Midtby 209 Skrevet 12. December, 2019 Har booked et dejligt frækt blow med gag og afslutning i aften ved en 23 årig sd pige fra Horsens. Hun har tid til et par stykker. Hvis du er seriøs og interesseret så send et kort skriv så formidler jeg kontakten videre. tager mig det forbehold at ikke alle får svar hvis der kommer mange henvendelser. skriv på min mail for yderligere info. bliver mellem kl 21.00-22.00 i Horsens i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 12. December, 2019 Jeg kan da godt forstå du formidler alt interesse igennem her, når SD er så bunduseriøst et sted. Aldrig har jeg grinet så meget over det sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 12. December, 2019 Måske jeg er født under en julestjerne, men faktisk ikke haft en eneste dårlig oplevelse derinde, eller igennem her. er nok også bare grundig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 12. December, 2019 Ikke flere henvendelser tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 209 Skrevet 17. December, 2019 vi laver en ny begivenhed igen på Torsdag kl 21.00 du skal have egen bil, og finde et aftalt sted i Horsens kl 21.00 igen tilbyder hun et par blowjob med afslutning i mund, blow er med gagging. igen, der kommer mange henvendelser, stopper med besvarelser når de ønskede aftaler på hendes vegne er indgået vel mødt skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg