ikke kunne. Så på den baggrund tænkte jeg ikke, at hun ville være synderlig seriøs.

I mine øjne er hun da seriøs om, at sende afbud i god tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kajakmand skrev, den 13.2.2020 at 12:56:

Det er det man risikerer når man vælger at besøge en pige der ikke lever af det men bruger det som en "hobby" 

Vi kan jo alle blive forhindret i at mødes der der dukker noget uventet op så enten aflyser man eller udsætter mødet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Andre som har besøgt hende? Jeg vil gerne har skrevet mail men hun svare ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Peter26 skrev, for 55 minutter siden:

Ja - og har altid fået hurtigt svar på sms - mail har jeg ikke brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, for 59 minutter siden:

Hun er helt klart seriøs, og sød, jeg ringede til hende første gang jeg besøgte hende og  siden har jeg blot SMS’et, og hun er en dejlig kvinde,

Redigeret af Hapsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
champ skrev, for 21 minutter siden:

Hvordan er udseende? Udover bløde former?

Meget almindeligt - ikke smuk, men præsentabel. Mit syn ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer at smutte forbi for en halv times samvær :)

Nogen der har været på besøg for nyligt og kan fortælle om hende og hendes ydelser?

Er hun overvægtig eller bare lidt buttet?
Med eller uden gummi ved andet end BJ?

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
KRSC skrev, for 18 timer siden:

Overvejer at smutte forbi for en halv times samvær :)

Nogen der har været på besøg for nyligt og kan fortælle om hende og hendes ydelser?

Er hun overvægtig eller bare lidt buttet?
Med eller uden gummi ved andet end BJ?

Venligst

Nu er det et års tid siden jeg besøgte hende da hun holdte til ved Aarhus - jeg husker hende som lidt mere end "bare buttet". Servicen var ok - den gang tilbød hun også græsk - BJ var uden - resten med. 

Jeg overvejer et nyt besøg snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:rolleyes: Jeg har været forbi. Hun er lige tilpas. Var ikke nærig med sine skønne safter, gav et godt blow. Den skaldede hævner må strække våben og hun delte gerne ladningen med mig :P.

Skal forbi igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...