Hop til indhold
Dockim

MMF ?

Recommended Posts

Er er nogen som drømmer om en trekant MMF med en GP? .  

Det gør jeg...

Drømmer om en dansk pige. Hun skal være afklaret og selvstændig med ben i næsen. Jeg tænker der er del potentielle emner i det midtjyske... 

Send mig en PM, så kan vi udveksle drømme og håb, og hvad du er til ....

Jeg selv er i 50'erne.. Humor, nærvær, veluddannet. Lidt "dad bod" men forsøger at træne... 

Jeg elsker: nærhed; sanselighed; bryster; doggy; blow; at slikke;  .. 

Gider ikke en aflysning i sidste øjeblik, så forventer en dialog frem & tilbage nogle gange og fælles respekt og før vi går "i aktion".

Min kalenderen er ret fuld.  En aftale i løbet af januar/februar virker realistisk....

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne evt. skrive lidt om hvilken type pige du tænker at besøge... udseende, alder osv. Det kan være ret afgørende for mange ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og en lidt skarpere geografisk afgrænsning ville være fint, med mindre du er villig til at køre langt for det rette setup...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Vendelboen skrev, for 27 minutter siden:

Nu kan jeg godt regne ud , at det drejer sig om 2 mænd og 1 pige - men hvad står MMF egentlig for ? :?:

Male Male Female

Vh

NF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordFyr
Dockim skrev, for 16 timer siden:

Er er nogen som drømmer om en trekant MMF med en GP? .  

Det gør jeg...

Drømmer om en dansk pige. Hun skal være afklaret og selvstændig med ben i næsen. Jeg tænker der er del potentielle emner i det midtjyske... 

Send mig en PM, så kan vi udveksle drømme og håb, og hvad du er til ....

Jeg selv er i 50'erne.. Humor, nærvær, veluddannet. Lidt "dad bod" men forsøger at træne... 

Jeg elsker: nærhed; sanselighed; bryster; doggy; blow; at slikke;  .. 

Gider ikke en aflysning i sidste øjeblik, så forventer en dialog frem & tilbage nogle gange og fælles respekt og før vi går "i aktion".

Min kalenderen er ret fuld.  En aftale i løbet af januar/februar virker realistisk....

 

 

 

Hvor i landet søger du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...