Hop til indhold

"Demon Rider" Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere været sammen med denne skønne kvinde. Hun har tidligere annonceret på AL - derfra har jeg hendes oplysninger.

Er der nogle i forum, der ved om hun stadig er aktiv - har forsøgt at maile hende, men desværre ingen svar retur.

Gammel annonce i AL: https://annoncelight.dk/showad/260935

• 1 month later...
Skrevet
fasso skrev, den 9.12.2019 at 13:41:

Jeg har tidligere været sammen med denne skønne kvinde. Hun har tidligere annonceret på AL - derfra har jeg hendes oplysninger.

Er der nogle i forum, der ved om hun stadig er aktiv - har forsøgt at maile hende, men desværre ingen svar retur.

Gammel annonce i AL: https://annoncelight.dk/showad/260935

Jeg har tænkt det samme. Fik besøgt hende et par gange, men har ikke fået svar på det sidste. Hun er super dejlig og ville mega gerne besøge hende igen.

- nogen der ved noget? 

Skrevet
  • Author
DonX skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tænkt det samme. Fik besøgt hende et par gange, men har ikke fået svar på det sidste. Hun er super dejlig og ville mega gerne besøge hende igen.

- nogen der ved noget? 

Jeg har indenfor de sidste par måneder sendt hende et par mails, på den mailadr. som hun havde på sin gamle annonce på AL.

Desværre har jeg ikke fået svar, så hvis der er andre, der finder ud af noget så sig venligst frem.

god dag til alle.

Skrevet
nice guy skrev, for 57 minutter siden:

Hun er stoppet, desværre.

Det var en skam. Hun var virkelig en favorit :x

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu er hun tilbage med annonce i dag - så helt stoppet er hun ikke. Håber jeg kan få det til at passe med et besøg B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.