Hop til indhold
Kalle Fix

Devine Moments - snydt.

Recommended Posts

Hej. 
Lørdag havde jeg glædet mig at besøge pigen fra nedenstående annonce:

Devine Moments

Desværre var det slet ikke pigen fra billederne eller videoen for den sags skyld. Hun var ung og rigtig sød, jovist. 
Men hun var også lille, buttet og med enormt lange bryster... 

Jeg er dog lidt til den generte side og ikke typen der buldrer ud af døren igen. Det kan jeg ikke finde ud af. 
Så jeg knaldede hende det bedste jeg havde lært. Og den del fejlede slet ikke noget. Hun var sød og dejlig. Talte rigtig fint engelsk og var slet ikke bange for at blive rørt ved eller flyttet rundt. 
Men men men... jeg har altså en lille buttet kone derhjemme og kom for at se og føle en slank model. 
 

Der var en anden pige i lejligheden som jeg ikke så men hørte. De kommunikerede på flydende Balkan. Måske var det pigen fra billedet, måske var det en telefonpasser. 
 

Konklusion; Hvis du skal have en sød, ung! villig østeuropæisk pige, med hygiejne og serviceniveau i top? Så er det fint nok. Hvis du vil have pigen fra billedet, så skal vi nok lede et andet sted. 

Redigeret af Kalle Fix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du burde selv kunne se det på billederne...det er model billeder. Når det er det er det som regel snyd og bedrag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Enig...men når De også ( pigerne ) ligger video ud må man formode at det er reelt.

Ærgligt der er så meget fake i omløb.

 

ØV

Redigeret af Triatlet
stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...