Hop til indhold

Recommended Posts

 

Nu er det anden gang jeg besøger “Den lille Røde“, og er nødt til at fortælle at det var en super oplevelse.

Jeg sidder i min bil efter 20 min. Hos hende, og svæver på en sky.....

Første gang var jeg til” lyn blow” jeg stod op hun lå i doggy stilling på sengen, så jeg kun se hendes frække røv, det var et skønt syn jeg fik så meget lyst til kneppe hende. Men havde jo kun købt et Lyn Blow. Det blow var til UG kunne virkelig mærke hun nød det, og hold nu op hun kan sutte pik ! Når hun kikkede op på mig, det var piv frækt. Da jeg kom så jeg det sprøjtede ind i hendes mund og hun slugte hver en dråbe. 
Jeg ville helt sikkert komme igen. Det gjorde jeg så i dag........

Piv frækt tøj tager hun smilede imod mig i dag, jeg har købt 20 min med det hele 800 kr.

Det var alle pengene værd hun er fatastisk at slikke, kommer hurtig, lækker sex, også anal. Kysser godt, Wauw en krop hun har helt fatastisk. Det var så ægte. Da jeg skulle komme sutter hun mig imens jeg finger knepper hende, hun sprøjter vildt og jeg ser igen jeg sprøjter ind i hendes mund. Man kan virkelig mærke hun nyder at sluge sperm. 

Så lækker opleves, at jeg bare kommer hos hende, frem over.....

Billederne passer, de er ægte, hun ser virkelig så lækker ud

https://annoncelight.dk/showad/283573
 

 

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan totalt genkende @Frank67's beskrive. Hun er en af de skønneste oplevelser jeg har haft længe.

Var på besøg i sidste uge. Det var sidst på dagen. Hun SMS'ede om jeg kunne vente 10 min, for hendes kunde var lige sendt i bad. Øv, tænkte jeg, så er hun helt banket flad :(.

Men da det blev min tur oplevede jeg en frisk, fræk og skøn pige.

Masser af kys, sut, slik. Fingre, tunge og pik alle vegne. Hun er for vild.:wub:

 

Hun havde travlt, fortalte hun. Og det bliver næppe mindre nu :(

Jeg må se om der alligevel bliver plads til mig endnu en gang, for det kræver en gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja. Frækt koncept og gode priser.
Har prøvet det en gang - og tænker det er nok til mig. Hun havde MEGET travlt da jeg var forbi, hvilket sikker hænger sammen med, at hun er populær. Med meget travl mener jeg, at hun skrev til mig - også før jeg var der og inden aftalt tid, om jeg nu "snart var der"... Lidt stressende når man skal køre og finde en parkeringsplads og ikke kender området.
Hun var meget sød og venlig da jeg var der :-). Ydelse og pris som aftalt. Jeg var ikke så benovet over BJ-skills som andre her i tråden - langtfra. Men jeg fik bj med slug som aftalt.
Sådan kan vi jo være forskellige. Det kom ikke op at ringe hos mig, så selv om Rødovre ligger tættere på mig end Søborg, så kommer jeg nok ikke lige forbi.
(og hvad kan I så bruge dette til? Well - jeg tænker at det er endnu en beretning som kan lægges sammen med de forhåbentligt mange som kommer i tråden)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frank67 skrev, for 1 time siden:
 

Nu er det anden gang jeg besøger “Den lille Røde“, og er nødt til at fortælle at det var en super oplevelse.

Jeg sidder i min bil efter 20 min. Hos hende, og svæver på en sky.....

Første gang var jeg til” lyn blow” jeg stod op hun lå i doggy stilling på sengen, så jeg kun se hendes frække røv, det var et skønt syn jeg fik så meget lyst til kneppe hende. Men havde jo kun købt et Lyn Blow. Det blow var til UG kunne virkelig mærke hun nød det, og hold nu op hun kan sutte pik ! Når hun kikkede op på mig, det var piv frækt. Da jeg kom så jeg det sprøjtede ind i hendes mund og hun slugte hver en dråbe. 
Jeg ville helt sikkert komme igen. Det gjorde jeg så i dag........

Piv frækt tøj tager hun smilede imod mig i dag, jeg har købt 20 min med det hele 800 kr.

Det var alle pengene værd hun er fatastisk at slikke, kommer hurtig, lækker sex, også anal. Kysser godt, Wauw en krop hun har helt fatastisk. Det var så ægte. Da jeg skulle komme sutter hun mig imens jeg finger knepper hende, hun sprøjter vildt og jeg ser igen jeg sprøjter ind i hendes mund. Man kan virkelig mærke hun nyder at sluge sperm. 

Så lækker opleves, at jeg bare kommer hos hende, frem over.....

Billederne passer, de er ægte, hun ser virkelig så lækker ud

https://annoncelight.dk/showad/283573
 

 

  •  

Tak for en god anmeldelse og lyder som en kvinde jeg bør besøge :)

 

Ved du om hun er til deepthroat og mouth fucking? Hvor gammel er hun?

Redigeret af Krathan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen 

 

men udfra billederne ser hun noget ældre ud  

55-65??? (Derfor kunne hun godt være lækker)

tager jeg fejl ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Frank67 skrev, den 11.12.2019 at 07:58:

Hej Krathan

Det ved jeg ikke om hun er, det må du spørger om. 
Tro hun er mellem 40-46 år, svært at sige med den lækker krop. 

Min vurdering er, at hun er meget tæt på 50

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...