Hop til indhold
Bommer

Pim i Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/286244

Så fik jeg det til at passe ind i kalenderen at besøge denne skønhed og det fortrød jeg bestemt ikke.

Billederne er 100% hende, så er man som mig til en sød petit pige med  det sødeste ansigt og smil og ikke mindst ægte bryster, så bliver man bestemt ikke skuffet. At hun så også er utrolig behagelig at snakke med (engelsk) gør det jo kun endnu bedre. Jeg valgte 45 min og at starte med lidt massage.

Massage delen overraskede faktisk positivt, da det jo ikke er det hun slår sig op på. Jeg har nogle myoser og noget af tiden brugte hun albuerne til at få nok tryk på og bearbejde ryggen.

Sex delen var der bestemt heller ikke noget at klage over :)

Jeg vil klart anbefale hende og skal også selv helt sikkert besøge hende igen.

 

 

Redigeret af Bommer
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 38 minutter siden:

Massage delen overraskede faktisk positivt, da det jo ikke er det hun slår sig op på. Jeg har nogle mimoser og noget af tiden brugte hun albuerne til at få nok tryk på og bearbejde ryggen.

Nu var jeg ikke klar over, at mimoser ikke reagerer på albuer, det må jeg prøve, når jeg skal vande mine i morgen. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Nu var jeg ikke klar over, at mimoser ikke reagerer på albuer, det må jeg prøve, når jeg skal vande mine i morgen. :D 

Ja den var jeg ikke lige så heldig med ;)Men er rettet nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 3 minutter siden:

Ja den var jeg ikke lige så heldig med ;)Men er rettet nu.

Fedt, at du ikke hører til dem, der bliver sure. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig ser hun ud, lige opmærksom billede 5, der ligner hun en der lige er blevet vækket med tømmermænd, men ellers ser hun sgu lækker ud, måske jeg skulle lette røven og komme til Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...