Trucker 67 Skrevet 14. December, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/256039 Hej, nogen der har været her? Redigeret 14. December, 2019 af Trucker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 14. December, 2019 Ja jeg har været forbi.... Noget bestemt du vil vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 14. December, 2019 Var det en god oplevelse? VAr hun god til det hun skulle? Tænker på at mødes med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 14. December, 2019 Det var et super godt møde Hun er meget indlevende og gav en god gfe Så besøg du bare hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 13. Februar, 2020 Jeg er glad for at høre, at Wolfen0204 har haft en god oplevelse med hende. Jeg havde kontaktet hende i mandags (10.2.), og vi aftalte 1/2 times aktivitet til et fastsat klokkeslet, men ca. 1 time før det aftalte, fik jeg så en SMS, hvor jeg blev bedt om at rykke aftalen , hvilket jeg ikke kunne. Så på den baggrund tænkte jeg ikke, at hun ville være synderlig seriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 13. Februar, 2020 kajakmand skrev, for 54 minutter siden: Jeg er glad for at høre, at Wolfen0204 har haft en god oplevelse med hende. Jeg havde kontaktet hende i mandags (10.2.), og vi aftalte 1/2 times aktivitet til et fastsat klokkeslet, men ca. 1 time før det aftalte, fik jeg så en SMS, hvor jeg blev bedt om at rykke aftalen , hvilket jeg ikke kunne. Så på den baggrund tænkte jeg ikke, at hun ville være synderlig seriøs. I mine øjne er hun da seriøs om, at sende afbud i god tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 14. Februar, 2020 kajakmand skrev, den 13.2.2020 at 12:56: Jeg er glad for at høre, at Wolfen0204 har haft en god oplevelse med hende. Jeg havde kontaktet hende i mandags (10.2.), og vi aftalte 1/2 times aktivitet til et fastsat klokkeslet, men ca. 1 time før det aftalte, fik jeg så en SMS, hvor jeg blev bedt om at rykke aftalen , hvilket jeg ikke kunne. Så på den baggrund tænkte jeg ikke, at hun ville være synderlig seriøs. Det er det man risikerer når man vælger at besøge en pige der ikke lever af det men bruger det som en "hobby" Vi kan jo alle blive forhindret i at mødes der der dukker noget uventet op så enten aflyser man eller udsætter mødet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 18. Februar, 2020 Jeg er da også glad for, at hun kontaktede mig. Måske skal jeg prøve en anden gang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 1. Juni, 2020 Andre som har besøgt hende? Jeg vil gerne har skrevet mail men hun svare ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 1. Juni, 2020 Peter26 skrev, for 55 minutter siden: Andre som har besøgt hende? Jeg vil gerne har skrevet mail men hun svare ikke Ja - og har altid fået hurtigt svar på sms - mail har jeg ikke brugt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hapsen 137 Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Peter26 skrev, for 59 minutter siden: Andre som har besøgt hende? Jeg vil gerne har skrevet mail men hun svare ikke Hun er helt klart seriøs, og sød, jeg ringede til hende første gang jeg besøgte hende og siden har jeg blot SMS’et, og hun er en dejlig kvinde, Redigeret 1. Juni, 2020 af Hapsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 5. Juli, 2020 Hvordan er udseende? Udover bløde former? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 5. Juli, 2020 champ skrev, for 21 minutter siden: Hvordan er udseende? Udover bløde former? Meget almindeligt - ikke smuk, men præsentabel. Mit syn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 7. November, 2020 Overvejer at smutte forbi for en halv times samvær Nogen der har været på besøg for nyligt og kan fortælle om hende og hendes ydelser? Er hun overvægtig eller bare lidt buttet? Med eller uden gummi ved andet end BJ? Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 7. November, 2020 Kan ikke se hendes annonce længere - eller har hun oprettet en ny? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 7. November, 2020 Hendes nye annonce: https://annoncelight.dk/showad/298805 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 8. November, 2020 KRSC skrev, for 18 timer siden: Overvejer at smutte forbi for en halv times samvær Nogen der har været på besøg for nyligt og kan fortælle om hende og hendes ydelser? Er hun overvægtig eller bare lidt buttet? Med eller uden gummi ved andet end BJ? Venligst Nu er det et års tid siden jeg besøgte hende da hun holdte til ved Aarhus - jeg husker hende som lidt mere end "bare buttet". Servicen var ok - den gang tilbød hun også græsk - BJ var uden - resten med. Jeg overvejer et nyt besøg snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
La Grange 26 Skrevet 8. November, 2020 Jeg har været forbi. Hun er lige tilpas. Var ikke nærig med sine skønne safter, gav et godt blow. Den skaldede hævner må strække våben og hun delte gerne ladningen med mig . Skal forbi igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 3. Januar, 2021 Er det et diskret sted hun opholder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 3. Januar, 2021 Ja, det er det. Mulighed for diskret parkering m.m.. Intet at være bekymret over, hun er flink og rar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 2. Maj, 2021 Hej. Nogen som har besøgt hende her for nyligt. Det nr. jeg har virker ikke længere. Og vil gerne besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg