Hop til indhold
Jernsvinet

Bum Gun - nu i Biltema

Recommended Posts

Var forleden i Biltema https://www.biltema.dk/

og her opdagede jeg til min forbavselse at de havde flere udgaver af min yndlings bum gun med trykknap på grebet - desværre har jeg ikke kunnet finde et billede af håndbruser på Biltemas egen hjemmeside  - men her er den i Silvan:

https://www.silvan.dk/haandbruser-t-bidet-med-vaegholder-krom?id=2600-1728711
Dog kun som restsalg

Brusehovedet har dog den fejl ,at der er for mange huller, således at trykket nemt bliver for lavt - derfor kan man med fordel skille hovedet ad og vha. silicone, en pakning kliippet af en cykelslange, en rigtig pakring mv. afdække den yderste ring af huller, så vandet tvinges igennem de andre huller istedetfor - og nu med et større tryk, så man kan lave en grundig undervognsskyl - og også så man rigtig kan nyde det ;-)

Det er ikke nødvendigt at tilføre varmt vand til bruseren - faktisk er det ret ubehageligt, men personlig foretrækker jeg det lidt lunkent.

NB. den normale model, som ses næsten overalt i Thailand er lig denne her:

image.png.ac7f4a12c23001bef2c34545e3e0a622.png

Men jeg bryder mig ikke om at sidde med hånden helt nede bagved, hvor det hele foregår - desuden er den svær at dosere og idet man trykker ved man ikke helt hvor strålen rammen - måske på vægge, måske på ens tøj og sjældent lige i spot ;-(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bauhaus har denne ala den du har set i Biltema.. 

Screenshot_20191213_021514_com.android.chrome.thumb.jpg.13acc27c82e8f122b4137655e623441b.jpg

Men hvorfor ikke investere i et bræt med skyl som dette?? 

Screenshot_20191213_021811_com.android.chrome.thumb.jpg.f0758e4733fdb51dba5cf0e8b8992ebb.jpg

Det er mere hygiejnisk da det selv renser strålespids både før (så du ikke går spulet bakterier op bagi) og bagefter (så der ikke sidder "rester af noget" på strålearm).. 

Det ville jeg gøre.. 

Skal man ta den helt dyre køber du et indbygnings cisterne og får monteret Ifö's skål hvor det hele er monteret i.. Varme i brættet, røvskyl og automatisk luk op og i funktion.. Den HELT DYRE model er der sågar lys og censor indbygget i så brættet selv lukker op og i og lyset tændes lige så snart at der er bevægelse i rummet. 

Hilsen vvs'eren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 timer siden:

censor indbygget

Får man karakter efter den nye eller den gamle skala?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Hmm.. Er det så med S istedet????? :blink: :lol:

Jeps. Er meget enig i dine betragtninger om røvvaskeaggregater i øvrigt. Jernsvinet har bare en fetich grundlagt i Thailand. ;)

Problemet er bare når man ikke er hjemme ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super.. :lol: Kender du ikke det at når man har skrevet det "rigtigt".. Så synes man bare det ser HELT forkert ud.. :lol: Derfor det blev med C.. :lol:

Jamen vi monter MANGE a de der håndbrusere som røvskyl. Min mening er bare at det ikke ser "smart" ud.. Så er brættet sq smartere.. Ville jeg selv ha hvis jeg sku ha det. Har prøvet det ude ved Ifö i Albertslund.. Man skal sq lige vænne sig til det.. Jeg ga et lille hop da jeg blev spulet op bagi.. Men nød det så bagefter.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

en fetich grundlagt i Thailand.

Nej, det er faktisk i Marocco, hvor jeg syntes det var besværligt at bruge en vanddunk og venstre hånd, fordi de ikke havde toiletpapir - men jeg kunne godt se det smarte i at skylle med vand, så man undgik kløe og bremsestriber - og der var jo en vandhane de fleste steder, så det var egentlig bare at montere en extra hane og tilslutte en håndbruser, hvilket jeg gjorde, da jeg kom hjem.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 timer siden:

Bauhaus har denne ala den du har set i Biltema

Prøvede faktisk også at søge efter den hos Bauhaus - men jeg kan se den har samme problem, som andre lignende med få mange huller og dermed for lidt tryk + dermed også for stort vandforbrug.

Problemet med sæderne og de avancerede toiletter er dels at ikke alle har råd til dem  - eller vil investere så meget i det incl. montering - en håndbruser kan de fleste derimod godt finde ud af at tilslutte på en eller anden måde uden den store varmemestereksamen  ;-). Dels så skal man bevæge sig rundt for at få strålen hen de rigtige steder ;-)
Men klart så virker det mere gennemført og hygienisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Prøvede faktisk også at søge efter den hos Bauhaus - men jeg kan se den har samme problem, som andre lignende med få mange huller og dermed for lidt tryk + dermed også for stort vandforbrug.

Problemet med sæderne og de avancerede toiletter er dels at ikke alle har råd til dem  - eller vil investere så meget i det incl. montering - en håndbruser kan de fleste derimod godt finde ud af at tilslutte på en eller anden måde uden den store varmemestereksamen  ;-). Dels så skal man bevæge sig rundt for at få strålen hen de rigtige steder ;-)
Men klart så virker det mere gennemført og hygienisk.

Hvis du bor et sted på Sjælland finder vi da ud af pris og montering. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 13.12.2019 at 09:36:

men jeg kunne godt se det smarte i at skylle med vand, så man undgik kløe og bremsestriber

Helt enig! Man tørrer jo heller ikke bare fingrene i papir. Jeg lærte det af en kvinde jeg datede for mange år siden - hun havde boet i sydeuropa i mange år, hvor det var uhørt ikke at vaske sig bagi efter toiletbesøg. Hun forklarede bare hvor meget mere lækker oralsex er, når man er ordentligt ren, og så var jeg jo ligesom overtalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...