Hop til indhold
Nielsen Tonajt

Thai wellness massage, Hørsholm - Linda

Recommended Posts

Tak til alle for gode omend forskelligartede input på min forespørgsel på denne klinik.

http://www.thaiwellnessmassage.dk/

Jeg var forbi en aften i sidste uge - havde ringet i forvejen og bestilt tid.

Den bestilte tid overskredderes lukketid, men der var ingen problemer i at blive længere.

Jeg blev modtaget at en smilende barmfager pige og blev vist til rummet.

Det var Linda.

Havde bestilt en grundig omgang massage og det var hun klar til at yde - så forventningerne var høje.

Under hele forløbet gjorde hun meget for der skulle være en hyggelig stemning :)

Det eneste opløftende under selve massagen var, da hun stod i hovedenden, spurgte om jeg var genert, hvorefter hun placerede mine hænder på sine meget velformet baller :o

Efter jeg roste hende for deres fasthed, hev hun ned i trøjen, bukkede sig frem og placerede mine hænder på den ligeså faste barm 8-)

Herefter fortsatte hun kort med massagen inden jeg blev vendt rundt.

Selve massagen vil jeg betegne som hyggelig smøren rundt med olie, der dog desværre ikke havde meget med massage at gøre.

Herunder lidt kælen det rette sted :)

Efter jeg blev vendt om koncentrerede hun hurtigt opmærksomheden om pikken - der selvfølgelig udviste den rette holdning ;)

Der gik ikke lang tid før hun spurgte om jeg ville have mere - blev tilbudt hånd eller mund. Fuld pakke var ikke mulig første gang...

Jeg accepterede en hjælpende hånd under forudsætning af hun smed tøjet, således jeg kunne nyde hendes smækre krop.

Kroppen var jeg ikke skuffet over ;)

Hun var ikke berøringsangst undervejs (jeg tvivler på barmen var hjulpet på vej - den føltes meget naturlig) :)

Håndarbejdet blev udført temmelig professionelt, med en smule leg undervejs.

Desværre slap hun pikken inden den var helt færdig med at skyde :(

Blev tilbudt et bad og efterfølgende betalte jeg 800,- for den oplevelse.

Grundet massagen kommer jeg ikke igen.

Tiden passede fint - der var gået ialt små fem kvarter.

M.h.t. til Linda's alder gætter jeg på medio 30.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, det var da underligt du ikke kunne få fuld pakke. Hun var min første oplevelse på et thaisted, hos Bangkok i Hillerød. Var efter en bytur lige da de åbnede. Rimelig spontant. Fik hele pakken, men vi var også de to eneste på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...