Ukendt territorie 19 Skrevet 13. December, 2019 Hej alle sammen. https://annoncelight.dk/showad/288217 Har luret en del på denne profil og ville høre om i ved mere om hende? Mener at have læst om en ved navn apple på lucernevej eller mig der er helt ved siden af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. December, 2019 Der var en Apple hos Amita. Hun er nu så´en lidt privat diskret på Trøjborg. Det er nok hende du har læst om. Denne pige er ikke identisk med Apple i dit link. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 13. December, 2019 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Der var en Apple hos Amita. Hun er nu så´en lidt privat diskret på Trøjborg. Det er nok hende du har læst om. Denne pige er ikke identisk med Apple i dit link. Det har du nok ret i. Noget kendskab til mit link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 13. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 12 minutter siden: Noget kendskab til mit link? Desværre nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 13. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 4 timer siden: Det har du nok ret i. Noget kendskab til mit link? har været forbi og syntes ikke ligefrem at foto og virklighed passede sammen ...... det var et par dage siden ... men den samme annonce ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 14. December, 2019 thomas 123 skrev, for 10 timer siden: har været forbi og syntes ikke ligefrem at foto og virklighed passede sammen ...... det var et par dage siden ... men den samme annonce ... Okay, som i det er meget photoshop eller en helt anden person. For at være lidt præcis I min spørgen, stemmer brysterne overens på billeder med virkelighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 14. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 2 timer siden: Okay, som i det er meget photoshop eller en helt anden person. For at være lidt præcis I min spørgen, stemmer brysterne overens på billeder med virkelighed? jeg ikke genkende foto.... ikke endgang som et Mcdonalds foto af hvordan en big mac ser ud i virklighed i forhold til fotoet på reklamen men du kan prøve at gå forbi , måske er der en anden idag .... tror nogle gange de flytter lidt rundt og så tager de bare de kunder som kommer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 14. December, 2019 thomas 123 skrev, for 1 time siden: jeg ikke genkende foto.... ikke endgang som et Mcdonalds foto af hvordan en big mac ser ud i virklighed i forhold til fotoet på reklamen men du kan prøve at gå forbi , måske er der en anden idag .... tror nogle gange de flytter lidt rundt og så tager de bare de kunder som kommer Ja der er sgu ikke andet for, kan du præcisere hvor i Århus N det er? Trøjborg, stjernepladsen etc? Hvis man nu lige var ude og strække stængerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 2 timer siden: Ja der er sgu ikke andet for, kan du præcisere hvor i Århus N det er? Trøjborg, stjernepladsen etc? Hvis man nu lige var ude og strække stængerne Den bliver nok lidt svær, dels fordi man ikke må skrive adr her og det er et privat sted, uden reklamer, så det bedste bud bliver Stræk benene på Trøjborg tæt ved fortovskanten, der er lys i vinduerne, find selv på mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 14. December, 2019 Thaimig skrev, for 1 minut siden: Den bliver nok lidt svær, dels fordi man ikke må skrive adr her og det er et privat sted, uden reklamer, så det bedste bud bliver Stræk benene på Trøjborg tæt ved fortovskanten, der er lys i vinduerne, find selv på mere Takker og bukker. Det var nu heller ikke en adresse men et prej hvorhenne i nordbyen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 16 minutter siden: Takker og bukker. Det var nu heller ikke en adresse men et prej hvorhenne i nordbyen Nåh ja tæt på Juuls blomster, i Otte Ruds Gade, her stopper festen, good luck Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 14. December, 2019 Ukendt territorie skrev, for 6 timer siden: Ja der er sgu ikke andet for, kan du præcisere hvor i Århus N det er? Trøjborg, stjernepladsen etc? Hvis man nu lige var ude og strække stængerne det er lidt tættere på Universitet.... et gammelt kendt bordel .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 15. December, 2019 thomas 123 skrev, for 12 timer siden: det er lidt tættere på Universitet.... et gammelt kendt bordel .... Er jævnt uerfaren i dette univers, så gammelt er nyt for mig ;] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg