OrdinaryMan 24 Skrevet 9. December, 2019 Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønskede at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Det var dog nok ikke den smarteste ide, så derfor spørger jeg i stedet her om der måske skulle være nogen som kender til en mulighed for lejlighedsleje i København. Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak ... OM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 10. December, 2019 Har du tjekket: https://diskretudlejning.dk/ (Vores egen Rejse er en af bagmændene bag siden) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrdinaryMan 24 Skrevet 10. December, 2019 Bebop skrev, for 2 timer siden: Har du tjekket: https://diskretudlejning.dk/ (Vores egen Rejse er en af bagmændene bag siden) Tak for svar, det skal prøves. Selvom det godt nok ser ud til at der er ret få annoncører desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 10. December, 2019 Du kan også prøve www.Legelejlighed.dk Det rigtig gode muligheder . Med ønsket om en god dag Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrdinaryMan 24 Skrevet 10. December, 2019 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 5 minutter siden: Du kan også prøve www.Legelejlighed.dk Det rigtig gode muligheder . Med ønsket om en god dag Madame Elisabeht Super, tak. Kigger på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 10. December, 2019 Lytter lige med her. Kender godt legelejlighed men kunne godt tænke mig et sted der måske ikke skriger af SM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrdinaryMan 24 Skrevet 11. December, 2019 OrdinaryMan skrev, den 9/12/2019 at 22:32: Jeg har en veninde som sammen med en ven, ønskede at finde et hotel i Københavnsområdet til arbejde, da det ikke endnu er lykkes at finde en lejlighed til formålet. Det var dog nok ikke den smarteste ide, så derfor spørger jeg i stedet her om der måske skulle være nogen som kender til en mulighed for lejlighedsleje i København. Send gerne en PB hvis det er. På forhånd tak ... OM Jeg skulle måske have præciseret at der var tale om et ønske om leje over en længere periode (flere uger). Er stadig på udkig... OM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 11. December, 2019 STAY er super godt til formålet, man skal ind af en opgang, og døren åbnes fra lejligheden af, altså den ud til vejen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg