Hop til indhold
Candy Cane

✰ Jule pule party PG mandag 16/12 18-20.30 ✰

Recommended Posts

✧・゚: *✧・゚:*  ÅRETS JULE GB PÅ PUSSYGALORES  *:・゚✧*:・゚✧

Nissepigerne på PG er i gavehumør og er klar til at forkæle jer frække gentlemen mandag d. 16/12 fra 18 - 20.30 ;)

På dagen kan du møde den altid skønne Candy samt de 2 frække debutanter Caroline og Lærke! Det er deres første GB så tag godt imod dem!

Lærke er en fræk lille blondine nips som er en rigtig sex killing og tænder meget på at blive brugt!

Caroline er en uimodståelig kvinde med masser af charme og sexappeal, udstyret med de lækreste bryster og en mis som er sulten efter dig, din tunge og din pik!

Tilmeldelse kan ske på  +45 5019 3215 eller [email protected]

For at sikre dig en plads skal du være velkommen til at komme forbi PG og forudbetale.

Pris: 2600,-

Vi glæder os til at forkæle jer! <3

 ✧・゚: *✧・゚:*  *:・゚✧*:・゚✧

(HEMMELIGT NUMMER BESVARES IKKE OG ALLE USERIØSE BESKEDER VIL IKKE BLIVE BESVARET!)

 

 

 Lærke 

Dat ass!

 

 Caroline 

Merry xmas!

 

 Candy 

Candy Cane

 

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej - hvordan ser det ud mht at betale i døren direkte på mamdag? Jeg er ikke sikker på om jeg kan komme - nok 30-40% chance for at jeg kan. Jeg vil rigtig gerne:) 

Kan jeg bare tage chancen og møde op på mandag med kontanter hvis det flasker sig:)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...