Hop til indhold
fasso

"Demon Rider" Århus

Recommended Posts

Jeg har tidligere været sammen med denne skønne kvinde. Hun har tidligere annonceret på AL - derfra har jeg hendes oplysninger.

Er der nogle i forum, der ved om hun stadig er aktiv - har forsøgt at maile hende, men desværre ingen svar retur.

Gammel annonce i AL: https://annoncelight.dk/showad/260935

Del dette indlæg


Link til indlæg
fasso skrev, den 9.12.2019 at 13:41:

Jeg har tidligere været sammen med denne skønne kvinde. Hun har tidligere annonceret på AL - derfra har jeg hendes oplysninger.

Er der nogle i forum, der ved om hun stadig er aktiv - har forsøgt at maile hende, men desværre ingen svar retur.

Gammel annonce i AL: https://annoncelight.dk/showad/260935

Jeg har tænkt det samme. Fik besøgt hende et par gange, men har ikke fået svar på det sidste. Hun er super dejlig og ville mega gerne besøge hende igen.

- nogen der ved noget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 5 timer siden:

Jeg har tænkt det samme. Fik besøgt hende et par gange, men har ikke fået svar på det sidste. Hun er super dejlig og ville mega gerne besøge hende igen.

- nogen der ved noget? 

Jeg har indenfor de sidste par måneder sendt hende et par mails, på den mailadr. som hun havde på sin gamle annonce på AL.

Desværre har jeg ikke fået svar, så hvis der er andre, der finder ud af noget så sig venligst frem.

god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nice guy skrev, for 57 minutter siden:

Hun er stoppet, desværre.

Det var en skam. Hun var virkelig en favorit :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hun tilbage med annonce i dag - så helt stoppet er hun ikke. Håber jeg kan få det til at passe med et besøg B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...