Hop til indhold
Zaq

Prostata massage i verdensklasse i Roskilde

Recommended Posts

Hej Igen brøder, og gudinder.

Jeg var for første gang på besøg hos en Tai klinik, jeg bestilte tid, en time, massage b 2 b og prostata massage, jeg havde ikke prøvet at få noget ind i mit numse hul før så nu skulle det prøves, jeg blev modtaget af en moden lille kvinde, jeg blev ført ind i et rum med en seng, jeg fik ordren til at smide mit tøj, jeg fik hurtigt et klap på måsen, hi hi tænke jeg, hun kunne hendes kram, fik af vide at jeg skulle slappe af, efter hun havde hevet i mit i et stykke tid, var det tid til b 2 b hun smed kludene og smurte sig ind i olie og gled rundt på mig, fik ordre til at røre,. Men jeg var ikke lige klar over hvad og hvor meget at jeg måtte rører, så der skete der ikke noget vildt.

Så var det tid til at min prostata skulle massageres, du skal slappe af, fik jeg af vide op til flere gange, så fik jeg nogle flere puder under min lend, sådan nu slapper du af.

Og hun fik i gang, ja sådan nu vokser den og bliver fast, jeg kunne mærke langsomt en varme der spredte sig i mit underliv skønt tænkte, ud li det ? Ja sku, så fik den en klat hot olie det var skønt, hun masseret mellem kødet, strengene til kuglerne, og op af skaftet.

Mens hun lavet nogle smudt med hånden.

Det var noget som bare føles skønt, til sidst kunne jeg ikke holde mere, hun kom op til mig og ville pjatte lidt, kan du klare en gang mere du kan prøve sagde jeg mens min krop stadig skælvet, og det var som om at der var brænd i den lille manden.

Nu skal vi i bad, jeg vasker dig.

Fedt der vaskede hun mig med en børste, og små klap på måden.

 

Hun kan nogle ting som en gudinde ville betale for at lære.

Stedet var et hyggeligt hus, på en trafikeret vej, alt i alt værd at prøve.

Det skal lige siges at jeg prøver at finde nogle der kan det samme, uden held, men har været ved at få samme orgasme med Jasmin men så er der noget andet der har trukket i mig.

Hilsen zaq

https://www.thaimassageroskilde.dk/forside/

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 5 minutter siden:

Det ligner Navia på billederne ?

ikke bare ligner:)det er navia. står i linket under afsnittet " om os "

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er øko, er ikke selv til plastik fantastisk. Er hun legendariske ind for Tai massage ?

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 14 minutter siden:

Er hun legendariske ind for Tai massage ?

Hun fik en del omtale for et par år siden.
Har også selv været forbi, var helt fint såvidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Zaq skrev, for 1 time siden:

 

De er øko

 

Det er jeg ikke helt enig med dig i, men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken. 
Jeg synes de var lidt sili hårde, da jeg besøgte hende for et par år siden. Men flotte er de! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 5 timer siden:

Hej Igen brøder, og gudinder.

Jeg var for første gang på besøg hos en Tai klinik, jeg bestilte tid, en time, massage b 2 b og prostata massage, jeg havde ikke prøvet at få noget ind i mit numse hul før så nu skulle det prøves, jeg blev modtaget af en moden lille kvinde, jeg blev ført ind i et rum med en seng, jeg fik ordren til at smide mit tøj, jeg fik hurtigt et klap på måsen, hi hi tænke jeg, hun kunne hendes kram, fik af vide at jeg skulle slappe af, efter hun havde hevet i mit i et stykke tid, var det tid til b 2 b hun smed kludene og smurte sig ind i olie og gled rundt på mig, fik ordre til at røre,. Men jeg var ikke lige klar over hvad og hvor meget at jeg måtte rører, så der skete der ikke noget vildt.

Så var det tid til at min prostata skulle massageres, du skal slappe af, fik jeg af vide op til flere gange, så fik jeg nogle flere puder under min lend, sådan nu slapper du af.

Og hun fik i gang, ja sådan nu vokser den og bliver fast, jeg kunne mærke langsomt en varme der spredte sig i mit underliv skønt tænkte, ud li det ? Ja sku, så fik den en klat hot olie det var skønt, hun masseret mellem kødet, strengene til kuglerne, og op af skaftet.

