Hop til indhold
Hunting for beaver

mon rebellen fik ordnet Nemtøsen

Recommended Posts

Hej gutter 

 

Er jeg den eneste som med en vis spænding afventer / forventer / håber på en lille beskrivelse af vores broder @rebellen `s møde med @Nemtøs som jo skulle være planlagt til at foregå her i dag. Ved godt at det ikke har været det allerbedste vejr derude, men måske har de kære søgt indendøre 

Jeg ville ihvertfald ønske at læse lidt nærmere herom

1. Rebellen er blevet godt og grundigt kneppet og han kan ikke lige overskue at lave en lille anm. herom, men mon ikke at den kommer fx. sidst på ugen spå

2. Rebellen sidder lige nu og skriver på livet løs om hans helt ekstremt dejlige møde med @Nemtøs og ligger det snarest op til os andre som kun kan nøjes med at slikke os om munden, han har vel om nogen slikket andre steder :D

Og skulle der være en enkelt broder som ikke lige ved hvad jeg hentyder til så læs evt. lige her 

 

Venligst Hunter Senior en sjællænder på tur

Redigeret af Hunting for beaver
tilføjet,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

@Hunting for beaver - vi  fik  ordnet  hinanden i  1.5 times  samvær og  ingen  af  os har frosset. 

puhaa , lyder da for fedt

huskede i lige at optage det på film , bare lige for at verificere jeres ægthed , der er jo sååå mange fake profiler og falske anm. herinde  :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hunting for beaver skrev, for 51 minutter siden:

eller blå af kulde;)

Ha ha, du er sku en modig mand, tar hatten af, hun er en af de mest efterspurgte, ifølge eroguide, og mest prisvenlige ifølge de grønne, hatten af for Hunting :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 55 minutter siden:

Ha ha, du er sku en modig mand, tar hatten af, hun er en af de mest efterspurgte, ifølge eroguide, og mest prisvenlige ifølge de grønne, hatten af for Hunting :rolleyes:

ja hun er rigtig dejlig , heldige rebellen.

om han vælger at skrive om deres møde eller vælger at holde det helt for sig selv, vil jeg selvfølgelig 100 % forstå og respektere, både overfor ham og den søde @Nemtøs

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hunting for beaver skrev, for 7 minutter siden:

ja måske men jeg tror altså ikke på at de har mødtes IRL ,, ihvertfald ikke før jeg kan læse om dette ,,, ;)

Ha ha, nej man skal læse meget på Eg før den falder af :-o ja som i rigtig meget :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

Jeg skal nok komme med en beretning om Nemtøs og mit møde,men det bliver desværre senere på ugen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
rebellen skrev, for 3 timer siden:

Jeg skal nok komme med en beretning om Nemtøs og mit møde,men det bliver desværre senere på ugen ;)

Ja det er da helt fint, du venter selvfølgelig til det passer bedst muligt ind i dine planer og liv, og hør så lige her @rebellen det var da heller slet ikke for at presse dig tværtom. Det må du virkelig undskylde hvis du på nogen måde har følt dig presset eller andet via mit tidligere skriv i denne tråd her.

Er dog ret sikker på at rigtig mange af vore fælles brødre herinde ville ønske endnu et dejligt skriv fra en som har været under hendes kyndige behandling, og eller har givet hende den helt store tur.

Lige meget hvad du vælger at skrive skal du  have et stor tak fra mig, jeg synes at det er skide modigt gjort så kæmpe cadeau for dette.:)

Venligst HFB.

