Hop til indhold
Vimmy

Harmony & Artemis - Resumé af besøg Februar 2013

Recommended Posts

På utallige opfordringer skriver jeg her et hurtigt resumé af turen til Harmony lige syd for Hamburg samt Artemis i Berlin.

Jeg vil lægge vægt på beskrivelsen af de to klubber og ikke på dameudvalget eller mine egne love actions!...

Jeg fløj ned fredag med min ven med SAS for under 600, til Hamburg og tog en taxa direkte til Harmony som ligger ca. 25 km syd for Elben - det var halvdyrt, men jeg gider ikke spilde tiden når jeg er på tur.

Prisen var ca 500,- dkk for taxaturen. Men fuck det. En stram økonomi er ikke et tema for mig når jeg er på tur - det handler om oplevelser.

Vi ankom på Harmony som må beskrives som en mindre klub i FKK sammenhænge.

Men en ny og meget flot klub.

Vi hilste på den Germanske Fanclub i form af Rejsenetværk, Frej af Asgaard, Kwassi samt en herre som forbliver anonym efter ønske.

LiderligFyr og BBullersen var desværre allerede taget videre, så de to herrer træf jeg desværre ikke. Det må blive næste gang.

Harmony kan jeg godt lide.

Udvalget af damer var som forventet, så jeg var hverken skuffet eller overrumplet.

Klubben er meget lys med mange store vinduer og er ikke så lukket og hule-agtig som mange andre klubber er.

Det synes jeg rigtigt godt om.

Desuden var klubben meget smagfuldt indrettet - ikke så natklubagtigt som andre klubber.

Dog savnede jeg steder hvor man kunne ligge ned uden at man nødvendigvis skulle okkupere en hel sofa.

Nu er jeg ikke den mindste fyr i klassen, og da de største badekåber til brug var XL, så måtte jeg trække maven godt ind for at passe den.

Det forekom amatøragtigt, at de ikke havde større størrelser. Det gjorde at jeg følte mig lidt ilde tilpas når jeg væltede rundt fordi kåben konstant åbnede sig foran, så jeg gik rundt og flashede min diller...hvor fedt er det??...

Slutteligt hader jeg røg og røgfyldte indendørsmiljøer. Røgfrie FKK´s findes vist ikke, men de fleste klubber har mindre røgfrie afdelinger. I min verden burde det være omvendt. Røgfrit indenfor, med undtagelse af et rum hvor man kan ryge...

Til sommer vil den fine have være et stort plus i mine øjne - samt Harmonys triumf om sommeren - den store bæk som løber under huset og videre ud langs haven. Virkelig noget som vil være attraktivt om sommeren.

Forestil jer at ligge på en liggestol i solen og lytte til bækkens rislen, mens pigerne vimser rundt om dig, og du kan du dufte kødet fra grillen som kokken er i færd med at tilberede...Namme-nam!... :D

Men, her om vinteren er det irrelevant hvad haven tilbyder, da det logisk nok er for koldt at hænge ud ved bækken.

Derfor er Harmony et sted jeg vil benytte om sommeren, men som ikke er specielt attraktivt for mig om vinteren.

Da vil jeg hellere gå efter at besøge en større klub med mere plads indenfor.

Lørdag kørte min ven og jeg med Frej til Artemis i Berlin, hvor vi stødte på Nille som var fløjet til Berlin lørdag morgen for at støde til os.

Af div grunde kunne han ikke deltage i turen før nu. Synd for ham.

Vi ankom på Artemis ca kl 14.30.

Vi fik styret de vildeste lyster og så tog min ven og jeg et smut ind til centrum for at shoppe lidt. Og senere på aftenen vendte vi tilbage på Artemis.

Man kan frit komme og gå som man vil når man har betalt entré for en dag. Det er fedt.

Så kan man komme ud og få lidt luft og lige connecte med den almindelig verden, for så at vende tilbage til drømmeland igen senere.

Hvis jeg er på en klub en hel dag ud i en køre, så bliver jeg altid lidt halvtosset.

Artemis er en af de største klubber i Tyskland og jeg kan godt lide Artemis.

Den forekommer ekstremt professionelt drevet. Der er altid et fint udvalg af damer, lige meget hvornår på døgnet man kommer.

I den store bar hænger næsten alle damerne ud, og de ryger som skorstene de fleste.

Jeg kan næsten ikke holde ud at opholde mig derinde, da mine slimhinder reagerer voldsomt på røg.

