Hop til indhold
Guest Servicesboy

Anna i Hadsten

Recommended Posts

Guest Servicesboy

Hej med jer

 

https://annoncelight.dk/showad/288032

 

Kan det passe slet ingen har besøgt hende her? Jeg kan godt se profilen er rimelig ny, men i plejer sgu og være vakse :-)

 

Ellers må jeg ofre mig for fællesskabet, skal den vej på i senere i dag.

knus og ha en Go dag ,alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Servicesboy skrev, for 53 minutter siden:

Hej med jer

 

https://annoncelight.dk/showad/288032

 

Kan det passe slet ingen har besøgt hende her? Jeg kan godt se profilen er rimelig ny, men i plejer sgu og være vakse :-)

 

Ellers må jeg ofre mig for fællesskabet, skal den vej på i senere i dag.

knus og ha en Go dag ,alle

Umiddelbart tror jeg ikke det er pigen du møder... Men det er jo bare mit gæt.

Redigeret af WhoKnowsWhat
Glemte, *ikke*..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer

 

det lader til de er to piger der arbejder sammen på adressen:https://annoncelight.dk/showad/288019

 

Jeg ringede til Anna, der var fin kontakt, og med det samme forsøgte hun og sælge en ekstra pige med, jeg har rigeligt og gøre med en pige, så spild af penge og købe to, men jeg synes faktisk begge piger ser fine ud, der er noget og tage fat i og om, de er fra Balkan, man kunne godt fristes til og tro de var danske med den fejlfrie profil tekst.

Der kom en fin aftale i stand omkring ydelse og pris, man da jeg efterfølgende   Ville have " kontrakten" bekræftet på SMS - jeg synes når man først er i gang og ingen underbukser har på, føler jeg mig svag, og har ikke  motivationen til forhandling, men tilbage til SMS så det eneste svar jeg fik var " kald mig 10-20 før"  så jeg opgav og besøge det store " bodel" i Hadsten, der var mindst 4 piger på adressen, og sommetider tænker jeg på, hvorfor vi ikke er der nogen der går sammen og køber et rigtig bodel :-)

 

Pigerne vil heller bruge " huset " i Hadsten fremfor det i Støvring, for de sidstnævnte er blevet for dyre, de kræver eks at bruges seng nr top Å dobbeltværelser, ja - så skal der betales for to personer, jeg synes de skyder sig selv i foden, - jeg ved jo ikke havd i gør, men sommetider/ mange gange går jeg over i cafeteriet bagefter og får noget og spise: sex,mad og en øl er wn perfekt cocktail for mig.

 

nu var jeg jo blevet lidt opstemt  af, og lede efter en god pige, så råde dyr var gode, valget faldt på bum bum bum, gode gamle Kessa, hun var klar fra kl 13 det passede perfekt i min plan, dem der ikke kender Kessa, kan finde hende under Black Candy her på EG, hvor hun sidst var anmeldt trak over 60.000 visninger , så der er vel ingen grund til jeg forsøger med en ny?

Kessa er bare god, hun levere en fin ydelse til prisen, nyder tilsyneladende hendes bi job, er næsten altid glad og i mødekommende, og normalt har hun meget travlt, men lige i disse dage klagede hun lidt over i gode kollegaer her, ikke havde så mange penge, fordi i skulle købe julegaver osv, 

Hun skulle også selv købe julegaver og havde ikke så mange penge, så hun ville gerne have besøgstallet op, så kan i ikke aflægge hende besøg, så jeg ikke behøver og komme der hver anden dag :-)

knus Servicesboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...