Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Søndag eftermiddag kørte jeg i nærheden af Hvidovre og oplevede som andre at bilen selv overtog styringen og drejede ind ved 505 :mrgreen:

http://sawadee.dk/

Blev modtaget af et storsmilende nips og vist ovenpå. Hun præsenterede sig som Em. Hun var iført nogle store pludderbukser - men jeg fornemmede noget godt indeunder ;)

Hun modtog min bestilling på to timers god og grundig massage (var lidt i underskud).

Herefter forsvandt hun sædvanen tro med pengene. Jeg fik tøjet af og gjorde mig klar.

Var lidt skeptisk grundet tidligere anmeldelser af Em.

Skeptisken blev hurtigt gjort til skamme.

Hun startede ud med at kravle rundt på ryggen af mig og kom flere gange i kambolage med sine egne bukser. så inden der var gået et par minutter, bad hun mig undskylde hende. Lidt efter kom hun tilbage iført et par meget små shorts 8-)

Hun gav en rigtig god massage og snakken gik let. Den gode tid gjorde at hun virkelig fik arbejdet alle muskler grundigt igennem.

Der var ligeledes tid til lidt hyggekælen omkring kuglerne og inderlårene :)

Efter omvendelsen fortsatte hun den gode massage, herunder en rigtig god hovedmassage :)

Der var med mellemrum passende strejf omkring pikken :)

Da der var gået ca. fem kvarter blev massagen koncentreret omkring pikken.

Efter små fem minutters leg spurgte hun om jeg var interesseret i mere - dertil kunne jeg kun svare at hun bare skulle smide kludene og så ellers iøvrigt forsætte hvad hun havde gang i :D

Alle muligheder var åbne men humøret var til håndarbejde - og hun virkede til at vide hvad hun lavede :)

Det blev til ca. et kvarters leg, hvor jeg fik nogle gode rucheture. Hun kravlede godt rundt oven på mig og lagde sig indimellem op ad mig. Der var absolut ingen berøringsangst - hverken overfor hænder eller tunge :)

Jeg vil betegne det som noget af det bedste håndarbejde jeg hidtil har oplevet og med mellemrum fik det mere karakter af B2B :)

Hun fortsatte kæleriet af pikken en dejlig rum tid efter den havde skudt.

Herefter et fællesbad - fedt koncept de har der. Indsæbning overalt af et dejligt lille nips - min drøm :)

Udover de 800,- for to timers massage fik hun 500,- for afslutningen.

Der var kun gået knapt to timer da jeg stod på vejen igen - men oplevelsen havde været skøn.

Jeg kommer helt klart igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.