Hop til indhold
Mr_Swingking

Megafransk og superfransk

Recommended Posts

Hej Rødder ^_^

Jeg har et Sikkert åndssvagt spørgsmål.. 

Der er mange, der tilbyder MF og superfransk.. Og priserne er typisk ala

SF 200 

MF 300 

Vil det sige at hun A flår kondom et af, når jeg kommer i  hendes mund, hvis jeg kun bestiller MF, eller B hun Sutter hele tiden uden kondom, eller C. Jeg skal betale både for SF og MF, hvis jeg vil have et økoblæs med CIM? :rolleyes:

Og som en site note.. Jeg ved at øko ikke er sikker sex, men har i nogen sinde tilraget jer noget skidt af økoblæs? :shock:

Send gerne pb, hvis det er bedsr

Mvh

Den forvirrede 

Redigeret af Mr_Swingking
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 20 minutter siden:

Hej Rødder ^_^

Jeg har et Sikkert åndssvagt spørgsmål.. 

Der er mange, der tilbyder MF og superfransk.. Og priserne er typisk ala

SF 200 

MF 300 

Vil det sige at hun A flår kondom et af, når jeg kommer i  hendes mund, hvis jeg kun bestiller MF, eller B hun Sutter hele tiden uden kondom, eller C. Jeg skal betale både for SF og MF, hvis jeg vil have et økoblæs med CIM? :rolleyes:

Og som en site note.. Jeg ved at øko ikke er sikker sex, men har i nogen sinde tilraget jer noget skidt af økoblæs? :shock:

Send gerne pb, hvis det er bedsr

Mvh

Den forvirrede 

Hej rod ;)

Der findes ingen skøre spørgsmål , kun dumme svar

lidt ligesom der heller ikke findes dårligt vejr kun forkert påklædning, om det så fx. står ned i stænger :)

min gamle lærermester sagde altid til mig at kunderne ALTID tror at de har ret , men kun sjældent har dette.

I et service fag er det selvf. yderst vigtigt at gå efter devisen  KUNDERNE HAR ALTID RET,, men lige hans motto var altså det stik modsatte, og det tog mig en hel del år at forstå dette, men med alderen kommer erfaringen tit.

 

Svar til dine sp. Husk på at der er stor forskel på om du køber ydelserne på en etableret klinik eller ved et mere "privat" møde

Fx. på klinik er kutymen at selvom de kalder det fx. SF så foregår det typisk med en lille gummidut på toppen,, og MEGA kan hos den ene betyde komme i munden , men hos en anden slikken på kuglerne og skaftet,,, forvirret  ja måske

Der er ikke nogen facitliste , det kommer som sagt an på hvorhenne man køber ydelsen

Så forvent at du sikkert vil få ret mange ens svar, men i sidste ende er alt afgørende hvorhenne vi snakker om.

*og nej har aldrig raget noget til mig,, heller ikke ved fisseslik :P

 

Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver
redigeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver 1000 tak for svaret - som jeg jo ikke blev en fis klogere af - men bestemt ikke din skyld :P Åbenbart så er det her game ikke sådan lige at blive klog på. Gad vide, om det har noget med, at det er kvinder, vi har med at gøre? (er sikker på, at der er nogen GP´ere, der kaster sko efteer mig nu) :lol:

 

Og jeg tror altså, at din gamle lærermester havde ret - lige meget hvad, så er vi altid lidt på bagkant, når vi skriver til de skønne lyserøde - Måske fordi vi tænker med det lille hoved? :D

Og igen - tak fordi du lige gav et hint mht til SF og skidt :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Hej

Den tommelfinger regel jeg bruger er at hvis MF-prisen er > end SF-prisen så er SF højst sandsynligt inkluderet i MF. Og så snakker vi MF hele tiden og ikke det som du nævnte i dine eksempler. 

Jeg tillader mig at linke til en pige jeg ved gør sådan. 

Lilly er det så 200 oveni SF som er samme pris som MF. 

Og hos Leyla(det her link åbner ikke en ny fane. Gør det manuelt) gætter jeg på det er 2x300 for SF og MF da de er ens. Hende kender jeg dog ikke så ved ikke om mit eksempel holder vand her. 

Og som hr. Hunter siger så ja i dansk klinik verden betyder det noget helt andet. Det kan nok kun en dansk GP svare på. 

