Hop til indhold
Guest Gusten66

EmilieeB 100% real (Glostrup)

Recommended Posts

Guest Gusten66

Mitt senaste besök i Köpenhamn besökte jag Barbara. Det skulle vara hennes sista besök i Danmark. 

Jag hade då min bästa upplevelse hos en glädjepiga. I min reviews skrev jag att skulle jag någonsin besöka någon piga igen så var det om Barbara återvände. 

Nu har Barbara återuppstått med nya nicket EmilieeB

Jag bokade in ny tid så fort EmilieeB skrev att hon skulle vara på plats. 

Jag var hennes första kund som EmilieeB :)

Jag väljer att skriva en ny reviews under nya nicket istället för nytt inlägg under gamla trådar. Jag respekterar henne då hon uppenbarligen vill göra en nystart som EmilieeB 

Hon välkomnade mig med öppna armar o en kyss. 

EmilieeB utstrålar sån energi. 

Hon är ett helt underbart litet väsen. 

Gillar man petite så skulle man kunna googla och få upp en bild på EmilieeB :wub:

Hon är verkligen en petite piga med en underbar liten kropp med små härliga bröst :wub:

Det är verkligen gfe moment hos henne. 

DK är lyckligt lottade som får besök av denna piga. 

Hon har ögonkontakt under övningarna. 

Frågar hur man vill ha det. 

Tex så älskar jag när pigan nyper i mina bröstvårtor, hon är rädd det ska göra ont så hon testar sig fram tills jag är nöjd. 

Hon ser också verkligen ut o njuta av sexet. 

Vi hann med flertalet övningar. Fast denna gång blev det bara en runda. 

Vi pratade andra halvlek innan timmen var slut.  Det är lätt att kommunicera på engelska med EmilieeB 

 

Sen kräver ju stunden tillsammans att det finns kemi. 

Flickorna som är här har såklart känslor även om dom säljer sin kropp så kan vi som är köpare försöka göra vårt bästa. 

Duscha så vi luktar gott o inför Megafrench se till att vi verkligen är väl tvättade, jag har hört flera GP säga att det finns män som luktar illa o ändå kräver Megafrench :angry:

 

Nu var detta min personliga upplevelse. 

Så ni som inte besökt denna piga tidigare ha inte galet stora förhoppningar om det bästa sexet någonsin. 

Bara för att det var det för mig så kan det vara annorlunda för andra. 

Men för mig har följande fungerat. 

*Fin blomsterbuket/present

*Nyrakad uppe o nertill. 

*Nyduschad

*God munhygien

*Uppträda mänskligt 

*behandla med respekt det är ingen fuck dolls bara för att man säljer sin kropp

 

Sätter lite betyg

Location 9 Bra parkeringsmöjligheter. Duschen liten men räcker till om man inte väger 200 kilo :razz:

Gfe 10

Sexet 10

BJ 10

Service minded 10 erbjuder dricka före under o efter. 

Som vanligt respekt var snälla mot pigor a. 

Gusten

 

Redigeret af Gusten66
Stav fel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, jeg var der også i dag, flot buket Mr. Charming of Sweden ;)

Jeg har anmeldt hende før. Det er så ufattelig heldigt, at den smukkeste af dem alle også er en både utrolig sød og på alle måder dejlig pige. Og sexen er vidunderlig! Hvad er chancerne lige for det??

Jeg kan simpelthen ikke få øjne og hænder fra hende i den tid jeg er hos hende. Hun er indbegrebet af smækker. Et gammelt ord vi bruger alt for lidt :D

Jeg havde sendt hende en liste med juleønsker - ikke specielt avancerede - og hun opfyldte dem alle. Det er virkelig beyond belief. 
 

Jeg kommer til at glemme de fleste stunder med GPer. Men jeg tror faktisk at jeg kommer til at tage stunderne med Barbara med i graven. Koncentrerede øjeblikke af sanselighed, nydelse og skønhed.

God jul derude :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja....jeg må også gå til erkendelse. Selvfølgelig måtte jeg også en tur forbi idag. Ikke fordi det var planlagt (det er det sjældent med mig),....men fordi jeg bare ikke kan lade vær´. Det er nok heller ikke gået manges næse forbi, at hun er min ubetingede yndligs :D. Og årsagerne står fint beskrevet ovenfor og i andre tråde om hende. 

