Hop til indhold

Recommended Posts

Hey drenge

jeg må lige ud og se hinde her Katrine tæn nu vis det var hind fuck hun er lække syntes jeg.

prøve at sms med hinde med fik ikke  over svar men det er jeg prøvet før som TDC ikke kan mode alle udbyder sms... nå men til bage til pigen. Hun tænkte mig virkelig så jeg prøvet at ringe og så var der kontakt. Fik hurtig og nemt en aftale og adressen så hine engels var rigtig godt. Komme fra til en kender adresse hvor jeg før har haft en meget fræk oplevelse. Jeg blev lukke ind af en anden pige som så super sød. Blev vist ind i en rum hvor Katrine ventes ja hun er blondt, høj store patter ok tynd men det er ikke hinde kune let se på de tuser som ikke var de samme og der mangler også en. Tøsne se ok lække ud men jeg gik igen.

god jul der ude.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 3 timer siden:

Husk nu at læs det hele inden du fyre en kommentar af. Det for dig jo bar til se dum ud meste.....

Det får dig .... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver altid at tage mine Instagram briller på.  Hvis en pige ligner for meget en model der tager opsatte model fotos af sig selv så er det nok fake. Bare et tip!

/Butterflyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 19 timer siden:

Husk nu at læs det hele inden du fyre en kommentar af. Det for dig jo bar til se dum ud meste.....

Din tekst ligner noget der er skrevet af en med middelsvær ordblindhed, og det betyder at andre kan have svært at læse den. 

Bemærk: I modsætning til Borende X gør jeg ikke grin med dit handicap, men prøver bare at forklare dig, hvorfor det kan være svært for nogle brugere at læse, hvad du faktisk skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 23 timer siden:

Det skrev han jo også:huh:

Nej, det skrev han faktisk ikke. Han skrev, at det ikke var pigen på billederne. @robert skriver en tilføjelse om, at pigen på billederne nok næppe er GP overhovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...