Hop til indhold
Jernsvinet

Er pigerne i Kroatien ligeså varme som i Pattaya?

Recommended Posts

Desværre ser det ud til at en flyvning til Thailand, efter at Norwegian vil stoppe deres langdistance flyvninger til BKK til marts, vil - eller allerede er steget til det dobbelte - jeg kan ihvertfald ikke finden nogen billige direkte flyvninger  længere fra CPH (nogen der kender billige alternativer - helst priser under kr. 1500,- for en enkelt/2500 - 3000 for en retur).

Men så er det jo godt at Ryanair 1. maj optager flyvning til Zadar i Kroatien.

 https://stiften.dk/artikel/solen-kalder-ryanair-åbner-ny-rute-fra-aarhus-lufthavn?

Men hvor finder man bedst glædespigemiljøer/barpiger der gerne går med mænd i Kroatien a la Pattaya?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet hvis du har tålmodighed kan du normalt via Thai med deres flash sales få billetter der hedder 3600 DKK tur retur og det er direkte.

De har lige haft faktisk 3300 DKK men tidsrummet passede mig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, 1 time siden:

@Jernsvinet hvis du har tålmodighed kan du normalt via Thai med deres flash sales få billetter der hedder 3600 DKK tur retur og det er direkte.

De har lige haft faktisk 3300 DKK men tidsrummet passede mig ikke.

Hvor finder man de tilbud? Synes ikke jeg kan se noget på deres hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Hvor finder man de tilbud? Synes ikke jeg kan se noget på deres hjemmeside

De tilbud gælder kun off-season.

Når alle feriefolk skal afsted til vinter og i sommerferien, så er priserne anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 51 minutter siden:

De tilbud gælder kun off-season.

Når alle feriefolk skal afsted til vinter og i sommerferien, så er priserne anderledes.

Ok. Hvornår er off-sæsonene? Jeg troede faktisk ikke at Thailand var ret populært i vores sommerferie

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 10 timer siden:

Ok. Hvornår er off-sæsonene? Jeg troede faktisk ikke at Thailand var ret populært i vores sommerferie

off-season er slut marts til slut maj.

Her er det meget varmt, og går over i regntid. Der er rigtig mange thaier, som rejser hjem i april, da de fejrer nytår omkring d. 12 april.

Og så september til medio november. Sådan ca.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste par gange har jeg fløjet med Air China til lidt over 2.700 kr for en retur. Men på udturen får man oftest et ophold i Beijing på omkring 10 timer (sidst skulle jeg kun have haft et kort ophold, men så aflyste de afgangen fra Beijing til Bkk). Husk en jakke i håndbagagen, da lufthavnen i Beijing er kold (når solen er fremme sidde alle så de kan få sol gennem vinduerne). Jeg ved ikke om Air China på et tidspunkt vil flytte til den nye lufthavn.

Men priserne hos Air China kan svinge meget. De flyver heller ikke hver dag fra København.

Redigeret af mr. sving
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aeroflot med stop i Moskva kan fås fra ca. 3500 hvis man booker i god tid på økonomi. Hvis man vælger den bedste itinerary er det med stop på 1,5 til 2 timer hver vej. Og great circle route fra København til BKK passerer lige gennem Moskva, så ingen omvej. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, den 14.12.2019 at 10:12:

De sidste par gange har jeg fløjet med Air China til lidt over 2.700 kr for en retur.

Det så jeg de altid havde sidste år - men nu kan jeg slet ikke finde de priser nogen steder siden Norwegian har annonceret at de stopper ruten til BKK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige købt 2 retur billetter direkte med thai airways for 3400 stykket i starten af marts? Bruger travelmarket.dk

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
wouldloveto skrev, den 13/12/2019 at 05:54:

2500-3000 bliver nok svært. jeg plejer at flyve med Qatar airways, kan godt lide at strække benene et par timer halvvejs. det kan normalt lade sig gøre for 4000-4500 retur

Det så også det jeg plejer at give med Lufthansa fra Billund via Frankfurt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...