Hop til indhold
69Niels

Forskellen på fransk og superfransk ?

Recommended Posts

Lyder måske åndssvagt, men jeg kender ikke forskellen på fransk og superfransk.  Jeg tænker, dette må være det rigtige sted at spørge. På forhånd mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 48 minutter siden:

Altså ved et blowjob forstås ;)

Fransk har altid været oral....overalt i verden ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
69Niels skrev, 1 time siden:

forskellen på fransk og superfransk

-en verden! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, 1 time siden:

Fransk har altid været oral....overalt i verden ;-)

 

Ja, vi ved jo alle, hvorfor det hedder "fransk dressing". :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superfransk kan også være med gummi. Nosser og skaft får en omgang uden før gummi kommer på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en del år siden blev superfransk betegnet ved slik af boller og skaft men med gummi på toppen. Fransk uden gummi blev så kaldt pariserfransk. Men begreber ændrer sig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 4 timer siden:

For en del år siden blev superfransk betegnet ved slik af boller og skaft men med gummi på toppen. Fransk uden gummi blev så kaldt pariserfransk. Men begreber ændrer sig....

....jeg vil kalde det, at snyde på vægtskålen. ;-)

Superfransk er uden, pariserfransk som de gør det i Paris er det samme som superfransk i Danmark...ihvertfald der hvor jeg har fået det i Paris.

Det med gummi på toppen...smag og behag, men jeg ville føle mig snydt, hvis jeg havde bestilt og aftalt superfransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 timer siden:

Superfransk kan også være med gummi. Nosser og skaft får en omgang uden før gummi kommer på. 

Så er det jo superfransk før gummi kommer på og almindeligt fransk bagefter.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Så er det jo superfransk før gummi kommer på og almindeligt fransk bagefter.

På et dansk bordel tror jeg stadig det gælder at superfransk er som jeg beskriver, i alt fald officielt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 6 timer siden:

at superfransk er som jeg beskriver, i alt fald officielt

... og for nogle glædespiger betyder GFE  at jeg må tage dem analt uden gummi, men hvor de ikke kysser. 

At du skriver "rødvin" på din cola, får den ikke til at smage som Merlot.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså: superfransk er at der suttes på lemmet med pikhovedet i munden uden gummi men at klatten enten leveres uden for et af de tre huller eller i et af de tre huller efter montering af gummi. Megafransk er når klatten leveres i mundhulen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 time siden:

... og for nogle glædespiger betyder GFE  at jeg må tage dem analt uden gummi, men hvor de ikke kysser. 

At du skriver "rødvin" på din cola, får den ikke til at smage som Merlot.

Unødvendig dum kommentar, men du udstiller så fint du ikke ved hvordan tingene hænger sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 9 timer siden:

Altså: superfransk er at der suttes på lemmet med pikhovedet i munden uden gummi men at klatten enten leveres uden for et af de tre huller eller i et af de tre huller efter montering af gummi. Megafransk er når klatten leveres i mundhulen. 

Bingo! Så præcis kan det siges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 9 timer siden:

Altså: superfransk er at der suttes på lemmet med pikhovedet i munden uden gummi men at klatten enten leveres uden for et af de tre huller eller i et af de tre huller efter montering af gummi. Megafransk er når klatten leveres i mundhulen. 

Nej.
Ring du ned til et af de etablerede danske bordeller og du vil få at vide det er med gummi på toppen med slik på nosser og skaft.

Harran ved ikke hvad han taler om, et blålys.

Del dette indlæg


Link til indlæg

image.png.592b430309032e3fa799424c3900dba6.png


Taget fra http://www.seductiongirls.dk/menu/  det er med gummi, det er den officielle version og det du kan forvente dig.

Så superfransk er flere ting og betyder noget forskelligt, Megafransk derimod er uden gummi og med afslutning i munden (ikke nødvendigvis med slug)

Verden er desværre ikke så enkel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg søgt vidt og bredt ( mest for at sætte @pacer på plads :lol:) og jeg kan ikke finde frem til nogen entydig definition.

Det jeg kan gennemskue er, at der på eroguide er en generel opfattelse at det betyder uden.

Men flere andre medier siger, at det ikke er entydigt, da nogle "pænere klinikker" bruger betegnelsen superfransk om "dup på topppen". 

En enkelt skriver:

Citat

"Men det er i bund grund nok ret individuelt, hvad den enkelte pige præcist mener, så ring og spørg."

Da der ikke er nogen entydig troværdig kilde og koncensus ikke er gangbar valuta for alle, kan man kun konkludere at forskellen på fransk og superfransk er: 

Fransk er med gummi. Superfransk er uden eller delvist dækket med gummi.

Som Pacer så klogt siger: "Verden er desværre ikke så enkel".

Flertallet har ikke altid ret. :-)

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...