Hop til indhold
Zaq

Zaq's debut

Recommended Posts

For mange år sider arbejdet jeg hos de grønne bude, hvor vi blandet kørte annoncer ind til Politiken/ekstra Bladet, så jeg kende hver en glædespige, jeg var på det tidspunkt ikke fået min debut, Der jeg ud over at arbejde ikke lavet andet end at træne, og ikke havde tid til piger. Jeg bestemt at jeg skulle ind i Peter Fabers Gade 45 tror jeg nok, der bestilte jeg en halv time med det hele, jeg kan ikke huske navnet på den pige, hun må have grinende nok da hun tog fast i den, og jeg lå stiv som et bredt og kom i samme snuptag.

Der startede min hæmmelig hody, der var en anden gang jeg holde en fest, gæster var gået på nær en, som gav nok verdens længste hj/bj den var blevet dobbelt så tyk ildrød og bakkede, jeg kom ikke den aften, så tænke jeg at den skulle straffes, og der er ingen andre steder end AGruppen jeg hopper og på cyklen afsted til Østerbro. Jeg bestiller en 1 time der kommer en høj lyshåret ind og kigger på, og at jeg ligner en der godt kunne trænge til lidt kærlig pleje, jeg var lidt af en søstjerne var ikke til så meget, men for hende gik der sport i den,hun ville se hvor mange gange jeg kunne få udløsning jeg måtte opgive efter 6 gange.

Åhh de piger

Dette er kun en meget begrænset fortælling.

Der er flere hvor de kommer fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...