Dog var mit besøg idag med et twist. Normalt kan jeg ikke undlade at have sex med den lille perfekte åbenbaring af en krop. Men efter vores bad sammen fik jeg sagt i vendingen at det er 100 år siden jeg sidst er kommet i munden på en pige. Ikke fordi det skulle forstås som en opfordring......for det var nu slet ikke sådan ment. Men det var en mere henkastet bemærkning. Og den greb hun lige med det samme...."then thats whats going to happen today...", sagde hun med et skævt smil. Og det tror jeg nok :P. Mens jeg lå og pillede ved den marmorglatte og perfekte fisse, blæste jeg alt hvad jeg ejer og har direkte ind i hendes mund. For satan, hvor var det dejligt :D. Ikke en dråbe blev efterladt. 

Hun vil altid være Barbara for mig....uanset årsagerne til navneskiftet. Det var under det navn vi fik opbygget det forhold (eller hvad man nu skal kalde det) vi har til hinanden. Så det er ret svært for mig at forlige mig med at skulle kalde hende noget andet. Det kommer nok ikke til at ske for mit vedkommende. Når vi er sammen tror jeg nu også hun er ligeglad med hvad jeg kalder hende :). Og desuden er jeg bare glad for at hun er kommet tilbage. Så kan hun kalde sig lige præcis hvad hun vil. Jeg nævnte for hende at hun skulle have kaldt sig Mathilde. Jeg elsker det navn. Det var hun desværre ikke helt enig med mig i :lol:

Så til alle de frækkerter som mener de vil forkæle sig selv med en ekstra lille julegave....følg @Gusten66s gode råd og besøg hende. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. @underdog40 takker for lige at minde os om hvor dejlig DIN  veninde B. S. No 1,, i virkeligheden er, men hov hvad nu hvorfor holde sådan igen med de frække detaljer, nu er jeg endelig selv bla. på DIN opfordring begyndt at åbne mere op, og skrive om de lidt mere intime dele ved møderne, og så er du nærmest gået i flyverskjul.

Kan det tænkes at du er ved at falde helt for hende, (blive forelsket :wub:) eller endnu værre ved at falde lidt af på den,, :D:rolleyes:B)

DIG UDEN sex delen og "kun" en sutter, dog lidt fisseslik,, ahhh come on come again :D

Takker endnu engang for et rigtig fint skriv ven,,, jeg havde nu godt tænkt på dig i løbet af dagen da jeg opdagede via @Gerrard at hun igen var aktiv her hos os 

Knus Varmedrengen Junior :D

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 37 minutter siden:

Hr. @underdog40 takker for lige at minde os om hvor dejlig DIN  veninde B. S. No 1,, i virkeligheden er, men hov hvad nu hvorfor holde sådan igen med de frække detaljer, nu er jeg endelig selv bla. på DIN opfordring begyndt at åbne mere op, og skrive om de lidt mere intime dele ved møderne, og så er du nærmest gået i flyverskjul.

Kan det tænkes at du er ved at falde helt for hende, (blive forelsket :wub:) eller endnu værre ved at falde lidt af på den,, :D:rolleyes:B)

DIG UDEN sex delen og "kun" en sutter, dog lidt fisseslik,, ahhh come on come again :D

Takker endnu engang for et rigtig fint skriv ven,,, jeg havde nu godt tænkt på dig i løbet af dagen da jeg opdagede via @Gerrard at hun igen var aktiv her hos os 

Knus Varmedrengen Junior :D

 

Jeg er ret overbevist om at jeg aldrig kommer til at have den slags følelser for en GP. Det kommer ikke til at ske. Der elsker jeg min kone alt for meget. Og tro mig! Hvis jeg kunne trylle min kone 20 år tilbage og ned i en størrelse 45 kg, ville jeg heller ikke drage ud på alle disse svinkeærindeeventyr. 

Jamen jeg ville skam gerne have gjort min anmeldelse mere farverig....og gerne kun til ære for dig :D. Men det var ret spontant idag. Jeg var i nabolaget. Og at det kun blev til et blæs i pommesfritten, var skam heller ikke en del af planen da jeg kom ind i lejligheden. Men sådan blev det...og nu var det på hendes initiativ....og så må man jo føje hende, ikke sandt  :P. Men ret skal være ret. Jeg lavede ikke en skid idag. Barbara lavede det hele og jeg nød det bare. Faktisk lavede jeg mindre idag end jeg normalt gør. Og det siger ikke så lidt :D. Den vittige ville endda måske sige at det umuligt kan blive mindre :lol:

