Hop til indhold
Zaq

Er dette normalt ?

Recommended Posts

For nogle år tilbage besøgte jeg den legendariske Gina faith i Søborg the mother of GFE.

Hun hoppede på mig som hun nu gjort det, for jeg havde pengene op at lommen, og et stort vådt kys, så var lejen startede.

Men det var nu ikke det jeg vil fortælle om, der blev banket på døren, vi stoppede og tog tøj på, jeg åbner døren, der sider telefondamen med en ordentlig stor svaber i munden, der var, der en tlfdame der tjente lidt extra, er det normalt? Vi lukket døren og vender lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede også at være sammen med Gina Faith - en legende inden for branchen ….. MEN jeg forstår simpelt hen ikke hvad du skriver om …..

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 1 time siden:

der sider telefondamen med en ordentlig stor svaber i munden, der var, der en tlfdame der tjente lidt extra, er det normalt?

Man skal nok regne med at mange af telefondamerne også er aktive/eller tidligere aktive i branchen - og måske havde hun besøg af en stamkunde.

Jeg var engang på besøg hos Haderuppigerne - her var pigen ikke mødt, men telefondamen spurgte om jeg ikke kunne bruge hende istedetfor - jeg blev så forbavset at jeg takkede nej - og det har jeg siden fortrudt, da hun så ud som om hun godt kunne have kørt den af mellem brysterne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kendte nogle piger en gang. GP´er/tlf-damer. De havde sjove historier om at den unge tlf-dame (25 ich, og ret køn) ikke arbejdede der, men kun var ansat som tlf-dame.

Hun fik tilbud fra kunder, når GP lige var optaget. Og jo flere gange hun sagde nej, jo mere blev tilbudet skruet op, og det endte tit langt over det GP skulle have :)

Jeg har ikke mødt en tlf-damen i gang. Men jeg har meget tit oplevet noget der ligner familie sidde i køkkenet LIGE ved siden af GP´ens værelse. Når man kommer ud sidder der 4 personer i normalt tøj og snakker og spiser lige op af væggen. En ung laver lektier, eller den modne mand i beskidt arbejdstøj holder frokost-pause... det er sgu lige underlig hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Skule skamme jer, det som i måske er 5 minutter om at skrive, er jeg en time om.

Men giver det jer ret til at generere andre, det at være ordblind er hårdt, hvis det er så slemt så lad være med at læse, for mig er det bare sjovt at dele ud af mine erfaringer.

Om i vil læse det, det må i selv om.

Men styr jeres perfide bemærkninger.

Hilsen

Zaq.

Tal ordentligt.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke ordblind, men jeg bruger også meget langt tid på at skrive et indlæg. Skriver først i Word for at få fjernet de værste stavefejl. Må tit omformulere mine sætninger så jeg kan undgå at de kan misforstås Jeg retter flere gange inden jeg udgiver mit indlæg :)

 

Og for at vende tilbage til tråden så har jeg aldrig oplevet, at en sød telefonpige havde en hyggestund med en gæst. Jeg har dog mødt mange søde telefonpiger, som jeg gerne ville have en hyggestund med :wub:

Husk at man bliver glad af at være sød mod andre mennesker og tale pænt om andre mennesker :):)

Jeg er så glad og lykkelig :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 2 timer siden:

I Skule skamme jer, det som i måske er 5 minutter om at skrive, er jeg en time om.

Men giver det jer ret til at generere andre, det at være ordblind er hårdt, hvis det er så slemt så lad være med at læse, for mig er det bare sjovt at dele ud af mine erfaringer.

Om i vil læse det, det må i selv om.

Men styr jeres perfide bemærkninger.

Nu har jeg ikke set de indlæg, som er blevet fjernet, så jeg ved ikke lige hvad der er foregået, men @Zaq, det citerede indlæg herover er ganske velformuleret, og hvis du tilmed er ordblind: Respekt!

Jeg noterer mig tillige, at du vist er tæt på 100% korrekt tegnsætning - det er ikke alle indlæg herinde, der kan bryste sig af det. :)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 timer siden:

I Skule skamme jer, det som i måske er 5 minutter om at skrive, er jeg en time om.

Men giver det jer ret til at generere andre, det at være ordblind er hårdt, hvis det er så slemt så lad være med at læse, for mig er det bare sjovt at dele ud af mine erfaringer.

Om i vil læse det, det må i selv om.

Men styr jeres perfide bemærkninger.

Hilsen

Zaq.

Tal ordentligt.

Tak

Ud fra dit indlæg havde jeg ikke forestillet mig at du var ordblind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det, for mig er dette et fristed hvor jeg kan fortælle om de ting, jeg ikke kan fortælle familien eller vennerne,  de vil tro at jeg er et kynisk og koldt menneske, men jeg har stor respekt over for de piger som jeg vælger at betale for at være sammen med. Derfor er det altid vigtigt for mig at jeg skal kunne snakke med personen, og det ikke kun er sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 11 timer siden:

Tak for det, for mig er dette et fristed hvor jeg kan fortælle om de ting, jeg ikke kan fortælle familien eller vennerne,  de vil tro at jeg er et kynisk og koldt menneske, men jeg har stor respekt over for de piger som jeg vælger at betale for at være sammen med. Derfor er det altid vigtigt for mig at jeg skal kunne snakke med personen, og det ikke kun er sex.

Hvad har det ved oplægget at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...