Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i dag Soda. Hun har lige nu et tilbud på B2B med happy ending.

Det var hurtigt at få en aftale i stand. Stedet er et almindeligt hus ved en stor vej, ingen skilte eller andre reklamer. Soda åbner døren i en lille rød negligé og er fuldstændig så smuk som på billederne :). Hun er vel 160 cm høj, hun er nogenlunde til engelsk, og smilende og grinende men ikke meget talende. Vi smider begge tøjet og hun starter med lidt trykken og en let oliemassage, ingen B2B på ryggen men der var lidt pillen med olie mellem ballerne og i kalorius. Så "turn around" og her fik jeg så B2B som inkluderede en hel del pussy slide, dejligt :P Det afsluttede med et et dejligt HJ, hun har en god hånd og bruger den anden hånds negle til at køre pirrende rundt på kroppen. Brysterne, som er en stor B eller lille C, er helt naturlige og må gramses/nusses under hele seancen. Det var ok at røre omkring hendes skridt, men ikke stikke fingrene ind. Hun har født børn og har lidt mave, hun sagde selv at hun var 30 år. Sluttede med at par tantekys. Jeg blev ikke spurgt om ekstra og spurgte heller ikke selv, hun er ikke alene i huset, men så eller hørte ikke andre. Jeg vil gerne besøge hende igen, hun er sød og smuk.

Soda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...