Det skal måske lige nævnes at jeg faktisk har ret svært ved at komme pr. oralsex. Jeg er måske kommet i munden på en håndfuld piger i løbet af mit liv. Under samleje? No problem. Men det kræver virkelig en tøs med gode evner ud i blæs og pust, for at jeg kan komme i munden på hende. Så alene det, er en eller anden mystifystisk form for kvalitetsstempel på pigen vi her har med at gøre ;)   

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er ret overbevist om at jeg aldrig kommer til at have den slags følelser for en GP. Det kommer ikke til at ske. Der elsker jeg min kone alt for meget. Og tro mig! Hvis jeg kunne trylle min kone 20 år tilbage og ned i en størrelse 45 kg, ville jeg heller ikke drage ud på alle disse svinkeærindeeventyr. 

Jamen jeg ville skam gerne have gjort min anmeldelse mere farverig....og gerne kun til ære for dig :D. Men det var ret spontant idag. Jeg var i nabolaget. Og at det kun blev til et blæs i pommesfritten, var skam heller ikke en del af planen da jeg kom ind i lejligheden. Men sådan blev det...og nu var det på hendes initiativ....og så må man jo føje hende, ikke sandt  :P. Men ret skal være ret. Jeg lavede ikke en skid idag. Barbara lavede det hele og jeg nød det bare. Faktisk lavede jeg mindre idag end jeg normalt gør. Og det siger ikke så lidt :D. Den vittige ville endda måske sige at det umuligt kan blive mindre :lol:

Det skal måske lige nævnes at jeg faktisk har ret svært ved at komme pr. oralsex. Jeg er måske kommet i munden på en håndfuld piger i løbet af mit liv. Under samleje? No problem. Men det kræver virkelig en tøs med gode evner ud i blæs og pust, for at jeg kan komme i munden på hende. Så alene det, er en eller anden mystifystisk form for kvalitetsstempel på pigen vi her har med at gøre ;)   

Fin lille beskrivelse,, det skulle jo heller ikke hedde sig. Vel ;)

Altså at du VAR faldet helt af på den :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Nå I to @underdog40 og @Hunting for beaver -  nu er det snart jul, og det ser ud til, at Julemanden kommer tidligt i år. Nu har jeg gennem snart lang tid læst bl.a. jeres beskrivelser af besøg hos denne kvinde med skiftende navn. NU er det så Jul, og det er Cool, og nu skal jeg have købt en julegave til mig selv. Jeg kender mine egne ønsker, og jeg skal finde en passende gave. Jeg elsker små bløde pakker, og all good things come in small packages, right? :)

Jeg elsker at føle og trykke før båndet løsnes. Jeg elsker at tage fat i gavepapiret, og stille og roligt folde det ud. Jeg elsker fornemmelsen af at åbne pakken op stille og roligt, og fornemmelsen af, at man bare kan se mere og mere af, hvad der gemmer sig bag papiret - oh what a felling !!

Det bliver først i slutningen af næste uge, at jeg kommer til Danmark, men forventningens glæde bliver ikke mindre af at læse i den her streng.

Merry Christmas, og Thank God its Christmas (ellers ville jeg jo ikke kunne købe en gave til mig selv :)). Tak for inputtet, dét kreerede idéen i mit hoved - ren stimuli-response :)

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 39 minutter siden:

Det bliver først i slutningen af næste uge, at jeg kommer til Danmark, men forventningens glæde bliver ikke mindre af at læse i den her streng.

Hun er her til den 22/12. Så muligheden er der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Har booket :)

Den der tattoo med "One Love", dén går altså direkte i mit Bob Marley hjerter med fokus på Love, Peace and Harmony. Gad vide om den kære kvinde tænkte på Bob Marley, da hun fik den tattoo? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Under Dog Thank you for your comment and review, I am planning to visit the EmilleB , I would like to know is the place in Glostrup discreet ? 

I can see it is called a big apartment , is there a big chance that i can meet another brother down there while I am visiting ?

I am new here thanks.

Bruce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruce Lee skrev, for 21 minutter siden:

@Under Dog Thank you for your comment and review, I am planning to visit the EmilleB , I would like to know is the place in Glostrup discreet ? 

I can see it is called a big apartment , is there a big chance that i can meet another brother down there while I am visiting ?

I am new here thanks.

Bruce

I think That it is a  very  discret place she is located 

You buzz your self up,, 

If you have any issues with meeting other People / bros from here just tell the girl @EmilieeB and you will sort it out together, or make the Ninja, invinsible with cap, mask ect. 