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

Her kommer en lille beretning om mit møde med Nemtøs ;)

Jeg mødte Nemtøs på et aftalt sted 

wouw hvor blev jeg positiv overrasket :wub: Nemtøsen er sgu dejlig

Hun har en lækker brun kulør og lækre store bryster..mege store :D

jeg vil ikke prale af at Nemtøs fik en stor tur,men hun fik en stor og langvarig slikketur hvilket hun nød;)

jeg. Vil ikke fortælle alt hvad vi lavede men jeg tror vi begge fik varmen 

Jeg er stolt over at vinde konkurrencen(Nemtøs som gevinst :wub:

Tusinde tak for et hyggeligt møde kære Nemtøs <3

jeg tror ikke Nemtøs er/var i tvivl om jeg nød Hendes selskab

kh.rebellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
rebellen skrev, for 7 timer siden:

Her kommer en lille beretning om mit møde med Nemtøs ;)

Jeg mødte Nemtøs på et aftalt sted 

wouw hvor blev jeg positiv overrasket :wub: Nemtøsen er sgu dejlig

Hun har en lækker brun kulør og lækre store bryster..mege store :D

jeg vil ikke prale af at Nemtøs fik en stor tur,men hun fik en stor og langvarig slikketur hvilket hun nød;)

jeg. Vil ikke fortælle alt hvad vi lavede men jeg tror vi begge fik varmen 

Jeg er stolt over at vinde konkurrencen(Nemtøs som gevinst :wub:

Tusinde tak for et hyggeligt møde kære Nemtøs <3

jeg tror ikke Nemtøs er/var i tvivl om jeg nød Hendes selskab

kh.rebellen

Hej @rebellen

Tak for et rigtig godt skriv du var heldig at vinde den konkurrence og stort tillykke med at valget faldt på dig, og stor respekt for at Nemtøs udlover sådan en fin præmie. 

Jeg betvivlede ALDRIG på at i nu også mødtes IRL,, selvom jeg måske nok var lidt dum og prøvede at joke lidt med dette, det var aldrig min hensigt at såre hverken dig eller hende

Så igen stor ros og respekt for at skrive om jeres lille frække møde, modigt gjort af dig :)

God Jul til jer derovre i Jylland 

Venligst Hunter S. 

 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

Selvfølgelig ville jeg møde Nemtøs efter at have vundet konkurrencen Black Friday ;)

Nemtøs sidder på min nethinde endnu :wub:

jeg ved ikke om det var modigt at møde Nemtøs..jeg synes hun er dejlig og nød vores 90 minutter sammen ;)

God jul til jer på “øen”. 

Mvh.rebellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
rebellen skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig ville jeg møde Nemtøs efter at have vundet konkurrencen Black Friday ;)

Nemtøs sidder på min nethinde endnu :wub:

jeg ved ikke om det var modigt at møde Nemtøs..jeg synes hun er dejlig og nød vores 90 minutter sammen ;)

God jul til jer på “øen”. 

Mvh.rebellen

Ja men min pointe var mere sådan en lille undskyldning for at joke lidt,, det hører ingen steder hjemme kun i hyggesnak sektionen 

Igen dejligt for jer og især DIG at du fik et godt møde, du tænker jo tydeligvis stadigvæk på hende, så noget godt har hun da gjort og ramt lidt dybere i dig,, pisse fedt for dig :),,, men det er nu også mit indtryk af hende og det yderst posetivt ment <3

Tak for hilsenen til os herovre på øen ;)

Venligst Hunter S. 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

At joke er helt iorden med mig;)

jeg fik en lækker oplevelse med Nemtøs,som jeg stadig tænker på :wub: hun har ramt mig på en dejlig måde ;)

hilsen fra jydeland 

rebellen

Del dette indlæg


Link til indlæg
rebellen skrev, for 7 timer siden:

Selvfølgelig ville jeg møde Nemtøs efter at have vundet konkurrencen Black Friday ;)

Nemtøs sidder på min nethinde endnu :wub:

jeg ved ikke om det var modigt at møde Nemtøs..jeg synes hun er dejlig og nød vores 90 minutter sammen ;)

God jul til jer på “øen”. 

Mvh.rebellen

Det føles bare så lækkert når man kan mærke et møde længe efter det har foregået.

Godt at høre du gav hende en god omgang med tungen.

Jeg kan næsten høre på dig at du har nyt overskud og mod på livet, og det er jo altid fantastisk at læse om.

Jeg går da selv og håber på at skæbnen skal føre mig sammen med Nemtøs, og man ved jo aldrig hvad det nye år bringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rebellen

Jeg er noget øm i tungebåndet efter slikketuren af Nemtøs ;) håber du møder hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...