Hop til indhold

Recommended Posts

hey de herre. jeg vil rigtig gerne besøge en thai massage, da det er min første gang. kan i anbefale nogen hvor i tænker her skal du besøge, hvor både massage er god, og den sjove del er god. og hvor prisen ikke er 2000 kr, helst i storkøbenhavn. 

 

håber i vil hjælpe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
hankat37485 skrev, for 38 minutter siden:

hey de herre. jeg vil rigtig gerne besøge en thai massage, da det er min første gang. kan i anbefale nogen hvor i tænker her skal du besøge, hvor både massage er god, og den sjove del er god. og hvor prisen ikke er 2000 kr, helst i storkøbenhavn. 

 

håber i vil hjælpe 

prøv at kig i anbefaldninger, så finder du let svar på din efterlysning, held og lykke ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 5 minutter siden:

prøv at kig i anbefaldninger, så finder du let svar på :)efterlysning, held og lykke ..

let svar :) ah så let er det ikke :wacko: det let nok at finde nogen fotos (hvis de er ægte) og tænke yes det lige mig.

jeg syntes nu, at kemien med pigen er det 110 % vigtigste, og den oplever man kun ved at besøge forskellige piger.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

let svar :) ah så let er det ikke :wacko: det let nok at finde nogen fotos (hvis de er ægte) og tænke yes det lige mig.

jeg syntes nu, at kemien med pigen er det 110 % vigtigste, og den oplever man kun ved at besøge forskellige piger.:)

meget let, har fornylig været nogle nyttige anbefalninger på netop hans spørgsmål ...super massage med frækt islæt også ...men ja kemi, er altafgørende for unik oplevelse ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv da at gå ind på nogle af de steder, hvor du kan lide pigernes billedet og beskrivelser og bed om alm. Thai massage. Det koster typisk kun 350 kr for en time, og det er skønt at  blive kælet af en kvinde. På den måde finder du af, om pigerne er dem på billederne, og om der er en vis kemi. Hvis stederne så annoncerer her med flere ydelser eller er anmeldt, så kan du bede om mere næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai verdenen er anderledes, men samtidig også spændende.

Men som skrevet prøv steder du finder attraktive piger.

Læs lidt anmeldelser om de kan give massage eller om de helst vil have mere salg med det samme. Begge dele kan være ok. Mange steder er det ladys på omkring de 40+ år der bare yder god massage og alt andet. Men igen så er der gode anmeldelser herinde.

Som også skrevet, kemi har en stor stjerne ved thai stederne og som alle steder så er høflighed også en god ting at have med i posen + ros pigerne / ladyerne, så er du godt igang.

Vigtigt du tager dine boxer shorts af, så du indikerer at der gerne må pirres m.m..

Hvis der er ok kemi, så kan du altid selv spørge ind til om der gives massage af din gode ven og om I begge skal være nøgne og hvad du lige tænker, men i en respektfuld tone og med smil.

Held og lykke med det, det er en skøn verden 

Redigeret af KnudSan
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...