Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221815

Besøgte denne pige da hun lige var landet på den velkendte adresse i Kruså. Efter hendes eget udsagn, netop ankommet fra samme pimps location i Herning. Det skal tilføjes, at jeg også ved det polske forretningsimperium også driver forretning i Vejle. Om de kører fra flere adresser skal være usagt. 
 

Adele er 18 år og nok også lidt mere. Men billederne er som de plejer at være fra deres steder, retvisende men selvfølgelig lidt pyntede. Men ikke til ukendelig, dog er hun nok et par kilo tungere end billederne antyder. Hun har små faste øko bryster, som man gerne må lege med og de tåler også man tager ved dem, dog er alt jo relativt, men da jeg gav hende fransk, var hun selv ret hårdhændede ved dem. 
 

Jeg tog en time plus real kiss. Hun kløjs lidt i prisen, hvilket var lidt en showstopper. Idet vi midt i det sjove, hun pludselig udbrød at hun skulle have 200,- kr mere. Det blev vi så godt nok ret hurtigt enige om, at hun ikke skulle have. Hun undskyldte så også senere efter vi småsnakkede og jeg fik massage, at hun ikke var præcist inde i priserne på stedet. Men undskyldte med, at jeg var den første kunde hun havde på stedet. 
 

Selve akten var egentlig ganske fin, hun kysser supergodt og med meget ægte engagement. Efter en vådserviet på den skallede hævner, kom hun også bestået gennem øko fransk. Da jeg havde bestilt en time, gav hun sig god tid. Dog placerede hun sig sådan, at jeg desværre kun kunne nå at lege med brysterne imens. Skal siges jeg er meget mere en assman, så ville hellere have leget med hende flotte og faste røv. Der var god øjenkontakt mens det franske stod på. Jeg spurgte til en 69’er, men hun foretrak at hun slikkede mig, dernæst omvendt, så havde hun bedre mulighed for at koncentrerer sig og nyde det. Fair nok, jeg syntes også det gik ok. Vi byttede og hun fik en god lang slikketur, hvor hun som nævnt, krammede og nev sine bryster ret meget. Desuden blev hun ret våd, ikke kun af min spyt. 
 

Selve sexen gik desværre for mit vedkommende rimelig hurtigt, en gang cowgirl, med udsigt til hendes dejlige røv, som fik den helt store krammetur og hvor hun arbejdede godt på hele længden af pikken og jeg måtte overgive mig, altfor hurtigt, men godt. Vil indskyde, jeg var nok også ret tændt og var i underskud på kontoen, efter nogle ret hektiske dage arbejdsmæssigt. Så ikke hendes skyld alene. 

Hun tilbød massage som afslutning. Hvor vi fik talt ret meget sammen. Hun er polsk som de fleste piger på adresserne. Hun er i Kruså indtil den 20/12, så der er mulighed for et genbesøg. Hvilket jeg sagtens kunne finde på, dog så lidt mindre stresset og ikke så opstemt og seksuelt udsultet. Sådan der kan afprøves flere stillinger. Hun sparer i øvrigt op til en bolig i Polen, da hun har planer om en længere uddannelse. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Bortset fra deres indkørsel lige ud til vejen, er det det bedste sted i Sønderjylland. Er aldrig gået skuffet derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Bortset fra deres indkørsel lige ud til vejen, er det det bedste sted i Sønderjylland. Er aldrig gået skuffet derfra.

Må give dig ret, det er absolut det bedste sted i hele Sønderjylland. 
Jeg ved godt stedet mangler diskretion og også indgangen ligger lige ud til befærdet vej. Jeg er ret kendt person i området og alligevel afholder det ikke mig fra at komme der. Folk må mene hvad de vil om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også fået besøgt Adele, og kan fuldt ud tilslutte mig sønderjydens anmeldelse. Hun er en dejlig smuk kvinde, der giver en god og indlevende oplevelse. Jeg havde ingen prisproblemer og bestilte også tillæg med kys. For en gangs skyld bestilt jeg ikke ikke megafransk, men plejer at være muligt på stedet. 
Igen et godt besøg på stedet og jeg glæder mig til at komme igen i det nye år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...