Hop til indhold

Ny storbarmet thai massør i Odense ❤️ 91817661❤️ Megafransk ❤️ 69 og Kys❤️ Fuld Pakke ❤️

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/285800 - Denne dejlige kvinde besøgte jeg i går - en virkelig stor fornøjelse til gensidig glæde - hun kan bare noget med hænder , tunge og hendes dejlige pussy kan klemme om vores hellige - og hvilke bryster - mine varmeste anbefalinger

Skrevet

ja hun ser nu dejlig ud, var fransk øko? og hvad med prisen??

Skrevet
Finansmanden skrev, for 5 timer siden:

og hvilke bryster

Ja, de ser dæleme dejlig ud! :-) Hvordan er de at røre ved, for gætter på de ikke er ægte, men der tager jeg måske fejl?

Skrevet
  • Author

Brysterne er helt ægte - og hvilken rund røv - hun er bare god- samtidig kan hun massere - Odense SV

Skrevet
dinjo skrev, for 6 timer siden:

ja hun ser nu dejlig ud, var fransk øko? og hvad med prisen??

Dem der skriver fra dette sted, fortæller normalt ikke prisen. Da jeg var der kostede en time 1.500 og det var ikke med mega. 

Hvis der er nogen der vil ud med nyere info skal de endelig ikke holde sig tilbage, men indtil det foreligger, vil jeg forvente at skulle af med minimum 1.500 kr. afhængig af extras. 

Skrevet

Jeg synes også de priser de tager på det sted er totalt skruet op, så jeg kommer der heller ikke mere

Skrevet

Åbenbart tilbud, for nu står der 800 kr for fuld pakke. :)

Skrevet
frddblk skrev, for 12 minutter siden:

Åbenbart tilbud, for nu står der 800 kr for fuld pakke. :)

Gad vide om det er for 30 eller 60 minutter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.