Hop til indhold

Recommended Posts

Havde brug for en "ægte" oplevelse og ledte efter en pige der bar præg af at være "hobby luder" og ikke professionel. 

Det må man sige Olivia er. Olivia er en livsglad pige som bare springer ud i det. Hun er ikke et erfarent sex monster eller kan tage den hårdt og til roden. Olivia er delikat og lidt forsigtig. Samtidig så har hun en sexet side, der gerne vil komme til udtryk, men stille og rolig. 

Olivia er typen der tager din jakke og hænger den pænt op. Er ligeglad med om pengene bliver betalt inden det hele går i gang. Virker virkelig som en pige der bare er der for at man skal have en god tid sammen. 

Hun er her på arbejdsvisum, så hun betaler skat og i det hele taget virker alt bare rigtigt og hyggeligt, uden nogen skumle mellemmænd. 

Sexen er med lækre tungekys. Blow er uden hætte og efter eget udsagn, så kunne hun godt lide at blive slikket. Men hun ville ikke have jeg slikkede hende til orgasme, da hun syntes det var sexet at onanere sig selv til orgasme, mens jeg CUM hende i ansigtet:)

Lejligheden er fin og ren, med en af de bedste senge jeg endnu har prøvet. Og bare for at sætte en streg under hvor hyggeligt det er hos hende, så ligger hendes dyne og hovedpude der mens man har sex. Ikke en eller anden tarvelig brugt madras med et 10 dage gammelt lagen. 

Jeg vil sige at hendes billeder gør ikke rigtig noget for hende. Hun har en virkelig fin krop, med nogen søde små bryster og hun er noget mere fit end jeg havde regnet med. Kønt ansigt og nogle virkelig fine tænder. 

Og som rosinen i pølseenden, så taler hun jo selvfølgelig perfekt engelsk, da hun er fra Australien. Det gør at hun er nem at tale med og så er hun også skide sød. 

Jeg er fan og kommer klart igen:)

https://annoncelight.dk/showad/286652

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Tilslutter mig dine betragtninger - rutineret og lækker sex med god indlevelse.
Jeg kunne personlig ikke stå for hendes lille tilståelses-video i annoncen - og de australske vendinger i sms-korrespondancen...

Kan anbefales hvis Australien skal stryges fra to-do listen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. De næste der besøger hende, må godt prøve at overbevise hende om at et lille gæstevisit til Jylland ville være værdsat ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu också besökt Olivia för några dagar sedan och har haft precis samma goda erfarenhet som den som @Sweex2 beskriver :)<3 Allt i recensionen stämmer! Kommer definitivt försöka få besöka henne igen nästa gång jag är i Köpenhamn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne rigtig godt tænke mig at mødes med hende, men har holdt tilbage pga hendes billeder. Virker lidt som om det hurtigt kunne blive akavet?! Men tror nok jeg hopper ud i det alligevel. Har hun sexet tøj på? Skaber hun god stemning? 
 

mange tak for jeres input. 
 

-Gmen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gmen skrev, for 13 timer siden:

Kunne rigtig godt tænke mig at mødes med hende, men har holdt tilbage pga hendes billeder. Virker lidt som om det hurtigt kunne blive akavet?! Men tror nok jeg hopper ud i det alligevel. Har hun sexet tøj på? Skaber hun god stemning? 
 

mange tak for jeres input. 
 

-Gmen 

Jeg havde det hyggeligt med hende. Hun skabte god stemning fra jeg kom ind af døren. Jeg kan ikke huske hvad hun havde på af tøj, men Eva kostumet bar hun godt:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...