Very fine parking place near by,, free 2 hours 

Good luck 

Best regards. / H. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruce Lee skrev, for 1 time siden:

@Hunting for beaver 
Thanks , I think I will go for it 

I just try to avoid to meet friend , neighbor or business related .. 

btw I like Ninja and cap stuff 

Bruce

Well than ,,,, goodluck Bruce with that name of af Legend, she should be more than ready for you

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 13.12.2019 at 22:05:

Jeg er ret overbevist om at jeg aldrig kommer til at have den slags følelser for en GP. Det kommer ikke til at ske. Der elsker jeg min kone alt for meget. Og tro mig! Hvis jeg kunne trylle min kone 20 år tilbage og ned i en størrelse 45 kg, ville jeg heller ikke drage ud på alle disse svinkeærindeeventyr. 

Jamen jeg ville skam gerne have gjort min anmeldelse mere farverig....og gerne kun til ære for dig :D. Men det var ret spontant idag. Jeg var i nabolaget. Og at det kun blev til et blæs i pommesfritten, var skam heller ikke en del af planen da jeg kom ind i lejligheden. Men sådan blev det...og nu var det på hendes initiativ....og så må man jo føje hende, ikke sandt  :P. Men ret skal være ret. Jeg lavede ikke en skid idag. Barbara lavede det hele og jeg nød det bare. Faktisk lavede jeg mindre idag end jeg normalt gør. Og det siger ikke så lidt :D. Den vittige ville endda måske sige at det umuligt kan blive mindre :lol:

Det skal måske lige nævnes at jeg faktisk har ret svært ved at komme pr. oralsex. Jeg er måske kommet i munden på en håndfuld piger i løbet af mit liv. Under samleje? No problem. Men det kræver virkelig en tøs med gode evner ud i blæs og pust, for at jeg kan komme i munden på hende. Så alene det, er en eller anden mystifystisk form for kvalitetsstempel på pigen vi her har med at gøre ;)   

Check check check check....

Jeg har det på præcis samme måde på alle nævnte parametre. Men tænk hvis man bare lige kunne tage hende med på en gang weekend spa :wub::D:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ikke noget med at EmilieeB (ex Barbara) ville stoppe i denne her omgang I mindst et års tid?

Det synes jeg at jeg har læst i en gl tråd om Barbara, eller er det mig der tager fejl?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductor skrev, den 18.12.2019 at 13:39:

Var der ikke noget med at EmilieeB (ex Barbara) ville stoppe i denne her omgang I mindst et års tid?

Det synes jeg at jeg har læst i en gl tråd om Barbara, eller er det mig der tager fejl?

 

Hun besluttede at blive væk efter at nogle idioter behandlede hende virkelig dårligt... kan man være i en mere sårbar position end de her piger? Men der findes desværre bare mennesker derude som en fuldkommen blæst...

...heldigt for os fik vi chancen igen. Jeg var forbi i dag og ønske god jul. Og ja... ingen jeg har besøgt kommer hende til sokkeholderne. Jeg tror ikke jeg på forhånd var klar over at en kvindekrop kunne være så smuk. Og kvindekroppe er jo generelt bare smukke fra naturens hånd. Men den her er bare så gudesmuk så man næsten kan nøjes med bare at betale for at se på den. Og så får man tilmed lov til at dyrke sex med den. Og i den befinder sig det dejligste menneske.

Det var så min juleafslutning - vi høres ved i det nye år :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 29 minutter siden:

Hun besluttede at blive væk efter at nogle idioter behandlede hende virkelig dårligt... kan man være i en mere sårbar position end de her piger? Men der findes desværre bare mennesker derude som en fuldkommen blæst...

...heldigt for os fik vi chancen igen. Jeg var forbi i dag og ønske god jul. Og ja... ingen jeg har besøgt kommer hende til sokkeholderne. Jeg tror ikke jeg på forhånd var klar over at en kvindekrop kunne være så smuk. Og kvindekroppe er jo generelt bare smukke fra naturens hånd. Men den her er bare så gudesmuk så man næsten kan nøjes med bare at betale for at se på den. Og så får man tilmed lov til at dyrke sex med den. Og i den befinder sig det dejligste menneske.

Det var så min juleafslutning - vi høres ved i det nye år :rolleyes:

 

Det er så ubærligt, at nogle få idioter skal ødelægge det for pigen og os andre. Jeg snakkede for nylig med en dejlig kvinde, der var blevet groft stalket i en anden hovedstad, så hun var "flygtet" til København. Der mistede mændene  i byen lige en perle til os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...