Hop til indhold
Zaq

Gudindernes beretning

Recommended Posts

Kunne det ikke være fedt hvis der var et sted hvor  pigerne kan skrive om sjove oplevelser, jeg kunne godt tænke mig at høre nogle,

Jeg savner også et sted som kunne hede spørgsmål til gudinderne

Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Zaq skrev, for 10 minutter siden:

Kunne det ikke være fedt hvis der var et sted hvor  pigerne kan skrive om sjove oplevelser, jeg kunne godt tænke mig at høre nogle,

Der findes sådanne tråde, desværre er de gået lidt i glemmebogen. :D

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 4 timer siden:

Jeg savner også et sted som kunne hede spørgsmål til gudinderne

Der er flere, der stiller spørgsmål til pigerne under Generel debat og Hyggesnak. Hvis du læser lidt tilbage er der masser af input fra piger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 19 timer siden:

Du kan jo bruge søgefunktionen, eller oprette en tråd om det du ønsker svar på :) 

Jep søgefunktionen, og så følge nye indlæg, så er du home safe

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, den 13.12.2019 at 14:28:

Er det bare mig, eller er det voldsomt at kalde pigerne for "gudinder", jeg opfatter dem som helt almindelige mennesker, men jeg kan jo tage fejl

Hvis du kigger på en del af anmeldelserne, er det klart at nogle anmeldere ser sig selv som sexguder og set i det lys, er det vel ikke så underligt at dem de har sex med er gudinder :)

Ellers er jeg iøvrigt helt enig med dig, det virker meget voldsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 23 minutter siden:

Hvis du kigger på en del af anmeldelserne, er det klart at nogle anmeldere ser sig selv som sexguder og set i det lys, er det vel ikke så underligt at dem de har sex med er gudinder :)

Ellers er jeg iøvrigt helt enig med dig, det virker meget voldsomt.

Ja, lige børn leger bedst. Det opstyltede gudindebegreb er vist en rest fra Venuslogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et af mine første indlæg, og da var bruger på Venuslogen, så brugt jeg selvfølgelig også den vending. Jeg har haft en alt for lang pause, men er vendt stærkt tilbage.

Hilsen

zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, den 13.12.2019 at 14:28:

Er det bare mig, eller er det voldsomt at kalde pigerne for "gudinder", jeg opfatter dem som helt almindelige mennesker, men jeg kan jo tage fejl

jo altså det er prostituerede som har sex og sutter pik, udelukkende for at få vores penge ....

du har helt ret .... 

det er nok at give dem lidt for meget credit. ;) 

 

nu kommer alle de sure smiles fra dem som tror de virkelig er elsket at deres prostitueret ... 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananrepu9 skrev, den 13.12.2019 at 14:28:

Er det bare mig, eller er det voldsomt at kalde pigerne for "gudinder", jeg opfatter dem som helt almindelige mennesker, men jeg kan jo tage fejl

Helt enig med dig - de er allesammen på godt og ondt bare mennesker.

Netop derfor skal vi heller ikke behandle dem som sex robotter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...