Så jeg spadserer ofte meget rundt for at få frisk luft. Det irriterer mig meget.

Måske en dag tingene ændrer sig.

Faciliteterne på Artemis er fine og der er så meget plads i klubben at man altid kan finde et hjørne med fred og ro.

Det er vigtigt for mig.

Artemis er for mig et MUST at prøve hvis man er FKK fan.

Udfordringen med Artemis er, at stedet er meget turistet.

Og pigerne ved, at turisterne er nemme ofre som oftest. Derfor er mange af tøserne ret nærgående og aggressive.

Men man skal lære at sige fra i en sober tone. Klassiske kommentarer som disse kan altid bruges;

- Vielleicht später Liebling

- I am relaxing now baby, maybe later, ok?

- Ich will kein Geselschaft jetzt haben, Ich habe Pause

I et enkelt tilfælde i lørdags blev pigen dog til sidst vred på mig og skældte mig ud, over at jeg ikke ville bruge mine penge på hende. Sikke dog et sølle menneske.

Jeg havde en god dag og aften på Artemis - som jeg plejer. Det var 4. gang jeg besøgte stedet.

Søndag kørte jeg og min ven samt Frej og Nille hjem.

Det var en fin hjemtur med mange gode udvekslinger af oplevelser og løse idéudvekslinger til nye rejsemål.

Personligt er jeg hooked på en tur til NRW primært med Samya og Teenyland for øje...måske i Maj eller Juni måned....

Nu må vi ses...

Tak for en god tur til alle jeg mødte - jeg håber vi ses igen en anden gang.

mvh

Vimmy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vimmy og tak for sidst

Har man læst andres beretninger har man vist fået godt indtryk af pigerne og sex med dem, på Artemis som på Harmony, derfor er det udmærket med en beretning som denne med vægt på turen som en succes som fællestur, og med gode praktiske informationer.

NRW er absolut et godt bud på næste tur i Den Germanske Fanklub. Kommer næppe selv til at deltage, men vil anbefale at initiativtagere der bor så de kan ses, de mødes irl til planlægning, ikke fordi det ikke er muligt uden, men jeg tror at et lille udvalg irl kan strikke det bedste oplæg sammen.

Foreksempel kan det blive nødvendigt at leje biler for at komme rundt til klubberne i NRW, hvis I besøger steder på landet. Sine steder findes gode billige 3 stjernede motorvejs hoteller.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for sidst Vimmy,

Tak for en fin beskrivelse af turen og klubberne,

jeg havde håbet på flere saftige detaljer om pigerne, du holdt dig da ikke tilbage på Artemis, du var konstant på værelserne eller i Kinoen :lol:

Ja hjemturen var meget hyggeligt og behageligt med ideer til nye ture, vi luftede tankerne om Polen, NRW, det er helt sikkert at dette ikke er sidste FKK-tur.

Artemis er i en anden liga end Harmony og bør ikke sammenlignes, men en kombi tur som ender med en opgradering til Artemis liga er helt perfekt. Jeg nåede både Artemis og sexparty/GB klubben Erlebniswohnung, en perfekt combo for mig, masser af GF-sex og kinky stuff.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vimmy og tak for sidst

Foreksempel kan det blive nødvendigt at leje biler for at komme rundt til klubberne i NRW, hvis I besøger steder på landet. Sine steder findes gode billige 3 stjernede motorvejs hoteller.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Denne guide er en perle af informationer, bruger den selv når der er behov for det.

http://www.linksundrechts.com/

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en appetit vækker til næste tur.

3-4 dage smuttur til NRW er et ret godt setup, vi kan nå 3-4 klubber, nogle klubber er søstre klubber, så vi kan besøge 2 klubber på samme dag (dag+nat) og vi opnår reduceret entre, oplever forskellige

klubstemninger og piger.

Fly til Køln og hjem via DUS,

Billeje og gode økonomi hoteller har jeg gode erfaringer med.

Vi planlægger turen således at der ikke skal køres frem og tilbage og spilde tiden.

Jeg har selvfølgelig en favorit rute, hvor favorit-klubberne skal inspiceres og hilser på pigerne :D

Budgettet behøver ikke at være mere end denne Harmony-Artemis tur, fordi den generelle prisstruktur i NRW er billigere. Men man kommer sikkert til at bruge flere penge fordi pigerne er søde og lækre og service niveauet er højt, det hænder at jeg booker 2-3 timer med pigerne :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en appetit vækker til næste tur.

3-4 dage smuttur til NRW er et ret godt setup, vi kan nå 3-4 klubber, nogle klubber er søstre klubber, så vi kan besøge 2 klubber på samme dag (dag+nat) og vi opnå reduceret entre, opleve forskellige

klubstemning og piger.

Fly til Køln og hjem via DUS,

Billeje og gode økonomi hoteller har jeg gode erfaringer med.

Vi planlægger turen således at der ikke skal køres frem og tilbage og spilde tiden.

Jeg har selvfølgelig en favorit rute, hvor favorit-klubberne skal inspiceres og pigerne hilses på :D

Budgettet behøver ikke at være mere end denne Harmony-Artemis tur, fordi den generelle prisstruktur i NRW er billigere. Men man kommer sikkert til at bruge flere penge fordi pigerne er søde og lækre og service niveauet er højt, det hænder at jeg booker 2-3 timer med pigerne :lol:

Nille!!! - for helvede!!!..du leder mig i fordærv!!!!

Fuck hvor er jeg bare hamrende frisk på sådan en tur!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

3-4 dage smuttur til NRW er et ret godt setup, vi kan nå 3-4 klubber

Kun 3-4 dage - så bliver det jo svært at vælge ;)

Der er jo hele følgende repertoire, som jeg savner at gense:

Goldentime

Samya

Livingroom

Acapulco

Planet Happy Garden

Villa Vertigo

ParkSauna Residenz

Og jeg har aldrig fået set den nye klub, Magnum:

http://magnum-saunaclub.com/indexX.html

Verden er ond siden man sådan må prioritere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kun 3-4 dage - så bliver det jo svært at vælge ;)

Der er jo hele følgende repertoire, som jeg savner at gense:

Goldentime

Samya

Livingroom

Acapulco

Planet Happy Garden

Villa Vertigo

ParkSauna Residenz

Og jeg har aldrig fået set den nye klub, Magnum:

http://magnum-saunaclub.com/indexX.html

Verden er ond siden man sådan må prioritere ;)

Du har ret Frej.

Ja så mange klubber, jeg mener piger og så lidt tid og penge :lol:

Frej det er muligt:

day 1 Teenyland+Samya

day 2 GT+LR

day 3 VV+evt PHG

day 4 Acapulco

Så er du også udtømt og færdig bagefter :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frej det er muligt:

day 1 Teenyland+Samya

day 2 GT+LR

day 3 VV+evt PHG

day 4 Acapulco

Så er du også udtømt og færdig bagefter :D:D:D

Først tænkte jeg at der var for meget stress og jag i den plan med 2 klubber pr dag. Men ved nærmere eftertanke ser den dog ikke helt så tosset ud.

Teenyland er jo ikke en klub, men bare et bordel - der kan man ikke blive hele dagen.

GT+LR samme dag kan være en idé siden de er søskende klubber og selvom GT er god har den det problem at efter aftensmaden bliver alle de gode piger taget til et rum i lang tid af de mere erfarne gæster.

VV og PHG på samme dag er nok en klub for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først tænkte jeg at der var for meget stress og jag i den plan med 2 klubber pr dag. Men ved nærmere eftertanke ser den dog ikke helt så tosset ud.

Teenyland er jo ikke en klub, men bare et bordel - der kan man ikke blive hele dagen.

GT+LR samme dag kan være en idé siden de er søskende klubber og selvom GT er god har den det problem at efter aftensmaden bliver alle de gode piger taget til et rum i lang tid af de mere erfarne gæster.

VV og PHG på samme dag er nok en klub for meget.

Hehe Frej, min plan er god nok, planen er gennemtænkt og afprøvet så den ser ikke så dum ud,

der er plads til at improvisere,

hvis det er sjovt så bliver vi klubben længere ellers skifter vi bare klub, klubberne ligge jo ikke langt fra hinanden på min foreslået plan.

Vi kan godt lægge en dag ekstra på men kan folk tage fri i 5 dage for at knalde :D ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man nu skal have, dette NRW eventyr ned på kun 2 klubber!!!

hvilke skulle det så være??

har selv tænkt på, den ene skulle være acapulco... eller hvad??

gerne med begrundelse af valget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man nu skal have, dette NRW eventyr ned på kun 2 klubber!!!

hvilke skulle det så være??

har selv tænkt på, den ene skulle være acapulco... eller hvad??

gerne med begrundelse af valget ;)

2 klubber over 1 dag ?

