Hop til indhold
Guest Batman999

Erfaringer med Lærke

Recommended Posts

Batman999 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der har erfaringer med Lærke?

Hun kan findes både her http://www.romantica.dk/profil.php?id=165 og her http://www.eventyrpigerne.dk/girls/laerke3/index.php 

Jeg håber, at I vil dele ud af jeres eventuelle erfaringer. På forhånd mange tak:)

Man plejer ikke at gå fejl af pigerne hos Romantica. Men du skal nok lægge lidt moms på alderen.

Efterlysninger skal anbringes under efterlysninger, og ikke under anmeldelser. Det bliver nok rettet af en moderator.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Benjamin skrev, for 9 minutter siden:

Man plejer ikke at gå fejl af pigerne hos Romantica. Men du skal nok lægge lidt moms på alderen.

Efterlysninger skal anbringes under efterlysninger, og ikke under anmeldelser. Det bliver nok rettet af en moderator.

ja, hendes krop ser en del ældre ud en en på 29 syntes jeg, så det med momsen oveni i er nok realt her ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy skrev, den 14.12.2019 at 17:41:

ja, hendes krop ser en del ældre ud en en på 29 syntes jeg, så det med momsen oveni i er nok realt her ..

Jeg har i dag netop besøgt Lærke. En meget sød og lidt over middel køn blondine der er et besøg værd. Synes selv hun har en dejlig krop med en rund blød numse og små bryster der sidder som de skal på hendes feminine krop. Alderen kunne godt være 29, men med momsen lagt oveni vil jeg ikke udelukke. Hun rider som en fræk prinsesse og jeg fik til min overraskelse de dejligste kærestetungekys af hendes bløde læbestift røde læber. Synes ikke jeg fik nok af hende med den luksusdansk jeg bestilte. Jeg har brug for mere af hendes stramme misse. Det var også dejligt at høre hende stønne med ordene "knep mig" mens hun blev kærestebollet i missionærstillingen. Hende vil jeg prøve dejlige fantasier med. :)

Redigeret af haija

Del dette indlæg


Link til indlæg
haija skrev, den 14/3/2020 at 17:31:

Jeg har i dag netop besøgt Lærke. En meget sød og lidt over middel køn blondine der er et besøg værd. Synes selv hun har en dejlig krop med en rund blød numse og små bryster der sidder som de skal på hendes feminine krop. Alderen kunne godt være 29, men med momsen lagt oveni vil jeg ikke udelukke. Hun rider som en fræk prinsesse og jeg fik til min overraskelse de dejligste kærestetungekys af hendes bløde læbestift røde læber. Synes ikke jeg fik nok af hende med den luksusdansk jeg bestilte. Jeg har brug for mere af hendes stramme misse. Det var også dejligt at høre hende stønne med ordene "knep mig" mens hun blev kærestebollet i missionærstillingen. Hende vil jeg prøve dejlige fantasier med. :)

Lyder lækkert:) Har hun nogen tatoveringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærke har jeg været sammen med et par gange - og skal da snart have besøgt hende igen. Hun er et rigtigt lille nips, meget elegant og en sød pige.

Hun er med på lidt af hvert - man bliver lidt overrasket for hun er også med på de lidt mere avancerede ting. 
 

Hun har absolut en spændende personlighed - snakker man med hende folder hun sig ud og åbner sig, hun har selv en del gode ideer til diverse julelege :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærke har meget få (alt for få) vagter i Marstalsgade. Syntes aldrig hun er på vagrplanen mere :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

Lærke har meget få (alt for få) vagter i Marstalsgade. Syntes aldrig hun er på vagrplanen mere :(

 

DAMN YOU , EVENTYRPIGERNE I FJERRITSLEV FOR AT SNUPPE LÆRKE.

SEND HENDE MED FLY TIL HOVEDSTADEN ASAP!<3

(Og også Natalie og Monique...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener også at Lærke er at finde på Mon Cherie fra tid til anden - men jeg mener at hun holder ferie lige nu.

Husker det som at hun er tilbage i August.

Redigeret af Den Gamle Greve
sf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv ikke i første uge af August hos Romantica og heller ikke disse uger hos Mon Cherie..

Mener hun var på vagtgrrplanen hos Romantica i denne uge, men altså ikke alligevel.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lærke

Hejsa 

Den gamle Greve og ppd

Den er god nok. Jeg har holdt ferie fra København. Jeg havde første dag på Mon-Cherie I går og skulle ha været på Romantica dag. Jeg står og skal flytte snart og kunne kun få hjælp til at bære store ting ned til storskrald i dag. Jeg er på arbejde igen om 14 dage. Både på Mon-Cherie og Romantica. 

Kys og kram 

Lærke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lærke skrev, for 46 minutter siden:

Hejsa 

Den gamle Greve og ppd

Den er god nok. Jeg har holdt ferie fra København. Jeg havde første dag på Mon-Cherie I går og skulle ha været på Romantica dag. Jeg står og skal flytte snart og kunne kun få hjælp til at bære store ting ned til storskrald i dag. Jeg er på arbejde igen om 14 dage. Både på Mon-Cherie og Romantica. 

Kys og kram 

Lærke 

Dejligt, Lærke.<3

Tak for din besked. Det ser jeg frem til din næste (sene) vagter i Storkøbenhavn. Kan dog ikke love at jeg holder længe, da du virker så spændende og interessant 

Held og lykke med flytningen, håber du kommer godt på plads og alt passer, så du bare kan nyde din nye bolig.

Venligst ppd

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Hvad er prisniveauet f.eks. for fransk og Dansk, når hun er i Kbh.? 

/Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, den 15.8.2020 at 00:07:

Hvad er prisniveauet f.eks. for fransk og Dansk, når hun er i Kbh.? 

/Klodshans

Måske Batman999 nåede at være forbi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Batman999

Jeg har desværre ikke nået at besøge Lærke endnu. Jeg hører stadig gerne om erfaringer med hende.

Og nu hvor Mon Cherie lukker, er der så nogen der ved, hvor man ellers kan møde Lærke?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Batman999 skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har desværre ikke nået at besøge Lærke endnu. Jeg hører stadig gerne om erfaringer med hende.

Og nu hvor Mon Cherie lukker, er der så nogen der ved, hvor man ellers kan møde Lærke?

 

Lærke er også nævnt hos Romantica.

http://romantica.dk/profil.php?id=165

Dog har det ofte været onsdag formiddagstider, men kun hver 2-3-4 uge, så jeg har ikke haft mulighed for at komme forbi, da chefen ikke tillader den slags positive udviklingsmøder i arbejdstiden..

Bare Lærke kunne overtales til en weekend vagt, også med tanke på stedets til tider lidt hullede vagtskema.. 

(Du/hun har nogle gange weekendvagt hos Eventyrpigerne i Fjenneslev. Men da det ligger 80 kilometer (160 km ud/hjem) fra København, ligger det ikke lige til højrebenet for indfødte i byen.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 21/9/2020 at 21:50:

Lærke er også nævnt hos Romantica.

http://romantica.dk/profil.php?id=165

Dog har det ofte været onsdag formiddagstider, men kun hver 2-3-4 uge, så jeg har ikke haft mulighed for at komme forbi, da chefen ikke tillader den slags positive udviklingsmøder i arbejdstiden..

Bare Lærke kunne overtales til en weekend vagt, også med tanke på stedets til tider lidt hullede vagtskema.. 

(Du/hun har nogle gange weekendvagt hos Eventyrpigerne i Fjenneslev. Men da det ligger 80 kilometer (160 km ud/hjem) fra København, ligger det ikke lige til højrebenet for indfødte i byen.

Jeg havde fornøjelsen af Lærke på hendes sidste vagt hos Mon Cherie. Flot blondine med lækker ungpige krop. Dejlig at røre ved og dejlige tyngekys. Dejlig små naturlige bryster. 

Jeg blev vist ind på værelset og lidt efter bankede det på døren og ind kom smukke Lærke. Formaliteterne blev ordnet og hun gik ud igen mens jeg afklædte mig.

der stod jeg nøgen foran den kunstige pejs, da Lærke igen kom ind og med julelys i øjnene. Hun placerede sig foran sengen, med ryggen til kun iført smukt lingeri. Det hjalp jeg hende hurtigt af med. Hun vendte sig om og vi begyndte at kysse dejligt med tyngen, og min bedste ven blev virkelig begejstret. Kunne ikke vente længere, så lagde Lærke i sengen og startede med at slikke hendes flotte stramme fisse og bevægede mig langsomt mod anus og slikke anus, det tændte hende helt vildt. Begyndte at massere hendes anus mens hendes smagfulde fisse blev slikket. Fingeren gled langsomt op i anus men jeg slikkede mere kraftigt og Lærke virkede til at nyde det. Der kom fart på fingeren og tungen kom på arbejde men Lærke stønnede mere og mere. Og til sidst kunne hun ikke holde det tilbage, og hele kroppen sitrede og man kun mærke hun helt ægte kom. Men lille ven var i fuld flor og havde ikke brug for noget blowjob før han skulle ind i den stramme fisse, kunne mærke jeg ikke kunne holde så længe, så efter et stykke tid med nogle dejlige dybe stød måtte jeg holde en pause og Lærke blev slikket igen men fingeren røg op i anus og hun fik et ordentlig tur mere til hun stønnede og ikke kunne mere fordi hun var kommet. Så fik hun nogle flere dejlige dybe stød og der blev tungekyssede på fuld skrue igen. Det var så dejligt, så for ikke at skyde den lille kanon af for tidligt, måtte Lærke få en tredje tur med tunge og finger, men som søde Lærke selv konstaterede så kunne hun ikke komme mere, selvom hun var tæt på. Så fik den lille kanon ellers en tur mere i den frække fisse som var vidunderlig og til sidst kunne jeg ikke mere og skød kanonen af. Fik kondomet af og så lagde Lærke og jeg os forpustede på sengen og kælede lidt, jeg spurgte om jeg måtte tage et bad og Lærke spurgte om hun måtte komme med. Selvfølgelig måtte hun det, så sluttede hele seancen med at dejligt bad hvor vi lige gramsede på hinanden i badet. Måtte desværre tage afsked efter en dejlig tid med Lærke. 

Det er absolut ikke sidste gang, hun er i top 3 af de bedste glædespiger jeg har besøgt, hun er skøn og naturlig. Hun er dejlig at snakke med og endnu bedre at knalde, ja hun er ikke 22, men det ser jeg som en fordel, for hun ved hvad hun vil have og tager det og tager gerne imod en ordentlig tur.

sex 10/10

udseende 9/10 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er så ærgeligt at jeg gang på gang misser de få gange Lærke har vagt hos Romantica på Østerbro. Ligesom nu i lørdags..

http://romantica.dk/profil.php?id=165

Lærke holder pause indtil December hos Eventyrpigerne står der

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/laerke3/index.php

Må bare håbe at hun tager nogle aftenvagter i Storkøbenhavn.

PS. Der er for få blondine piger i branchen og Lærke lyder som en pige som elsker at blive forkælet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...