Mens hun lavet nogle smudt med hånden.

Det var noget som bare føles skønt, til sidst kunne jeg ikke holde mere, hun kom op til mig og ville pjatte lidt, kan du klare en gang mere du kan prøve sagde jeg mens min krop stadig skælvet, og det var som om at der var brænd i den lille manden.

Nu skal vi i bad, jeg vasker dig.

Fedt der vaskede hun mig med en børste, og små klap på måden.

 

Hun kan nogle ting som en gudinde ville betale for at lære.

Stedet var et hyggeligt hus, på en trafikeret vej, alt i alt værd at prøve.

Det skal lige siges at jeg prøver at finde nogle der kan det samme, uden held, men har været ved at få samme orgasme med Jasmin men så er der noget andet der har trukket i mig.

Hilsen zaq

https://www.thaimassageroskilde.dk/forside/

Hvad gav du for sådan en tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Zaq skrev, for 12 minutter siden:

Uha 1700 kr det var alle pengene værd.

Julegaven til en selv :roll:

Hun er kendt for meget høje priser. -Men det vigtigste er jo at du var tilfreds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mit første besøg på en Tai klinik viste ikke hvad jeg kunne forvente, men jeg syndes ikke det er dyrt, da jeg er vant til bordeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg har umiddelbart ikke hørt om en pris over 1.500 for en times spas. 
1.000-1.500 for en time, skal du regne med. 
Du skulle prøve Frihedens Thai, Dao, hvis du blev glad for en finger i nummi. Det skulle hun have meget godt styr på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved dao, hun er god, men der fik jeg ikke det samme ud af det.

Kun prøvet at få den fornemmelse som beskrevet længere oppe, ved hende i Roskilde.

Vil give dig ret i at gerne se dao uden tøj på :biggrin: og det kostede 1500, også først få tæsk med et piskeris bagefter hj og prostata massage

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver ingen mening. I din anmeldelse skriver du første gang på Thai klinik, men længere nede har du lige pludselig prøvet Dao fra Friheden Thai. Har læst med herinde længe og Navia har mange anmeldelser, men også beskyldt for at fabrikere dem selv, hvorimod jeg kun har læst gpdt om Dao. 

Bare lige min lille indskydelse :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Tømreren skrev, for 2 timer siden:

hvor imod Navia er noget blandet anmeldt.

Og der var du vist endda flink! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt hvis NOGEN har haft en god oplevelse hos denne kvinde, men jeg tvivler sku'. Har haft "fornøjelsen 2 gange (2. gang blev jeg distraheret af de gode billeder, derfor opdagede jeg ikke at det var hende før det var for sent og hun fik en sidste chance - og det er sili). Der er masser af anmeldelser herinde som tyder på oplevelser som mine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019
Zaq skrev, den 12/12/2019 at 17:25:

Hej Igen brøder, og gudinder.

Jeg var for første gang på besøg hos en Tai klinik, jeg bestilte tid, en time, massage b 2 b og prostata massage, jeg havde ikke prøvet at få noget ind i mit numse hul før så nu skulle det prøves, jeg blev modtaget af en moden lille kvinde, jeg blev ført ind i et rum med en seng, jeg fik ordren til at smide mit tøj, jeg fik hurtigt et klap på måsen, hi hi tænke jeg, hun kunne hendes kram, fik af vide at jeg skulle slappe af, efter hun havde hevet i mit i et stykke tid, var det tid til b 2 b hun smed kludene og smurte sig ind i olie og gled rundt på mig, fik ordre til at røre,. Men jeg var ikke lige klar over hvad og hvor meget at jeg måtte rører, så der skete der ikke noget vildt.

Så var det tid til at min prostata skulle massageres, du skal slappe af, fik jeg af vide op til flere gange, så fik jeg nogle flere puder under min lend, sådan nu slapper du af.

Og hun fik i gang, ja sådan nu vokser den og bliver fast, jeg kunne mærke langsomt en varme der spredte sig i mit underliv skønt tænkte, ud li det ? Ja sku, så fik den en klat hot olie det var skønt, hun masseret mellem kødet, strengene til kuglerne, og op af skaftet.

Mens hun lavet nogle smudt med hånden.

Det var noget som bare føles skønt, til sidst kunne jeg ikke holde mere, hun kom op til mig og ville pjatte lidt, kan du klare en gang mere du kan prøve sagde jeg mens min krop stadig skælvet, og det var som om at der var brænd i den lille manden.

Nu skal vi i bad, jeg vasker dig.

Fedt der vaskede hun mig med en børste, og små klap på måden.

 

Hun kan nogle ting som en gudinde ville betale for at lære.

Stedet var et hyggeligt hus, på en trafikeret vej, alt i alt værd at prøve.

Det skal lige siges at jeg prøver at finde nogle der kan det samme, uden held, men har været ved at få samme orgasme med Jasmin men så er der noget andet der har trukket i mig.

Hilsen zaq

https://www.thaimassageroskilde.dk/forside/

Er det google translate der er brugt.  Eller hvilket land kommer du fra ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 13 minutter siden:

Er det google translate der er brugt.  Eller hvilket land kommer du fra ? 

Hvad er det der gør?, at du har brug for at vide, om det er Google Translate eller om hvilken nationalitet TS er??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, den 15.12.2019 at 12:08:

Giver ingen mening. I din anmeldelse skriver du første gang på Thai klinik, men længere nede har du lige pludselig prøvet Dao fra Friheden Thai. Har læst med herinde længe og Navia har mange anmeldelser, men også beskyldt for at fabrikere dem selv, hvorimod jeg kun har læst gpdt om Dao. 

Bare lige min lille indskydelse :mellow:

@Thai lover

Dette var mit første besøg for ca. 1 år siden.

Der efter har jeg prøvet flere, så det synes jeg giver god mening.

Hilsen

Zaq

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 1 time siden:

Er det google translate der er brugt.  Eller hvilket land kommer du fra ? 

Kære @Lynet2019 jeg er dansker, men er ordblind

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, den 17.12.2019 at 10:24:

Er det google translate der er brugt.  Eller hvilket land kommer du fra ? 

Dit spørgsmål er ret ubegavet. Maskinoversættere laver ikke stavefejl og bruger ikke ord, der slet ikke findes i en ordbog. Allerede i første linje står der "brøder". Maskinoversættelse kan sætte ord sammen, som ikke giver mening eller lave grammatiske og syntaktiske fejl. Især metaforer går det galt med, da de oversættes bogstaveligt.

Et andet åbenlyst tegn på, at indlægget er skrevet af en der taler dansk er, "jeg fik af vide". Det er en lydlig fejl (forveksling af "at" med "af", fordi de lyder ens i udtale), som mange laver, men kun personer, der taler dansk.

Dit spørgsmål ydmyger skribenten for ubetydelige sproglige fejl, fordi du begår den temmelig meget større fejl at gøre dig klog på noget, som du tydeligvis er helt inkompetent indenfor. Selv på den korte linje dit indlæg udgør begår du selv fejl, fx punktum i stedet for komma, så du har langt større fejlrate end det indlæg du spørger til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Dit spørgsmål er ret ubegavet. Maskinoversættere laver ikke stavefejl og bruger ikke ord, der slet ikke findes i en ordbog. Allerede i første linje står der "brøder". Maskinoversættelse kan sætte ord sammen, som ikke giver mening eller lave grammatiske og syntaktiske fejl. Især metaforer går det galt med, da de oversættes bogstaveligt.

Et andet åbenlyst tegn på, at indlægget er skrevet af en der taler dansk er, "jeg fik af vide". Det er en lydlig fejl (forveksling af "at" med "af", fordi de lyder ens i udtale), som mange laver, men kun personer, der taler dansk.

Dit spørgsmål ydmyger skribenten for ubetydelige sproglige fejl, fordi du begår den temmelig meget større fejl at gøre dig klog på noget, som du tydeligvis er helt inkompetent indenfor. Selv på den korte linje dit indlæg udgør begår du selv fejl, fx punktum i stedet for komma, så du har langt større fejlrate end det indlæg du spørger til 

Du er sku for vild, jeg takker for din opbakning blive ved med det.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...