Hop til indhold
LoveThaiPussy

Nam, Skanderborg - aldrig igen

Recommended Posts

Tænkte hun ser da dejlig ud...... men det var så også alt.....

Blev mødt at en lille thai, måske hende på billedet, men ikke helt så køn i virkeligheden.

Havde forespurgt om pris og ydelse via sms, men da hun havde fået pengene ville hun ikke have at jeg tog tøjet af.

Hun ville have flere penge, hvis jeg skulle være nøgen og BJ var kun noget jeg kunne drømme om.

Hun lever godt op til sit navn..."Nam" for det eneste jeg fik ud af turen til skanderborg var, at jeg blev våd af regnen.....

7https://annoncelight.dk/showad/286476186388

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiPussy skrev, for 2 timer siden:

Tænkte hun ser da dejlig ud...... men det var så også alt.....

Blev mødt at en lille thai, måske hende på billedet, men ikke helt så køn i virkeligheden.

Havde forespurgt om pris og ydelse via sms, men da hun havde fået pengene ville hun ikke have at jeg tog tøjet af.

Hun ville have flere penge, hvis jeg skulle være nøgen og BJ var kun noget jeg kunne drømme om.

Hun lever godt op til sit navn..."Nam" for det eneste jeg fik ud af turen til skanderborg var, at jeg blev våd af regnen.....

7https://annoncelight.dk/showad/286476186388

 

tak så spare vi andre turen til skanderborg.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 28 minutter siden:

tak så spare vi andre turen til skanderborg.....

Ja måske, såfremt du kender pigen og Ts eller bare en af dem :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LoveThaiPussy skrev, for 6 timer siden:

Tænkte hun ser da dejlig ud...... men det var så også alt.....

Blev mødt at en lille thai, måske hende på billedet, men ikke helt så køn i virkeligheden.

Havde forespurgt om pris og ydelse via sms, men da hun havde fået pengene ville hun ikke have at jeg tog tøjet af.

Hun ville have flere penge, hvis jeg skulle være nøgen og BJ var kun noget jeg kunne drømme om.

Hun lever godt op til sit navn..."Nam" for det eneste jeg fik ud af turen til skanderborg var, at jeg blev våd af regnen.....

7https://annoncelight.dk/showad/286476186388

 

Æh den forstår jeg ikke. 

Du havde aftalt en pris og de penge gav du hende. Men før hun ville noget som helst skulle der flere penge på bordet. Er det korrekt forstået? Eller hvad havde hun tænkt at lave for den aftalte pris, og du med tøj på? 
Gik du igen, og fik du pengene igen? 

Er det på en af de kendte klinikker i Skanderborg? 

Redigeret af Aarhuselsker
tyrkfajl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 3 timer siden:

Ja måske, såfremt du kender pigen og Ts eller bare en af dem :rolleyes: 

???

den forstår jeg ikke lige???

hvad er Ts ?

 

den beskrivelse af som anmeldelsen giver udtryk for ... giver ikke mig lyst til at ta turen til skanderborg 

for at blive rippet af en primadonna luder som ikke vil gi servicen, så snart pengene har skiftet hænder ... 

men hvis du læser den anderledes, så kan du jo slå et smut forbi og se om du får en bedre service. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 22 timer siden:

???

den forstår jeg ikke lige???

hvad er Ts ?

 

den beskrivelse af som anmeldelsen giver udtryk for ... giver ikke mig lyst til at ta turen til skanderborg 

for at blive rippet af en primadonna luder som ikke vil gi servicen, så snart pengene har skiftet hænder ... 

men hvis du læser den anderledes, så kan du jo slå et smut forbi og se om du får en bedre service. :P 

Ha ha, ja det ku jeg jo hvis lysten overstiger turen der hen? 

Ts troede jeg var almen viden, Tråd starter, mener dermed, hverken du eller jeg var tilstede 

Derved ved vi jo næppe om hva der gik galt, det er jo ikke altid og om nødvendigvis pigen's skyld

Men jo flere besøg og vi ved bedre ( ja har dog læst, Thai' er på nedadgående) 

Håber mit skriv giver mening og uanset, så go jul what ever you are 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...