GT+LR hvis jeg kun havde en dag. Hvorfor? fordi de har de bedste piger, rabat for at besøge begge klubber på samme dag, total transport til i bil mellem klubberne 30-40min, total party tid fra kl 11-05 combo

hvis jeg havde 2 dage: GT+Aca, men bemærk at transporttiden kan være 1,5-2 timer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er 2 dage jeg tænker på, det med at fare fra det ene til det andet sted gider jeg ikke :)

acapulca er billig i priserne, 35 indgang og 50/75 euro 30/60 min.... er det så ikke så godt?? goldentime hvordan er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er 2 dage jeg tænker på, det med at fare fra det ene til det andet sted gider jeg ikke :)

acapulca er billig i priserne, 35 indgang og 50/75 euro 30/60 min.... er det så ikke så godt?? goldentime hvordan er det?

ACA priser er 40€/30min 80€/60min osv... ACA har skod setup, mad, bar og faciliteter (ingen have) ifh GT, pigerne er bedre i udseende og service hos GT.

Men Aca er absolut et besøg værd. Jeg var der til julebal i dec :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Nille.

Er det 2 dage, så tag en dag på Goldentime og en på Acapulco.

Goldentime fordi det gennem lange tider har været betragtet som det mest populære sted i NRW og fordi der altid er godt med piger - og mange af dem er topklasse piger - selv på en mandag ved frokosttid. Faktisk kan problemet med Goldentime være, at den bliver for overfyldt - især hvis det ikke er varmt nok til at man også kan være i haven. Derudover er der en del hollandske gæster som er mere snakkesagelige (på engelsk) end den typiske tysker - hollænderne kan dog også medføre at der ender med at lugte af tjald i baren!

Acapulco er blevet ret populært og det skulle efter sigende have lokket nogen af pigerne over fra Villa Vertigo, som er falmet lidt. Antallet af piger er meget højt og der er stadigvæk nok plads til at der ikkke bliver ventetid til rummene fordi stedet er så stort indendørs. Selvom halvtimes betalingen er lavere for pigerne på Acapulco kan den større kundeomsætning, de længere åbningstider og fraværet af ventetid på et rum gøre at de kan ende med at tjene flere penge. For kunderne er Acapulco blevet populært fordi de basalt set kan få den samme service fra pigerne som de andre steder men til en lavere pris. Maden er dog uomtvisteligt ringere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for svarene og uddybningerne :)

er det 50 euro for pigerne på golden??

acapulca er sådn et lidt billig sted kan jeg regne ud.... med ringere mad og faciliteter. Hvis man nu overvejdede at skifte den ud med et andet sted, hvor skulle det så være ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene og uddybningerne :)

er det 50 euro for pigerne på golden??

acapulca er sådn et lidt billig sted kan jeg regne ud.... med ringere mad og faciliteter. Hvis man nu overvejdede at skifte den ud med et andet sted, hvor skulle det så være ??

hvad går du efter ? Piger, mad, faciliteter eller økonomien ? Du kan ikke få alt på en gang.

Kommer også an hvilken dag du vil besøge klubberne.

(GT bliver overrendt i weekenden).

Godt alternativer er Samya, PHG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

går efter piger og økonomi..... men uden stedet bliver noget skod, som du så pænt nævner acapulca :) det må også gerne være et stort sted, for det har jeg jo ikke prøvet. Det er nok en weekend jeg skal derned, tænkte på en fodboldtur ned til fkk golden time Stadion ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

går efter piger og økonomi..... men uden stedet bliver noget skod, som du så pænt nævner acapulca :) det må også gerne være et stort sted, for det har jeg jo ikke prøvet. Det er nok en weekend jeg skal derned, tænkte på en fodboldtur ned til fkk golden time Stadion ;)

Jeg er nok lidt hård i min bedømmelsen af ACA, stedet er stor og for nybegyndere er der ikke noget at sætte fingeren på hos ACA,

jeg siger det er skod fordi jeg har prøvet mange bedre klubber og det påvirker subjektivt min bedømmelsen af ACA, dermed ikke sagt at jeg afskriver ACA, jeg nyder pigernes selskab hos ACA, det er jo derfor jeg kommer der, ikke alene for maden eller faciliteternes skyld.

Så prøv det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

GT priser er 60 for entre, 50 for 30min 75-100 for 60min (de gode piger og sharks vil have 100)

Nu har jeg en sart hud, der er allergisk overfor bidmærker... så holder mig fra Sharksene ;) Endnu engang tak for oplysningerne.... synes nu også selv, det Acapulco så udmærket ud, men altid svært at se ud fra billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...