Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Dao. Hun gjorde hvad hun kunne for at give god service. En pæn, slank kvinde. Jeg havde aftalt full service 30 min. til 800 kr.

Stedet er et af de kendte steder. Ikke særlig diskret. Men om aftenen i årstidens mørke kan man nok snige sig ind uden at blive set.

https://annoncelight.dk/showad/287487

Det var inklusiv et godt blowjob-arbejde uden gummi.

Jeg vil anbefale en tur til andre thai-fans.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, hvad var det, en anmeldelse og ikke en advarsel... Måtte lige stoppe og se en ekstra gang. Et Joey Joe Joe indlæg med en pige der rent faktisk findes :D

Tak for det for øvrigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, 1 time siden:

Hov, hvad var det, en anmeldelse og ikke en advarsel... Måtte lige stoppe og se en ekstra gang. Et Joey Joe Joe indlæg med en pige der rent faktisk findes :D

Tak for det for øvrigt.

De er der indimellem alle de ikke-eksisterende, jeg flittigt har gjort opmærksom på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

All the energy he puts in to the fight against fakes, all the frustration he builds up by looking at poorly written adds and even more poorly fakes pictures. All the time he spends roaming the web trying to expose the fakes, build up a case. All this in the light of his diligence, assiduity. Triple J needs to let of some steam. I am just amazed that he just needed 30 min^_^

Keep up the good work @Joey Joe Joe.

Brgds

Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Hej JJJ, tak for anmeldelsen.

Er billederne af hende?

Ja billederne er gode nok. Jeg var lige lidt i tvivl, da jeg ankom, men de er af hende. Man møder hende i en fremtræden med lige lidt fyldigere ben. Knap så slanke lår som på billederne. Men slank mave og gode bryster som på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig JJJ.

Brugte en time sammen med hende tidligere i dag og er dejligt afslappet nu ;-)

Har været hos Dao nogen gange og hun er sgu en flot, sød og lækker kvinde. Derudover giver hun en rigtig god massage.

Stedet er som skrevet ikke særligt diskret men det virker.

Fotos er så vidt jeg ved fra august/september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved Dao i dag og må sige hun er fantastisk! Virkelig flot og veldrejet krop og natura. Giver helt fantastisk b2b. Har tidligere haft Pha i Flensborg og Ten i Vejle som mine favoritter, men Dao kommer helt sikkert med i min top 3. Hun er ikke lige så vild som Pha og Ten hvilket jeg egentlig godt kan lide. Ten har det ofte med hurtigt at ville til det sjove, hvor jeg godt kan lide lidt massage inden det sjove indledes og det kan Dao til UG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...