Og ellers så spørg dem. Det kan man aldrig helt gå galt med i byen. 

Redigeret af GamerGutten

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min og de fleste gp’er verden er.

1. superfransk 

Sutter og slikker pikken uden kondom med afslut andet sted end munden.

2. Megafransk

sut og slikken af pikken uden kondom med afslut i munden.

ikke ensbetydende at pigen sluger men det står oftes i annoncen om hun også tilbyder den service .

Og bestiller du megafransk skal du naturligvis ikke betale for superfransk.

Håber du blev kloger 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

SF 200 

MF 300 

Vil det sige at hun A flår kondom et af, når jeg kommer i  hendes mund, hvis jeg kun bestiller MF, eller B hun Sutter hele tiden uden kondom, eller C. Jeg skal betale både for SF og MF, hvis jeg vil have et økoblæs med CIM? 

Nej, megafransk inkluderer som regel CIM - men det er sjældent pigen også sluger.

Selv om pigen ikke tilbyder fransk uden kondom - kan du alligevel som regel få lov at komme i munden på hende - det er så bare med kondom på - men følelsen er ca. den samme - bare lidt ulækkert, når hun bagefter kører tungen rundt om kondomet med klatten i ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Selv om pigen ikke tilbyder fransk uden kondom - kan du alligevel som regel få lov at komme i munden på hende - det er så bare med kondom på - men følelsen er ca. den samme - bare lidt ulækkert, når hun bagefter kører tungen rundt om kondomet med klatten i ;-)

 

Jeg har ikke prøvet at komme ved oral i betalingsverdenen, men oplevede under et besøg at der var kommet en del præsperm i kondomet efter et par lækre stillinger. Hende jeg var sammen med tog så min pik (med gummi) i munden og gav mig et rigtigt drillende blow hvor det kun var kondomet der adskilte mine safter fra hendes mund. Vildt frækt, og overhovedet ikke ulækkert, men hver sin smag.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

I min og de fleste gp’er verden er.

1. superfransk 

Sutter og slikker pikken uden kondom med afslut andet sted end munden.

2. Megafransk

sut og slikken af pikken uden kondom med afslut i munden.

ikke ensbetydende at pigen sluger men det står oftes i annoncen om hun også tilbyder den service .

Og bestiller du megafransk skal du naturligvis ikke betale for superfransk.

Håber du blev kloger 

Tak Ida.. Hvis nogen kan gøre mig klogere, så må det være dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 4 timer siden:

Tak Ida.. Hvis nogen kan gøre mig klogere, så må det være dig :D

Mon ikke konklusionen er: Det kommer an på den enkelte pige... Spørg! 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 12.12.2019 at 09:16:

Et par af mine nye favoritter

slug = swallow

snebold = snowball

Ja kald mig bare PER-VERS jeg kan godt tage det

Ok jeg ved godt at jeg ikke er så klog, men snebold??? 

Der må du lige forklare hvad det er

Altså havde en veninde engang, der under et blowjob for sjov kom et par isterninger i hendes hånd og lige da jeg var ved at komme tog hun hendes iskolde hånd og klemte om nosserne

Jeg blev sgu så forskrækket at jeg næsten malede loftet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 31 minutter siden:

Ok jeg ved godt at jeg ikke er så klog, men snebold??? 

Der må du lige forklare hvad det er

Altså havde en veninde engang, der under et blowjob for sjov kom et par isterninger i hendes hånd og lige da jeg var ved at komme tog hun hendes iskolde hånd og klemte om nosserne

Jeg blev sgu så forskrækket at jeg næsten malede loftet :huh:

snowball = pigen/kvinden har sperm i munden, og leverer spermen tilbage via kys- mega frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 20 minutter siden:

snowball = pigen/kvinden har sperm i munden, og leverer spermen tilbage via kys- mega frækt.

Ok takker :P

Den har jeg så ikke prøvet før kun at modtageren har leveret videre til en anden sød pige, men det hedder sikkert noget andet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 timer siden:

Ok takker :P

Den har jeg så ikke prøvet før kun at modtageren har leveret videre til en anden sød pige, men det hedder sikkert noget andet :huh:

Snebold med en lille tvist :D

Ja takker for fint svar fra @sweetstone

Ved mit sidste besøg delte vi pænt i porten inden vi slugte, mega frækt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...